(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)з 9-30 до 21-00 (сб)Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Кошик
0
123-Е19240У
Майстер-клас нового покоління. Українська мова. 10-11 клас. Рівень стандарту. Академічний рівень (для шкіл з українською мовою навчання)
123-Е19240У

Майстер-клас нового покоління. Українська мова. 10-11 клас. Рівень стандарту. Академічний рівень (для шкіл з українською мовою навчання)

Формат, мм:CD-диск

Weight:0.0750 кг

Обкладинка:диск

Мова видання:Укр.
Анотацiя
Серія дисків видавництва "Ранок" - "Майстер-клас нового покоління" - спеціально для тих, хто цінує свій час і прагне до вдосконалення! Наші диски стануть Вашим незамінним помічником при підготовці до уроків, завдяки простоті роздруківки окремих розробок уроків, зручному інтерфейсу, а також мультимедійним презентаціям до одного з уроків для кожного класу.
Крім того, тепер Вам не доведеться купувати кожну книгу окремо - всі вони зібрані в одному диску!
Диск містить:
- Календарні планування для кожного представленого класу;
- Розробки для кожного уроку;
- Презентації за однією з тем для кожного класу.

Також на диску ви отримаєте бонус - посібник "Історія України. 10—11 кл. Документи. Матеріали"
Turn Expand
Змiст
Урок № 1. Мовлення як предмет стилістики і культури мовлення. Стилістика та її підрозділи: стилістика мови (практична) і стилістика мовлення (функціональна), їх відмінність

Урок № 2. Розвиток зв’язного мовлення. Різновиди читання (ознайомлювальне, вивчальне, вибіркове). Вивчальне читання мовчки тексту науково-популярного стилю

Практична стилістика і культура мовлення

Урок № 3. Два рівні володіння українською літературною мовою: мовлення правильне (норми літературної мови) і комунікативно доцільне (змістовність, логічність, багатство, точність, виразність, доречність). Синоніміка і варіативність як базові поняття стилістики і культури мовлення. Стилістична норма і стилістична помилка

Урок № 4. Розвиток зв’язного мовлення. Усний докладний переказ тексту художнього стилю з творчим завданням

Урок № 5. Загальна характеристика звукового складу української мови

Урок № 6. Розвиток зв’язного мовлення. Докладний переказ тексту публіцистичного стилю із творчим завданням

Уроки № 7–8. Милозвучність української мови — характерна ознака всіх її стилів. Стилістична роль звуковідтворення в художніх текстах

Урок № 9. Норми вимови. Вимова голосних і приголосних звуків, звукосполучень і наголос у словах

Урок № 10. Контрольна робота. «Практична стилістика та культура мовлення» (частина I). Тестування. Контрольне читання мовчки

Уроки № 11–12. Розвиток зв’язного мовлення. Контрольний докладний переказ тексту публіцистичного стилю із творчим завданням

Урок № 13. Складні випадки правопису м’якого знака та апострофа

Урок № 14. Складні випадки правопису великої літери

Урок № 15. Розвиток зв’язного мовлення. Відгук про твір мистецтва в публіцистичному стилі

Урок № 16. Складні випадки правопису слів з ненаголошеними голосними

Уроки № 17–18. Складні випадки правопису слів з подвоєнням та подовженням приголосних

Урок № 19. Розвиток зв’язного мовлення. Стаття в газету на морально-етичну тему

Урок № 20. Контрольна робота. Диктант

Урок № 21. Складні випадки правопису слів зі спрощенням у групах приголосних

Урок № 22. Розвиток зв’язного мовлення. Твір-роздум на морально-етичну тему

Урок № 23. Чергування голосних звуків

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДО УРОКУ

Урок № 24. Чергування приголосних звуків

Уроки № 25–26. Розвиток зв’язного мовлення. Контрольний твір-роздум на морально-етичну тему

Уроки № 27–28. Правопис слів іншомовного походження

Урок № 29. Контрольна робота. «Практична стилістика та культура мовлення» (частина II). Тестування

Урок № 30. Розвиток зв’язного мовлення. Бесіда (діалог) як форма спілкування двох або більшої кількості людей відповідно до запропонованої ситуації, самостійне визначення теми і змісту бесіди

Урок № 31. Розвиток зв’язного мовлення. Виступ на зборах, семінарах (підготовлений і заздалегідь не підготовлений)

Стилістичні засоби лексикології та фразеології

Урок № 32. Слово і його лексичне значення

Урок № 33. Розвиток зв’язного мовлення. Різновиди аудіювання (ознайомлювальне, вивчальне, критичне). Критичне аудіювання тексту публіцистичного стилю

Урок № 34. Розвиток зв’язного мовлення. Детальне аудіювання тексту науково-популярного стилю

Урок № 35. Стилістично нейтральна лексика; емоційно й експресивно забарвлені засоби, що надають мовленню певного стильового відтінку (ласкаве, іронічне, урочисте тощо)

Урок № 36. Специфічно побутова лексика

Уроки № 37–38. Просторічні та діалектні слова, їх стилістичні функції

Урок № 39. Наукова і ділова лексика

Урок № 40. Професіоналізми. Професійно-виробнича лексика

Урок № 41. Розвиток зв’язного мовлення. План (складний) до науково-популярної статті

Урок № 42. Розвиток зв’язного мовлення. Складання тез до науково-популярної статті

Урок № 43. Застарілі слова, їх стилістичні функції

Урок № 44. Неологізми, їх стилістичні функції

Урок № 45. Лексика іншомовного походження в стилістичному плані

Урок № 46. Контрольна робота. «Стилістичні засоби лексикології та фразеології» (частина І). Тестування

Урок № 47. Лексико-стилістичні синоніми та їх види

Урок № 48. Розвиток зв’язного мовлення. Складання тез до публіцистичної статті

Урок № 49. Розвиток зв’язного мовлення. Тематичні виписки з публіцистичної статті

Урок № 50. Переносне значення слів. Стилістичне використання багатозначності

Урок № 51. Тропи

Урок № 52. Антоніми. Пароніми

Урок № 53. Розвиток зв’язного мовлення. Конспект як різновид стислого переказу висловлювань, що сприймаються на слух. Конспект публіцистичної статті

Урок № 54. Розвиток зв’язного мовлення. Конспект науково-популярної статті

Уроки № 55–56. Основні групи фразеологізмів. Багатозначність, синонімія та антонімія фразеологізмів

Урок № 57. Контрольна робота. «Стилістичні засоби лексикології та фразеології» (частина ІІ ). Тестування. Контрольне аудіювання

Урок № 58. Розвиток зв’язного мовлення. Бібліографія. Анотація

Словотворчі засоби стилістики

Уроки № 59–60. Стилістичне забарвлення значущих частин слова: префіксів і суфіксів. Стилістична синоніміка морфем

Урок № 61. Практикум

Уроки № 62–63. Розвиток зв’язного мовлення. Контрольний докладний переказ тексту публіцистичного стилю із творчим завданням

Урок № 64. Основні орфограми в префіксах

Урок № 65. Основні орфограми в префіксах, коренях та суфіксах

Урок № 66. Словотворчі норми — правильне творення слів

Урок № 67. Контрольна робота. Диктант

Уроки № 68–69. Розвиток зв’язного мовлення. Ділові папери: звіт про виконану роботу. Субсидія, ваучер, приватизаційний сертифікат, фінансова ідентифікаційна картка, ідентифікаційний код (ознайомлення)

Урок № 70. Підсумковий урок
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.

Iнформацiя вiдсутня.