Гриф Міністерства освіти і науки України Посібник «Читаю самостійно на уроці» укладено відповідно до концептуальних засад Нової української школи й компетентнісно зорієнтованого навчання. Мета запропонованої системи завдань - сформувати навички вдумливого читання, читання із розумінням. Авторами застосовано новий підхід до добору текстів, що поєднує класичні різножанрові твори з дитячого читання сучасних авторів, а також медіатексти. Таким чином цей посібник можна вважати й першою хрестоматією для маленьких здобувачів освіти. І тексти, і завдання до них сприяють формуванню цілісного погляду на навколишній світ, а до того ж є інтегративними для навчання грамоти, опанування українською мовою, читанням, математикою, інтегрованими курсами «Я досліджую світ і Мистецтво».
Завдання сприяють розвитку творчої особистості, бо вимагають від дитини саме розвитку процесу думання в легкий, ігровій формі. Посібник відповідає обом Типовим освітнім програмам і може використовуватися і на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ».
УВАГА! Електронні видання захищені від редагування і копіювання матеріалів.