Каталог
Е-книги
Графік роботи:
з 9-00 до 21-00 (пн-пт), з 10-00 до 19-00 (сб)
з 9-00 до 21-00 (пн-пт), з 10-00 до 19-00 (сб)
Каталог
Е-книги

Англійська мова
Для закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою

«Я досліджую світ» підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах)
Бібік Н. М., Бондарчук Г. П.
 
Підручник створений за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко.
Підручник інтегрує такі освітні галузі: громадянська та історична, соціальна та здоров’язбережувальна, природнича, технологічна.
Підручник містить обов’язковий навчальний матеріал та численні ілюстрації, що посилюють емоційний вплив, підвищують рівень доступності матеріалу, допомагають заохочувати учнів до творчої діяльності, пов’язують навчання із реальним життям.
Навчальний матеріал поданий з урахуванням вікових особливостей учнів і спрямований на формування їх життєвих, соціальних, громадянських компетентностей, розвиток навичок взаємодії в родині, колективі, суспільстві.
Підручник призначений для учнів 4 класу закладів загальної середньої освіти, вчителів початкових класів.  
 

Зміст:

ЧАСТИНА 1

Змістова лінія: Людина в суспільстві
Україна — мiй край, моя Батькiвщина
Основні символи держави
Правила життя в суспільстві
Змістова лінія: Людина
Життя людини — найвища цінність
Поспішайте робити добро
Неповторність кожної людини
Змістова лінія: Людина серед людей
Я та інші
Змістова лінія: Людина
Зовнішність людини. Акуратність
Складові успіху. Плани на майбутнє
Безпека вдома, у школі, у довкіллі
Змістова лінія: Природа
Планета Земля — наш дім у Всесвіті
Сонячна система — частина Всесвіту
Сонце — джерело світла і тепла на Землі
Земля — планета Сонячної системи
Місяць — природний супутник Землі
Рухи Землі і їх наслідки. Рух Землі навколо своєї осі
Рух Землі навколо Сонця. Теплові пояси
Способи зображення поверхні Землі: глобус, карта, план
Орієнтування на місцевості. План місцевості
Погода. Прогноз погоди
Природні зони Землі
Материки Землі. Особливості природи материків
Океани Землі. Особливості природи океанів
Змістова лінія: Людина і природа
Рукотворний світ за зразками природи
Змістова лінія: Інформаційно-комунікаційне середовище
Історія розвитку техніки
Змістова лінія: Середовище соціалізації
Вчимося працювати спільно. Проєкт «Мої досягнення»
Змістова лінія: Інформаційно-комунікаційне середовище
Знаряддя праці
Якою буває техніка
Змістова лінія: Середовище соціалізації
Світ професій
Змістова лінія: Інформаційно-комунікаційне середовище
Папір
Змістова лінія: Середовище соціалізації
Турбуюся про довкілля
Проєкт-дослідження «Разом дбаємо про довкілля»
Змістова лінія: Інформаційно-комунікаційне середовище
Тканини
Деревина
І красиво, і корисно

ЧАСТИНА 2

Змістова лінія: Людина в суспільстві
Права та обов’язки
Гроші. Планування сімейного бюджету
Змістова лінія: Природа
Україна на карті Європи і світу
Форми земної поверхні України
Водойми України
Природні зони України.
Мішані та широколисті ліси 
Лісостеп. Степ
Українські Карпати
Кримські гори
Рідний край на території України
Корисні копалини в рідному краї
Природні угруповання рідного краю
Проєкт-дослідження «Природне угруповання моєї місцевості»
Змістова лінія: Людина і природа
Рослинництво в рідному краї
Тваринництво в рідному краї
Місцеве виробництво: ресурси і продукція
Змістова лінія: Людина і світ
Земля — спільний дім для всіх людей
Змістова лінія: людина і природа
Охорона природи в Україні
Проєкт-дослідження «Екологічний календар»
Змістова лінія: Людина і світ
Шкільні звичаї в різних країнах
Змістова лінія: Людина в суспільстві
Культурна спадщина народу
Символи країн світу
Проєкт-подорож до країни «Відкрий для себе Нідерланди»
Змістова лінія: Природа
Народні традиції. Календар народних свят українців
Змістова лінія: Людина і світ
У кожному куточку світу свої традиції і звичаї
Проєкт-дослідження «Народні свята»
Змістова лінія: людина серед людей
Навіщо людям люди
Моральні норми
Культура поведінки
Змістова лінія: Інформаційно-комунікаційне середовище. Середовище техніки і технологій. Середовище соціалізації
Вишивання
Ткацтво. Гончарство. Бондарство
Хто що робить
Змістова лінія: Середовище соціалізації
Вирощуємо рослини 
Спільно сервіруємо стіл
Правила здорового харчування
Змістова лінія: Середовище проєктування
Кольори. Поєднання кольорів
Змістова лінія: Середовище соціалізації
Спостерігаю, доглядаю за домашнім улюбленцем
Змістова лінія: Інформаційно-комунікаційне середовище
Вироби із матеріалів вторсировини
Змістова лінія: Інформаційно-комунікаційна
Елементи графічної грамоти
Змістова лінія: Середовище техніки і технологій
Раціональне використання часу
По дорозі в п’ятий клас