У посібнику подано перспективний та розгорнутий календарний план організації освітньо-виховного процесу з дітьми старшої групи ДОЗ. Видання можна використовувати як робочий календарний план, журнал ведення щоденної роботи з вихованцями.
Подяка
Передмова
Розділ 1. Сутність і зміст впровадження інваріантного складника Базового компонента дошкільної освіти
1.1. Умови реалізації Державного стандарту дошкільної освіти. Доступна та якісна дошкільна освіта
1.2. Особистісна компетентність дитини
1.3. Сутнісна характеристика освітнього напряму «Особистість дитини»: рухова та здоров’язбережувальна компетентності
1.4. Нові вектори освітнього напряму «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»
1.5. Зміст та завдання освітнього напряму «Дитина в природному довкіллі»
1.6. Домінанта освітнього напряму «Гра дитини»
1.7. Нові стратегії змістового компонента освітнього напряму «Дитина в соціумі»
1.8. Характеристика освітнього напряму «Мовлення дитини»
1.9. Особливості змісту освітнього напряму «Дитина у світі мистецтва»
Розділ 2. Сутність і зміст впровадження варіативного складника базового компонента дошкільної освіти
2.1. Характеристика освітнього напряму «Особистість дитини. Спортивні ігри (шахи, футбол, баскетбол)»
2.2. «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Комп’ютерна грамота»: готуємо педагогів до впровадження освітнього напряму
2.3. Реалізація Державного стандарту дошкільної освіти за освітнім напрямом «Мовлення дитини. Основи грамоти»
2.4. Особливості освітнього напряму «Мовлення дитини. Іноземна мова»
2.5. Сутність і зміст освітнього напряму «Дитина в соціумі. Соціально-фінансова грамотність»
2.6. Зміст і умови реалізації освітнього напряму «Дитина у світі мистецтва. Хореографія»
2.7. Забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою в реалізації перспектив розвитку дитини
Практичний кейс
1.1. Умови реалізації Державного стандарту дошкільної освіти. Доступна та якісна дошкільна освіта
1.2. Особистісна компетентність дитини
1.3. Сутнісна характеристика освітнього напряму «Особистість дитини»: рухова та здоров’язбережувальна компетентності
1.4. Нові вектори освітнього напряму «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»
1.5. Зміст та завдання освітнього напряму «Дитина в природному довкіллі»
1.6. Домінанта освітнього напряму «Гра дитини»
1.7. Нові стратегії змістового компонента освітнього напряму
1.8. Характеристика освітнього напряму «Мовлення дитини»
1.9. Особливості змісту освітнього напряму «Дитина у світі мистецтва»
2.1. Характеристика освітнього напряму «Особистість дитини. Спортивні ігри (шахи, футбол, баскетбол)»
2.2. «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Комп’ютерна грамота»: готуємо педагогів до впровадження освітнього напряму
Державний стандарт дошкільної освіти: особливості впровадження
2.3. Реалізація Державного стандарту дошкільної освіти за освітнім напрямом «Мовлення дитини. Основи грамоти»
2.4. Особливості освітнього напряму «Мовлення дитини. Іноземна мова» . . . . . . . 92
2.5. Сутність і зміст освітнього напряму «Дитина в соціумі. Соціально-фінансова грамотність»
2.6. Зміст і умови реалізації освітнього напряму «Дитина у світі мистецтва. Хореографія»
2.7. Забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою в реалізації перспектив розвитку дитини
Методична скарбничка (методичні матеріали до підрозділів)
1.1. Умови реалізації «Державного стандарту дошкільної освіти. Доступна та якісна дошкільна освіта»
1.2. Особистісна компетентність дитини
1.3. Сутнісна характеристика освітнього напряму «Особистість дитини»: рухова та здоров’язбережувальна компетентності
1.4. Нові вектори освітнього напряму «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»
1.5. Зміст та завдання освітнього напряму «Дитина в природному довкіллі»
1.6. Домінанта освітнього напряму «Гра дитини»
1.7. Нові стратегії змістового компонента освітнього напряму «Дитина в соціумі»
1.8. Характеристика освітнього напряму «Мовлення дитини»
1.9. Особливості змісту освітнього напряму «Дитина у світі мистецтва»
2.1. Характеристика освітнього напряму «Особистість дитини. Спортивні ігри (шахи, футбол, баскетбол)»
2.2. «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Комп’ютерна грамота»: готуємо педагогів до впровадження освітнього напряму
2.3. Реалізація Державного стандарту дошкільної освіти за освітнім напрямом «Мовлення дитини. Основи грамоти»
2.4. Особливості освітнього напряму «Мовлення дитини. Іноземна мова»
2.5. Сутність і зміст освітнього напряму «Дитина в соціумі. Соціально-фінансова грамотність»
2.6. Зміст і умови реалізації освітнього напряму «Дитина у світі мистецтва. Хореографія»
Тести для самоперевірки
Розділ І
Розділ ІІ
Глосарій
Список рекомендованих джерел для самоосвіти
Додатки
Базовий компонент дошкільної освіти
Вступ
Напрями (зміст дошкільної освіти) та результати (компетентності дитини)
Варіативний складник Стандарту дошкільної освіти
Умови реалізації Стандарту дошкільної освіти
Педагоги про впровадження Стандарту дошкільної освіти
УВАГА! Електронні видання захищені від редагування і копіювання матеріалів.