Register on the site and get a promotional code for a discount of
×
How it works
1. What are ebooks?
E-book - a version of the book in electronic (digital) form. This term applies both to works presented in digital form and to devices used to read them.
2. How to buy an e-book?
Register on the site. Find the right book in the right format. Put it in the basket (you can add several books). Checkout; Pay for the contents of the cart.
3. Where and how can I access the e-book after payment?
You need to go to your Personal Account by clicking the 'Login' button in the upper right corner of the site, enter your login (phone number or e-mail), password, and in the 'My e-books' section download the purchased book in the required format. Or simply go to 'My e-books' of your Personal Account if you have already logged into your account on the site earlier.
«Інформатика (рівень стандарту)» підручник для 10 (11) класу закладів загальної середньої освіти
Руденко В.Д., Речич Н.В., Потієнко В.О.
Зміст підручника відповідає навчальній програмі з інформатики (рівень стандарту) для 10 (11) класу загальноосвітніх навчальних закладів. Підручник містить теоретичну частину; запитання для самоконтролю знань, завдання для самостійного виконання, практичні роботи тощо. Навчальний матеріал супроводжується численними ілюстраціями, прикладами практичного застосування знань. Надано можливість пройти комп'ютерне тестування з автоматичною перевіркою результату. На базі підручника створено навчально-методичний комплект «Інформатика. 10 (11) клас. Рівень стандарту».
Призначено для учнів 10 (11) класу закладів загальної середньої освіти та вчителів інформатики. Детальніше
1.1. Інформація, повідомлення, дані, інформаційні процеси, інформаційні системи як важливі складники й ознаки сучасного суспільства
1.2. Сучасні інформаційні технології. Людина в інформаційному суспільстві
1.3. Проблеми інформаційної безпеки. Загрози при роботі в Інтернеті і їх уникнення
1.4. Навчання в Інтернеті. Професії майбутнього – аналіз тенденцій на ринку праці. Роль інформаційних технологій в роботі сучасного працівника
1.5. Комп’ютерно-орієнтовані засоби планування, виконання і прогнозування результатів навчальної, дослідницької і практичної діяльності.
1.6. Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг. Системи електронного урядування. Цифрове громадянство
1.7. Поняття про штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту РОЗДІЛ 2. МОДЕЛІ І МОДЕЛЮВАННЯ. АНАЛІЗ ТА ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ДАНИХ
2.1. Моделі і моделювання.
2.2. Класифікація моделей. Комп’ютерне моделювання
2.3. Комп’ютерний експеримент. Основи статистичного аналізу даних
2.4. Обчислення основних статистичних характеристик вибірки засобами електронного процесора
2.5. Візуалізація рядів і трендів даних. Інфографіка
2.6. Розв’язування рівнянь, систем рівнянь, оптимізаційних задач
2.7. Програмні засоби для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків. Розв’язування задач з різних предметних галузей РОЗДІЛ 3.СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ БАЗАМИ ДАНИХ
3.1. Поняття бази даних і системи управління ними
3.2. Реляційна модель даних
3.3. Основні відомості про СУБД Access 2016
3.4. Таблиці
3.5. Запити РОЗДІЛ 4. МУЛЬТИМЕДІЙНІ ТА ГІПЕРТЕКСТОВІ ДОКУМЕНТИ
4.1. Технології опрацювання мультимедійних даних
4.2. Поняття про мову розмітки гіпертекстового документа
4.3. Системи керування вмістом для веб-ресурсів. Адміністрування сайта
4.4. Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці
4.5. Поняття пошукової оптимізації та просування веб-сайтів
4.6. Роль електронних медійних засобів в житті людини