Каталог
Е-книги
Графік роботи:
з 9-00 до 21-00 (пн-пт), з 10-00 до 19-00 (сб)
з 9-00 до 21-00 (пн-пт), з 10-00 до 19-00 (сб)
Каталог
Е-книги

Agile. Оцінка і планування

Agile. Оцінка і планування
Agile. Оцінка і планування
Agile. Оцінка і планування
Agile. Оцінка і планування
Agile. Оцінка і планування
Agile. Оцінка і планування
Agile. Оцінка і планування
Agile. Оцінка і планування
Agile. Оцінка і планування
Agile. Оцінка і планування
  • Від 390 грн безкоштовно Укрпоштою

Agile. Оцінка і планування

Видавництво:
ФАБУЛА
590,00 грн
Купити
Додати в обране
  • Код виробника: ФБ722069У
  • ISBN: 9786170952844
  • Вага: 0.63
  • Формат, мм: 135х235
  • Кількість сторінок: 356
  • Рік видання:
  • Мова видання: Українська
  • Обкладинка: Тверда
Анотація
Книжка Майка Кона — одне з найкращих видань, присвячених гнучким підходам до розробки ПЗ. Автор презентує ретельно випробувані методи успішної роботи з декількома рівнями планування й оцінки, необхідними в Agile. Чи не вперше тут детально описані процеси Agile оцінки і планування, розкриваються таємниці створення, управління та поширення відмінного
ПЗ, що є дуже важливим для бізнесу. Вдале поєднання концепцій із реальними прикладами доповнюється тематичними дослідженнями таким чином, аби читач мав змогу порівняти набуту інформацію з власною ситуацією. «Оцінювання і планування в Agile» — незамінний посібник для всіх, хто практикує Agile: від досвідчених топ-менеджерів і розробників до початківців.
Читати повністю
Зміст книги
Передмова Роберта С. Мартіна
Передмова Джима Хайсміта
Передмова Габріель Бенефілд
Подяки автора
Вступ
Частина перша. ПРОБЛЕМА Й МЕТА
1. МЕТА ПЛАНУВАННЯ
Навіщо це робити? 
Що робить план чудовим? 
Що робить планування гнучким? 
Резюме 
Питання для обговорення 
2. ЧОМУ ПЛАНУВАННЯ ДАЄ НЕЗАДОВІЛЬНІ РЕЗУЛЬТАТИ
Планування складається з діяльності, а не з функціональності 
Багатозадачність спричиняє подальші затримки 
Функції не розробляються за пріоритетом
Ми ігноруємо невизначеність
Оцінки перетворюються на зобов’язання
Резюме 
Питання для обговорення 
3. Agile-Підхід
Agile-підхід до проектів 
Agile-підхід до планування 
Резюме 
Питання для обговорення 
Частина друга. ОЦІНЮВАННЯ РОЗМІРУ
4. ОЦІНКА РОЗМІРУ В ПУНКТАХ ІСТОРІЙ
Пункти — відносний показник
Швидкість 
Резюме
Питання для обговорення 
5. ОЦІНКА РОЗМІРУ В ІДЕАЛЬНИХ ДНЯХ
Ідеальний час і розробка ПЗ
Ідеальні дні як показник розміру
Одна оцінка, а не безліч 
Резюме 
Питання для обговорення 
6. МЕТОДИ ОЦІНКИ
Спільні оцінки 
Шкала оцінки 
Здобуття оцінки 
Покер планування 
Чому покер планування працює
Резюме 
Питання для обговорення 
7. ПЕРЕОЦІНКА
Знайомство з сайтом SwimStats 
Коли переоцінка не потрібна 
Коли виконувати переоцінку 
Переоцінка частково завершених історій 
Мета переоцінки
Резюме 
Питання для обговорення 
8. ВИБІР МІЖ ПУНКТАМИ ТА ІДЕАЛЬНИМИ ДНЯМИ
Доводи на користь пунктів 
Доводи на користь ідеальних днів
Рекомендації 
Резюме 
Питання для обговорення 
Частина третя. ПЛАНУВАННЯ НА ОСНОВІ ЦІННОСТІ
9. ПРІОРИТИЗАЦІЯ ТЕМ
Фактори розподілу приорітетів 
Об’єднання чотирьох чинників 
Деякі приклади 
Резюме 
Питання для обговорення 
10. ВИЗНАЧЕННЯ ФІНАНСОВИХ ПРІОРИТЕТІВ
Джерела прибутку 
Приклад: WebPayroll
Фінансові показники
Порівняння продуктивності 
Резюме 
Питання для обговорення
11. ПРІОРИТЕТ ЗА БАЖАНІСТЮ
Модель задоволеності клієнтів від Кано 
Відносне зважування: ще один підхід 
Резюме 
Питання для обговорення 
12. ПОДРІБНЕННЯ КОРИСТУВАЦЬКИХ ІСТОРІЙ
Коли варто здійснювати подрібнення користувацької історії 
Подрібнення по межах даних 
Подрібнення по операціях 
Видалення наскрізної функціональності
Недотримання вимог до швидкодії 
Подрібнення історій зі змішаним пріоритетом
Не подрібнюйте історію на завдання
Уникайте спокуси додати пов’язані зміни 
Об’єднання історій 
Резюме 
Питання для обговорення 
Частина четверта. СКЛАДАННЯ КАЛЕНДАРНИХ ГРАФІКІВ
13. ОСНОВНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ РЕЛІЗУ
План релізу
Оновлення плану релізу
Приклад 
Резюме
Питання для обговорення
14. ПЛАНУВАННЯ І ТЕРАЦІЇ
Завдання не розподіляються під час планування ітерації
Різниця між плануванням ітерації і плануванням релізу 
Планування ітерації на підставі швидкості 
Планування ітерації на підставі зобов’язань 
Мої рекомендації
Зв’язок оцінок завдань із пунктами
Резюме 
Питання для обговорення 
15. ВИБІР ТРИВАЛОСТІ І ТЕРАЦІЇ
Фактори, що впливають на вибір тривалості ітерації
Ухвалення рішення 
Два приклади 
Резюме 
Питання для обговорення
16. ОЦІНКА ШВИДКОСТІ
Використання історичних даних
Виконання ітерації 
Використання прогнозу 
Який підхід слід використовувати?
Резюме 
Питання для обговорення 
17. БУФЕРИЗАЦІЯ ПЛАНІВ ДЛЯ КОМПЕНСАЦІЇ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ
Функціональний буфер
Часові буфери 
Комбінування буферів 
Часовий буфер — це не розширення термінів
Деякі обмежувальні застереження
Резюме
Питання для обговорення 
18. ПЛАНУВАННЯ ПРОЕКТУ ЗА УЧАСТІ КІЛЬКОХ КОМАНД
Створення загальної бази для оцінок
Раннє додавання деталей до користувацьких історій 
Планування на майбутнє 
Включення до плану підтримувальних буферів 
Але це потребує так багато роботи! 
Резюме
Питання для обговорення 
Частина п’ята. ВІДСТЕЖЕННЯ ПРОГРЕСУ ТА ІНФОРМУВАННЯ
19. МОНІТОРИНГ ПЛАНУ РЕЛІЗУ
Відстеження процесу розробки релізу
Діаграми вигорання релізу
Діаграма парковки
Резюме 
Питання для обговорення 
20. МОНІТОРИНГ ПЛАНУ ІТЕРАЦІЇ
Дошка завдань 
Діаграми вигорання ітерації 
Відстеження витрачених сил і часу 
Індивідуальна швидкість 
Резюме 
Питання для обговорення 
21. ІНФОРМУВАННЯ ПРО ПЛАНИ
Інформування про план
Інформування про прогрес
Підсумковий звіт наприкінці ітерації
Огляд ітерації 
Резюме 
Питання для обговоре
Частина шоста. ЧОМУ ПРАЦЮЄ Agile-ПІДХІД ДО ПЛАНУВАННЯ
22. ЧОМУ ПРАЦЮЄ Agile-ПІДХІД ДО ПЛАНУВАННЯ
Часта зміна плану
Розділення оцінок розміру й терміну
Плани складаються на різних рівнях 
Плани орієнтуються на функції, а не на завдання 
Невеликі історії підтримують сталість потоку роботи
Незавершена робота ліквідується в кожній ітерації 
Відстеження прогресу здійснюється на рівні команди 
Невизначеність визнається та враховується при плануванні
Дванадцять рекомендацій для Аgile оцінки та планування
Резюме
Питання для обговорення 
Частина сьома. ПРИКЛАД
23. КОНКРЕТНИЙ ПРИКЛАД: «BomB Shelter StudioS»
День перший. Ранок понеділка 
Оцінка користувацьких історій 
Підготовка до дослідження продукту
Планування ітерації та релізу. Раунд перший
Через два тижні
Планування другої ітерації
Ще через два тижні
Перегляд плану релізу 
Презентація переглянутого плану
Вісімнадцять тижнів по тому 
Література 
Предметно-іменний покажчик
Про автора
Читати повністю
Відгуки покупців
#
На даний момент список відгуків порожній
Залиште свій відгук про товар
Залишити відгук
Ваше ім'я*
Email*
Ваш відгук*
З цим товаром купують
Спіннер