Формування читацької компетентності завжди було одним із найголовніших завдань учителів-мовників. Особливої актуальності читацька грамотність набуває в наш час, коли школярам і дорослим доводиться стикатися з величезним обсягом інформації. Невипадково вимірювання компетентностей учнів із читання увійшло у практику багатьох країн світу. У 2018 році до цього процесу долучається й Україна.
Посібник містить вправи, завдяки яким можна удосконалити й перевірити читацьку компетентність учня. Мета запропонованих завдань не з’ясувати рівень навчальних досягнень, а оцінити, наскільки учень зможе використовувати знання й уміння, отримані в школі, за можливих життєвих труднощів і викликів.
Шановний друже!
Приклад виконання завдань
Оцінювання виконання завдань
Вправа 1 (тренувальна)
Вправа 2
Вправа 3 (тренувальна)
Вправа 4
Вправа 5 (тренувальна)
Вправа 6 (тренувальна)
Вправа 7 (тренувальна)
Вправа 8
Вправа 9
Вправа 10
Вправа 11
Вправа 12
Вправа 13
Вправа 14
Вправа 15
Вправа 16
Вправа 17
Вправа 18
Вправа 19
Вправа 20
Вправа 21
Вправа 22
Вправа 23
Вправа 24
Вправа 25
Вправа 26
Вправа 27
Вправа 28
Вправа 29
Вправа 30
Вправа 31
Вправа 32
Вправа 33
Вправа 34
УВАГА! Електронні видання захищені від редагування і копіювання матеріалів.