Каталог товарів
Графік роботи:
з 8-30 до 21-00 (пн-сб)
Каталог товарів
Інформатика. 10 клас. Профільний рівень. Зошит для практичних робіт
Інформатика. 10 клас. Профільний рівень. Зошит для практичних робіт
Інформатика. 10 клас. Профільний рівень. Зошит для практичних робіт
Інформатика. 10 клас. Профільний рівень. Зошит для практичних робіт
Інформатика. 10 клас. Профільний рівень. Зошит для практичних робіт
Інформатика. 10 клас. Профільний рівень. Зошит для практичних робіт
Інформатика. 10 клас. Профільний рівень. Зошит для практичних робіт
Інформатика. 10 клас. Профільний рівень. Зошит для практичних робіт
Інформатика. 10 клас. Профільний рівень. Зошит для практичних робіт
Інформатика. 10 клас. Профільний рівень. Зошит для практичних робіт

Інформатика. 10 клас. Профільний рівень. Зошит для практичних робіт

25,00 грн.
Купити
Додати в обране
  • Код виробника: 123-Т742007У
  • ISBN: 9786170946805
  • Вага: 0.11
  • Формат, мм: 201х257
  • Кількість сторінок: 48
  • Мова видання: Українська
  • Обкладинка: Тверда
  • Клас: 10
Анотація

Зміст посібника відповідає новій навчальній програмі з інформатики (профільний рівень) для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів і містить практичні роботи з покроковим описом виконання.
Видання є складовою навчально-методичного комплекту, який створено на базі підручника з інформатики для 10 класу авторів В. Д. Руденка, В. О. Потієнко, Н. В. Речич.
Матеріали на підтримку практичних робіт розміщено на сайті interactive.ranok.com.ua.
Призначено для учнів 10 класу закладів загальної середньої освіти та вчителів інформатики.

Читати повністю
Зміст книги

Розділ 1. Мова програмування і структури даних
Практична робота 1. Робота в інтерактивному режимі інтерпретатора IDLE
Практична робота 2. Виконання операції над об’єктами в інтерактивному режимі 
Практична робота 3. Розробка і виконання програм із розгалуженням
Практична робота 4. Розробка й виконання програм з циклами 
Практична робота 5. Опрацювання списків
Практична робота 6. Створення й опрацювання кортежів, діапазонів і множин 
Практична робота 7. Створення й опрацювання словників 
Практична робота 8. Створення й опрацювання масивів 
Практична робота 9. Розробка програм із функціями користувача
Практична робота 10. Створення класів і об’єктів 
Практична робота 11. Використання конструктора класу
Практична робота 12. Розробка програм на основі принципу наслідування 
Практична робота 13. Розробка програм на основі принципу поліморфізму 
Практична робота 14. Розробка програм із перевизначенням і розширенням можливостей методів
Практична робота 15. Композиційний і модульний принципи розроблення програм
Практична робота 16. Опрацювання виняткових ситуацій 
Практична робота 17. Створення елементів графічного інтерфейсу
Практична робота 18. Опрацювання подій
Практична робота 19. Створення меню та діалогових вікон
Практична робота 20. Використання графічних примітивів для створення графічних об’єктів

Розділ 3. Аналіз і візуалізація даних
Практична робота 21. Розв’язування задач із використанням надбудови Розв’язувач
Практична робота 22. Статистичний аналіз даних. Кореляційний аналіз даних 
Практична робота 23. Статистичне опрацювання рядів даних із використанням надбудови. Пакет аналізу
Практична робота 24. Операції з однотабличною базою даних у табличному процесорі

Розділ 4. Електронні публікації
Практична робота 25. Створення структури документа. Автоматичне створення та опрацювання змісту
Практична робота 26. Створення розсилок у текстовому процесорі 
Практична робота 27. Опрацювання колірних моделей у середовищі графічного редактора 
Практична робота 28. Використання графіки в офісних програмах
Практична робота 29. Використання графічних примытивів Inkscape
Практична робота 30. Створення орнаменту в Inkscape
Практична робота 31. Створення зображення ялинки в Inkscape
Практична робота 32. Опрацювання текстових об’єктів в Inkscape
Практична робота 33. Створення вітальної листівки в Inkscape
Практична робота 34. Інструменти малювання в GIMP
Практична робота 35. Інструменти виділення в GIMP
Практична робота 36. Використання шарів в GIMP
Практична робота 37. Опрацювання режимів шарів у GIMP
Практична робота 38. Кадрування зображення. Гільотина 
Практична робота 39. Інструменти Перспектива, Штамп з перспективою
Практична робота 40. Текст. Фільтри

Розділ 5. Графіка. Мультимедіа
Практична робота 41. Створення анімаційного зображення в GIMP
Практична робота 42. Створення макету вебсайта засобами GIMP

Читати повністю
Відгуки покупців
Татьяна
29.12.2020
Якістю опрацювання замовлення і швидкістю доставки задоволена. Зошит хороший, потрібний для проведення практичних робіт. До кожної роботи пропонується декілька завдань (3-5) від найпростіших до тих, де треба гарно подумати. Став мені у нагоді при підготовці до практичних робіт у профільному класі
Тетяна
06.04.2020
Замовлення обробили дуже оперативно, посилка дуже надійно запакована. Товар відповідає на 100% описаному на сайті. Дякую.
Вікторія Літвінова
11.11.2019
Дуже задоволена та вражена оперативністю, буду замовляти ще.
Показати ще
Залишити відгук
Ваше ім'я*
Email*
Ваш відгук*
Оновити
Введіть код*
Анотація

Зміст посібника відповідає новій навчальній програмі з інформатики (профільний рівень) для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів і містить практичні роботи з покроковим описом виконання.
Видання є складовою навчально-методичного комплекту, який створено на базі підручника з інформатики для 10 класу авторів В. Д. Руденка, В. О. Потієнко, Н. В. Речич.
Матеріали на підтримку практичних робіт розміщено на сайті interactive.ranok.com.ua.
Призначено для учнів 10 класу закладів загальної середньої освіти та вчителів інформатики.

Читати повністю
Зміст книги

Розділ 1. Мова програмування і структури даних
Практична робота 1. Робота в інтерактивному режимі інтерпретатора IDLE
Практична робота 2. Виконання операції над об’єктами в інтерактивному режимі 
Практична робота 3. Розробка і виконання програм із розгалуженням
Практична робота 4. Розробка й виконання програм з циклами 
Практична робота 5. Опрацювання списків
Практична робота 6. Створення й опрацювання кортежів, діапазонів і множин 
Практична робота 7. Створення й опрацювання словників 
Практична робота 8. Створення й опрацювання масивів 
Практична робота 9. Розробка програм із функціями користувача
Практична робота 10. Створення класів і об’єктів 
Практична робота 11. Використання конструктора класу
Практична робота 12. Розробка програм на основі принципу наслідування 
Практична робота 13. Розробка програм на основі принципу поліморфізму 
Практична робота 14. Розробка програм із перевизначенням і розширенням можливостей методів
Практична робота 15. Композиційний і модульний принципи розроблення програм
Практична робота 16. Опрацювання виняткових ситуацій 
Практична робота 17. Створення елементів графічного інтерфейсу
Практична робота 18. Опрацювання подій
Практична робота 19. Створення меню та діалогових вікон
Практична робота 20. Використання графічних примітивів для створення графічних об’єктів

Розділ 3. Аналіз і візуалізація даних
Практична робота 21. Розв’язування задач із використанням надбудови Розв’язувач
Практична робота 22. Статистичний аналіз даних. Кореляційний аналіз даних 
Практична робота 23. Статистичне опрацювання рядів даних із використанням надбудови. Пакет аналізу
Практична робота 24. Операції з однотабличною базою даних у табличному процесорі

Розділ 4. Електронні публікації
Практична робота 25. Створення структури документа. Автоматичне створення та опрацювання змісту
Практична робота 26. Створення розсилок у текстовому процесорі 
Практична робота 27. Опрацювання колірних моделей у середовищі графічного редактора 
Практична робота 28. Використання графіки в офісних програмах
Практична робота 29. Використання графічних примытивів Inkscape
Практична робота 30. Створення орнаменту в Inkscape
Практична робота 31. Створення зображення ялинки в Inkscape
Практична робота 32. Опрацювання текстових об’єктів в Inkscape
Практична робота 33. Створення вітальної листівки в Inkscape
Практична робота 34. Інструменти малювання в GIMP
Практична робота 35. Інструменти виділення в GIMP
Практична робота 36. Використання шарів в GIMP
Практична робота 37. Опрацювання режимів шарів у GIMP
Практична робота 38. Кадрування зображення. Гільотина 
Практична робота 39. Інструменти Перспектива, Штамп з перспективою
Практична робота 40. Текст. Фільтри

Розділ 5. Графіка. Мультимедіа
Практична робота 41. Створення анімаційного зображення в GIMP
Практична робота 42. Створення макету вебсайта засобами GIMP

Читати повністю
Відгуки покупців
Татьяна
29.12.2020
Якістю опрацювання замовлення і швидкістю доставки задоволена. Зошит хороший, потрібний для проведення практичних робіт. До кожної роботи пропонується декілька завдань (3-5) від найпростіших до тих, де треба гарно подумати. Став мені у нагоді при підготовці до практичних робіт у профільному класі
Тетяна
06.04.2020
Замовлення обробили дуже оперативно, посилка дуже надійно запакована. Товар відповідає на 100% описаному на сайті. Дякую.
Вікторія Літвінова
11.11.2019
Дуже задоволена та вражена оперативністю, буду замовляти ще.
Показати ще
Залишити відгук
Ваше ім'я*
Email*
Ваш відгук*
Оновити
Введіть код*
З цим товаром купують
Код:123-Л0961У
Історія України. Підручник. 10 клас. Рівень стандарту
Власов В.С.
175,00 грн.
Купити
Доступна електронна версія
Код:123-И470181УА
Англійська мова. Підручник. 10 клас
Буренко В.М.
200,00 грн.
Купити
Інші книги автора
Код:123-Т770001У
Алгоритмізація і програмування: навчальний посібник
Руденко В.Д.
45,00 грн.
Купити
Код:123-Т901445У
Основи алгоритмізації і програмування мовою Python
Руденко В.Д.
75,00 грн.
Купити
Дивитися усi книги