Каталог
Е-книги
Графік роботи:
з 9-00 до 21-00 (пн-пт), з 10-00 до 19-00 (сб)
з 9-00 до 21-00 (пн-пт), з 10-00 до 19-00 (сб)
Каталог
Е-книги

Інформатика: креативне програмування (модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)

Інформатика: креативне програмування (модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)
Інформатика: креативне програмування (модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)
Інформатика: креативне програмування (модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)
Інформатика: креативне програмування (модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)
Інформатика: креативне програмування (модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)
Інформатика: креативне програмування (модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)
Інформатика: креативне програмування (модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)
Інформатика: креативне програмування (модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)
Інформатика: креативне програмування (модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)
Інформатика: креативне програмування (модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)
Інформатика: креативне програмування (модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)
  • Від 390 грн безкоштовно Укрпоштою

Інформатика: креативне програмування (модуль для учнів 10–11 класів, рівень стандарту)

100,00 грн
Купити
Додати в обране
  • Код виробника: ТИ901871У
  • Вага: 0.24
  • Формат, мм: 165х240
  • Кількість сторінок: 160
  • Рік видання:
  • Мова видання: Українська
  • Обкладинка: М'яка
  • Клас: 10-11
  • Тип видання: Паперова/електронна книга
100,00 грн
Купити
Додати в обране
Доступні формати:
icon
Анотація

Зміст посібника відповідає вимогам навчальної програми вибірковообов’язкового курсу з інформатики для учнів 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту) і призначений для вивчення вибіркового модуля «Креативне програмування».
Посібник складається з восьми розділів і містить основні теоретичні відомості, базові алгоритмічні конструкції, реалізовані за допомогою середовища Lazarus, запитання для перевірки знань і практичні завдання для самостійного виконання, диференційовані за рівнем складності.
Призначено для учнів 10–11 класів закладів загальної середньої освіти та вчителів інформатики.

Читати повністю
Зміст книги
Передмова 
Розділ 1. Цифрове мистецтво та творчість
1.1 Цифрове мистецтво. дизайн і код. Генеративне мистецтво 
1.2 Програмування як середовище для творчості
1.3 Класифікація мов програмування 
1.4 Особливості середовища розробки
1.5 Налаштування вікон форми і редактора тексту 
1.6 Структура програмного проєкту 
1.7 Методика створення проєкту в середовищі Lazarus
1.8 Приклад найпростішого програмного проєкту
Розділ 2. дані та вирази
2.1 Дані, змінні, константи 
2.2 Уведення й виведення даних
2.3 Вирази
Розділ 3. Реалізація базових алгоритмічних конструкцій
3.1 Алгоритми з розгалуженням 
3.2 Операторні дужки. вкладені оператори умовного переходу 
3.3 Алгоритми з повторенням 
3.4 Інструменти і методи для створення графічних зображень 
Розділ 4. функції
4.1 Модульність 
4.2 функції
4.3 Рекурсії 
4.4 Поняття фракталу
Розділ 5. Масиви та рядки
5.1 Оголошення масивів
5.2 Уведення й виведення масиву
5.3 Особливості введення та виведення двовимірних масивів 
5.4 Символьні та рядкові величини 
Розділ 6. об’єкти та класи
6.1 Основні поняття та принципи об’єктно-орієнтованого програмування
6.2 Деякі особливості об’єктно-орієнтованого програмування в Lazarus
6.3 Створення проєкту засобами об’єктно-орієнтованого програмування
Розділ 7. Мультимедіа
7.1 Зображення як цілісний об’єкт та масив символів. Відео як масив зображень 
7.2 Анімації 
7.3 Трансформація та моделювання руху об’єктів 
7.4 Бібліотеки для роботи з мультимедійними даними
Розділ 8. інтерфейс програмного продукту
8.1 Зовнішні джерела даних 
8.2 Дані сенсорів і датчиків
8.3 Прикладний програмний інтерфейс
8.4 Графічний інтерфейс користувача
8.5 Поняття про інтерактивну інсталяцію
Комп'ютерний словник
Алфавітний покажчик 
Література 
 
Читати повністю
Відгуки покупців
user Маріанна
14.03.2021
В цьому році обрали цей курс для вивчення. На цей посібник були великі надії, бо інші книги цього автора мені подобались. Але книга гарна тільки якщо вам потрібно вивчити Лазарус з нуля. Враховуючи, що у 8 і 9 класі вже був Лазарус, то для 10 або 11 цей, на мій погляд, суперечливий вибір. Ми вивчали Processing по англомовним книгам. Дуже проста реалізація і відповідає змісту курса
user Ольга
03.02.2021
Не зрозуміло, чому саме автор обрав Lazarus для розкриття такого модулю. Потрібно було обрати більш популярні і сучасні мови програмування, наприклад, Python або Java. Школи вже відходять від вивчення Lazarus.
admin Адмін
05.02.2021
Добрий день. Дякуємо за Ваш коментар. Передамо його до відділу.
user Наталія
16.12.2020
книга супер, все докдано написано, як теорія так і практика
Показати ще
Залишити відгук
Ваше ім'я*
Email*
Ваш відгук*
Інші книги з цієї серії
Дивитися усi книги
З цим товаром купують
Інші книги автора
Акція -20%
Код:ТИ902091У
Інформатика. Алгоритми і програми. Навчальний посібник 7-9 класи
12 відгуків
Друкована
100,00 грн
80,00 грн
Купити
Код:Т470201У
Інформатика. 10 кл. Підручник. Профільний рівень
Додати відгук
Друкована
500,00 грн
Купити
Дивитися усi книги