Урок № 1. Мовлення як предмет стилістики і культури мовлення. Стилістика та її підрозділи: стилістика мови (практична) і стилістика мовлення (функціональна), їх відмінність
Урок № 2. Розвиток зв’язного мовлення. Різновиди читання (ознайомлювальне, вивчальне, вибіркове). Вивчальне читання мовчки тексту науково-популярного стилю
Практична стилістика і культура мовлення
Урок № 3. Два рівні володіння українською літературною мовою: мовлення правильне (норми літературної мови) і комунікативно доцільне (змістовність, логічність, багатство, точність, виразність, доречність). Синоніміка і варіативність як базові поняття стилістики і культури мовлення. Стилістична норма і стилістична помилка
Урок № 4. Розвиток зв’язного мовлення. Усний докладний переказ тексту художнього стилю з творчим завданням
Урок № 5. Загальна характеристика звукового складу української мови
Урок № 6. Розвиток зв’язного мовлення. Докладний переказ тексту публіцистичного стилю із творчим завданням
Уроки № 7–8. Милозвучність української мови — характерна ознака всіх її стилів. Стилістична роль звуковідтворення в художніх текстах
Урок № 9. Норми вимови. Вимова голосних і приголосних звуків, звукосполучень і наголос у словах
Урок № 10. Контрольна робота. «Практична стилістика та культура мовлення» (частина I). Тестування. Контрольне читання мовчки
Уроки № 11–12. Розвиток зв’язного мовлення. Контрольний докладний переказ тексту публіцистичного стилю із творчим завданням
Урок № 13. Складні випадки правопису м’якого знака та апострофа
Урок № 14. Складні випадки правопису великої літери
Урок № 15. Розвиток зв’язного мовлення. Відгук про твір мистецтва в публіцистичному стилі
Урок № 16. Складні випадки правопису слів з ненаголошеними голосними
Уроки № 17–18. Складні випадки правопису слів з подвоєнням та подовженням приголосних
Урок № 19. Розвиток зв’язного мовлення. Стаття в газету на морально-етичну тему
Урок № 20. Контрольна робота. Диктант
Урок № 21. Складні випадки правопису слів зі спрощенням у групах приголосних
Урок № 22. Розвиток зв’язного мовлення. Твір-роздум на морально-етичну тему
Урок № 23. Чергування голосних звуків
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДО УРОКУ
Урок № 24. Чергування приголосних звуків
Уроки № 25–26. Розвиток зв’язного мовлення. Контрольний твір-роздум на морально-етичну тему
Уроки № 27–28. Правопис слів іншомовного походження
Урок № 29. Контрольна робота. «Практична стилістика та культура мовлення» (частина II). Тестування
Урок № 30. Розвиток зв’язного мовлення. Бесіда (діалог) як форма спілкування двох або більшої кількості людей відповідно до запропонованої ситуації, самостійне визначення теми і змісту бесіди
Урок № 31. Розвиток зв’язного мовлення. Виступ на зборах, семінарах (підготовлений і заздалегідь не підготовлений)
Стилістичні засоби лексикології та фразеології
Урок № 32. Слово і його лексичне значення
Урок № 33. Розвиток зв’язного мовлення. Різновиди аудіювання (ознайомлювальне, вивчальне, критичне). Критичне аудіювання тексту публіцистичного стилю
Урок № 34. Розвиток зв’язного мовлення. Детальне аудіювання тексту науково-популярного стилю
Урок № 35. Стилістично нейтральна лексика; емоційно й експресивно забарвлені засоби, що надають мовленню певного стильового відтінку (ласкаве, іронічне, урочисте тощо)
Урок № 36. Специфічно побутова лексика
Уроки № 37–38. Просторічні та діалектні слова, їх стилістичні функції
Урок № 39. Наукова і ділова лексика
Урок № 40. Професіоналізми. Професійно-виробнича лексика
Урок № 41. Розвиток зв’язного мовлення. План (складний) до науково-популярної статті
Урок № 42. Розвиток зв’язного мовлення. Складання тез до науково-популярної статті
Урок № 43. Застарілі слова, їх стилістичні функції
Урок № 44. Неологізми, їх стилістичні функції
Урок № 45. Лексика іншомовного походження в стилістичному плані
Урок № 46. Контрольна робота. «Стилістичні засоби лексикології та фразеології» (частина І). Тестування
Урок № 47. Лексико-стилістичні синоніми та їх види
Урок № 48. Розвиток зв’язного мовлення. Складання тез до публіцистичної статті
Урок № 49. Розвиток зв’язного мовлення. Тематичні виписки з публіцистичної статті
Урок № 50. Переносне значення слів. Стилістичне використання багатозначності
Урок № 51. Тропи
Урок № 52. Антоніми. Пароніми
Урок № 53. Розвиток зв’язного мовлення. Конспект як різновид стислого переказу висловлювань, що сприймаються на слух. Конспект публіцистичної статті
Урок № 54. Розвиток зв’язного мовлення. Конспект науково-популярної статті
Уроки № 55–56. Основні групи фразеологізмів. Багатозначність, синонімія та антонімія фразеологізмів
Урок № 57. Контрольна робота. «Стилістичні засоби лексикології та фразеології» (частина ІІ ). Тестування. Контрольне аудіювання
Урок № 58. Розвиток зв’язного мовлення. Бібліографія. Анотація
Словотворчі засоби стилістики
Уроки № 59–60. Стилістичне забарвлення значущих частин слова: префіксів і суфіксів. Стилістична синоніміка морфем
Урок № 61. Практикум
Уроки № 62–63. Розвиток зв’язного мовлення. Контрольний докладний переказ тексту публіцистичного стилю із творчим завданням
Урок № 64. Основні орфограми в префіксах
Урок № 65. Основні орфограми в префіксах, коренях та суфіксах
Урок № 66. Словотворчі норми — правильне творення слів
Урок № 67. Контрольна робота. Диктант
Уроки № 68–69. Розвиток зв’язного мовлення. Ділові папери: звіт про виконану роботу. Субсидія, ваучер, приватизаційний сертифікат, фінансова ідентифікаційна картка, ідентифікаційний код (ознайомлення)
Урок № 70. Підсумковий урок