Бізнес

Бізнес-література має попит не лише у підприємців-початківців. Ці книги рекомендовані учням ліцеїв, і тим більше студентам університетів, які вивчають мікро- та макроекономіку. Бізнес-книги завжди присутні на полицях та в шафах людей, що захоплюються психотерапією та філософією.

Подібна література дійсно орієнтована на дуже широке коло споживачів – від вузькоспрямованих спеціалістів до підлітків, які визначаються із планами на майбутнє життя.

 

Які питання розглядають бізнес-книги?

Цей жанр літератури вчить вмінню зосереджуватися в потрібні моменти, відрізняти час дій від часу для відпочинку, орієнтуватися у знаннях і навичках, в можливостях їх застосування.

 

Історії успіху

Найчастіше в бізнес-літературі розглядаються реальні історії успіхів знаменитих підприємців і психологів. Важливою особливістю видань є той факт, що автори переважно не професійні письменники, а відомі люди з пристойними доходами, іноді власники багатомільйонних компаній, які мають «ім'я» та бездоганну репутацію серед світової спільноти.

 

Теми бізнес-літератури

Оскільки тема бізнесу багатогранна, то й книги про нього відрізняються тематичним розмаїттям.

Вони можуть розповідати про успішну підприємницьку діяльність. Це історія бізнесмена про те, як він розпочав справу з нуля, як підбирав співробітників та шукав ринки збуту.

Часто у літературі цього жанру зустрічаються видання про організаційну діяльність, тобто стратегії від успішних лідерів.

Оскільки двигун прогресу – реклама, ефективність цього напрямку – ще одне відгалуження бізнес-літератури. Як просувати товар на ринку в умовах сучасної торгівлі та технологій, новинки спілкування – про все це можна почитати у книгах з маркетингу та реклами.

Будь-який бізнес стартує з ідеї. Генерація розробок та планів, мотивація – психологічна складова бізнес-книг. У подібній літературі знаходиться безліч порад та важливих моментів на шляху до успіху.

Підприємства з репутацією грамотно організовують відносини зі співробітниками. Управління персоналом, його зацікавленість у розвитку фірми – ще один напрямок ділової літератури.

Література ділового спрямування з реальними кейсами дає органічне уявлення, як відкрити власну справу. На сайті ranok.com.ua можна підібрати видання, які здивують читача сміливими та нестандартними рішеннями.

 

Наші рекомендації

На основі запитів наших постійних клієнтів ми сформували добірку найпопулярнішої та найактуальнішої літератури про бізнес.

Наприклад, книга «Як писати комерційну пропозицію» Дениса Каплунова – це своєрідний майстер-клас про ефективні інструменти залучення партнерів, інвесторів, клієнтів.

Видання «Креативний особистий брендинг» Юргена Саленбахера – нагадування про те, що бізнес, окрім взаємодії з навколишнім світом, передбачає високу самоорганізацію та саморозвиток. Автор ділиться з читачем методом розвитку творчого та інноваційного мислення.

Про залучення капіталу та інвесторів на різних етапах просування бізнес-ідеї, про стартапи, про тих, хто може допомогти в потрібний час систематизовано розповідає Алехандро Кремадес у своїй книзі «Мистецтво фандрейзингу».

 

Мотиваційні причини вивчати ділову літературу

Мабуть, бізнес-книги – один із найбільш неоднозначних напрямків літератури. Але практика довела користь та необхідність таких видань. Вони дозволяють бізнесменам стати успішними, вчать грамотно конкурувати та вигравати, працювати на залучення клієнтів, створювати репутацію компанії, раціонально розподіляти ресурси та час.

А щоб не загубитися в широкому асортименті літератури, на нашому сайті створено зручну систему фільтрів, яка дозволяє підбирати книги за інтересами. До того ж відбувається регулярні поповнення популярною літературою в абсолютно різних жанрах.