Каталог товарів
Графік роботи:
з 8-30 до 21-00 (пн-сб)
Каталог товарів
НУШ Орієнтовний календарно-тематичний план творчого вчителя до підручника Лариси Тимченко, Ірини Цепової «Українська мова та читання. 2 клас»
НУШ Орієнтовний календарно-тематичний план творчого вчителя до підручника Лариси Тимченко, Ірини Цепової «Українська мова та читання. 2 клас»
НУШ Орієнтовний календарно-тематичний план творчого вчителя до підручника Лариси Тимченко, Ірини Цепової «Українська мова та читання. 2 клас»
НУШ Орієнтовний календарно-тематичний план творчого вчителя до підручника Лариси Тимченко, Ірини Цепової «Українська мова та читання. 2 клас»
НУШ Орієнтовний календарно-тематичний план творчого вчителя до підручника Лариси Тимченко, Ірини Цепової «Українська мова та читання. 2 клас»
НУШ Орієнтовний календарно-тематичний план творчого вчителя до підручника Лариси Тимченко, Ірини Цепової «Українська мова та читання. 2 клас»
НУШ Орієнтовний календарно-тематичний план творчого вчителя до підручника Лариси Тимченко, Ірини Цепової «Українська мова та читання. 2 клас»
НУШ Орієнтовний календарно-тематичний план творчого вчителя до підручника Лариси Тимченко, Ірини Цепової «Українська мова та читання. 2 клас»
НУШ Орієнтовний календарно-тематичний план творчого вчителя до підручника Лариси Тимченко, Ірини Цепової «Українська мова та читання. 2 клас»
НУШ Орієнтовний календарно-тематичний план творчого вчителя до підручника Лариси Тимченко, Ірини Цепової «Українська мова та читання. 2 клас»
НУШ Орієнтовний календарно-тематичний план творчого вчителя до підручника Лариси Тимченко, Ірини Цепової «Українська мова та читання. 2 клас»
НУШ Орієнтовний календарно-тематичний план творчого вчителя до підручника Лариси Тимченко, Ірини Цепової «Українська мова та читання. 2 клас»
НУШ Орієнтовний календарно-тематичний план творчого вчителя до підручника Лариси Тимченко, Ірини Цепової «Українська мова та читання. 2 клас»
НУШ Орієнтовний календарно-тематичний план творчого вчителя до підручника Лариси Тимченко, Ірини Цепової «Українська мова та читання. 2 клас»

НУШ Орієнтовний календарно-тематичний план творчого вчителя до підручника Лариси Тимченко, Ірини Цепової «Українська мова та читання. 2 клас»

Коченгіна М., Тимченко Л., Цепова І.
0 відгуків
50,00 грн.
Купити
Додати в обране
  • Код виробника: Н901643У
  • ISBN: 9786170955135
  • Вага: 0.12
  • Формат, мм: 145х215
  • Кількість сторінок: 160
  • Мова видання: Українська
  • Обкладинка: М'яка
  • Клас: 2
45,00 грн.
Купити
Додати в обране
Доступні формати:
    Анотація

    Орієнтовний календарно-тематичний план розроблено для уроків інтегрованого курсу «Українська мова та читання» відповідно до державного стандарту початкової освіти (2018), типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О. я. Савченко, за навчальнометодичним комлектом лариси тимченко, ірини Цепової «Українська мова та читання. 2 клас».
    календарний план відображає інноваційні перетворення в системі освіти України, зокрема ст. 1 «Основні терміни та їх визначення» розділу I «Загальні положення» Закону України «про освіту» (2017), а саме, надання вчителю академічної свободи в процесі професійної діяльності. академічна свобода гарантує вчителю можливість моделювати зміст і методи та прийоми навчання на уроках, освітній процес у цілому — залежно від особливостей класу, рівня власної професійної підготовки, навчально-методичного забезпечення, яке використовується, технічного оснащення освітнього процесу.

    Читати повністю
    Зміст книги

    Розділ 1. Повторюємо те, чого навчилися в 1 класі
    Мандруємо теренами нашої країни
    Навчаємося читати так, як читають дорослі
    Розділ 2. Мова і мовлення
    Дізнаємося більше про свою країну
    Для чого людям потрібна мова?
    Казок країна чарівна
    Навчаємося розрізняти усне і писемне мовлення
    Читаємо за особами і розігруємо діалоги
    Яке мовлення називають діалогом?
    Оволодіваємо технікою мовлення
    Як жести і міміка допомагають нашому мовленню
    Чи вміємо ми спілкуватися ввічливо
    Добре слово дорожче багатства
    Навчаємося вітатися і прощатися
    Звертаємося з проханням, дякуємо
    Навчаємося вибачати і вибачатися
    Розділ 3. Досліджуємо звуко-буквений склад слів
    Звуки навколо нас
    Із чого складаються слова
    Правильно вимовляємо звуки в словах
    Читаємо дитячі українські журнали
    Чи вміємо ми користуватися алфавітом
    Голосні звуки і букви, що їх позначають
    Коли букви я ю, є позначають два звуки
    Поділяємо слова на склади. Переносимо слова з рядка в рядок
    Новорічні казки
    Визначаємо наголошені і ненаголошені склади і звуки
    Приголосні звуки і букви, що їх позначають. Дзвінкі і глухі приголосні звуки
    Тверді і м’які приголосні звуки. Позначаємо м’якість приголосних на письмі
    Позначаємо подовжені м’які приголосні звуки на письмі
    Позначаємо на письмі звук [й’]
    Без сім’ї і свого роду — немає нації, народу
    Вчимося писати слова з апострофом
    Частина 2
    Розділ 4. Досліджуємо слово
    Щедрий вечір, добрий вечір
    Визначаємо лексичне значення слів
    Визначаємо тематичні групи слів
    Правильно використовуємо слова в мовленні
    Чудеса природи
    Вчимося розрізняти однозначні і багатозначні слова
    Вчимося розрізняти різні слова і різні значення багатозначного слова
    Використовуємо в мовленні слова у прямому і переносному значенні
    Знаходимо слова, близькі і протилежні за значенням
    Що можуть означати слова?
    Які слова означають предмети (іменники)
    Велика буква в словах, що означають предмети
    Використовуємо іменники у власному мовленні
    Які мультфільми ми любимо
    Які слова означають дії предметів (дієслова)
    Використовуємо дієслова у власному мовленні
    Шкільне життя
    Які слова означають ознаки предметів (прикметники)
    Використовуємо прикметники у власному мовленні
    У житті всім потрібна дружба
    Слова, що означають кількість предметів (числівники)
    Використовуємо числівники у власному мовленні
    Розділ 5. Досліджуємо речення
    Для чого потрібні речення?
    Складаємо, відновлюємо і доповнюємо речення
    Використовуємо службові слова для зв’язку слів у реченні
    Читаємо фантастику і фентезі
    Якими бувають речення?
    Розповідні речення
    Питальні речення. Складаємо запитання і відповіді на них
    Спонукальні речення
    Читаємо комікси
    Окличні й неокличні речення
    Розділ 6. Досліджуємо текст
    Що називають текстом
    Тема і основна думка тексту
    Читаємо дитячі журнали
    Для чого тексту заголовок
    Як будується текст
    Будуємо власні тексти
    Якими бувають тексти
    Удосконалюємо тексти

    Читати повністю
    Відгуки покупців
    На даний момент список відгуків порожній
    Залиште свій відгук про товар
    Залишити відгук
    Ваше ім'я*
    Email*
    Ваш відгук*
    Анотація

    Орієнтовний календарно-тематичний план розроблено для уроків інтегрованого курсу «Українська мова та читання» відповідно до державного стандарту початкової освіти (2018), типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О. я. Савченко, за навчальнометодичним комлектом лариси тимченко, ірини Цепової «Українська мова та читання. 2 клас».
    календарний план відображає інноваційні перетворення в системі освіти України, зокрема ст. 1 «Основні терміни та їх визначення» розділу I «Загальні положення» Закону України «про освіту» (2017), а саме, надання вчителю академічної свободи в процесі професійної діяльності. академічна свобода гарантує вчителю можливість моделювати зміст і методи та прийоми навчання на уроках, освітній процес у цілому — залежно від особливостей класу, рівня власної професійної підготовки, навчально-методичного забезпечення, яке використовується, технічного оснащення освітнього процесу.

    Читати повністю
    Зміст книги

    Розділ 1. Повторюємо те, чого навчилися в 1 класі
    Мандруємо теренами нашої країни
    Навчаємося читати так, як читають дорослі
    Розділ 2. Мова і мовлення
    Дізнаємося більше про свою країну
    Для чого людям потрібна мова?
    Казок країна чарівна
    Навчаємося розрізняти усне і писемне мовлення
    Читаємо за особами і розігруємо діалоги
    Яке мовлення називають діалогом?
    Оволодіваємо технікою мовлення
    Як жести і міміка допомагають нашому мовленню
    Чи вміємо ми спілкуватися ввічливо
    Добре слово дорожче багатства
    Навчаємося вітатися і прощатися
    Звертаємося з проханням, дякуємо
    Навчаємося вибачати і вибачатися
    Розділ 3. Досліджуємо звуко-буквений склад слів
    Звуки навколо нас
    Із чого складаються слова
    Правильно вимовляємо звуки в словах
    Читаємо дитячі українські журнали
    Чи вміємо ми користуватися алфавітом
    Голосні звуки і букви, що їх позначають
    Коли букви я ю, є позначають два звуки
    Поділяємо слова на склади. Переносимо слова з рядка в рядок
    Новорічні казки
    Визначаємо наголошені і ненаголошені склади і звуки
    Приголосні звуки і букви, що їх позначають. Дзвінкі і глухі приголосні звуки
    Тверді і м’які приголосні звуки. Позначаємо м’якість приголосних на письмі
    Позначаємо подовжені м’які приголосні звуки на письмі
    Позначаємо на письмі звук [й’]
    Без сім’ї і свого роду — немає нації, народу
    Вчимося писати слова з апострофом
    Частина 2
    Розділ 4. Досліджуємо слово
    Щедрий вечір, добрий вечір
    Визначаємо лексичне значення слів
    Визначаємо тематичні групи слів
    Правильно використовуємо слова в мовленні
    Чудеса природи
    Вчимося розрізняти однозначні і багатозначні слова
    Вчимося розрізняти різні слова і різні значення багатозначного слова
    Використовуємо в мовленні слова у прямому і переносному значенні
    Знаходимо слова, близькі і протилежні за значенням
    Що можуть означати слова?
    Які слова означають предмети (іменники)
    Велика буква в словах, що означають предмети
    Використовуємо іменники у власному мовленні
    Які мультфільми ми любимо
    Які слова означають дії предметів (дієслова)
    Використовуємо дієслова у власному мовленні
    Шкільне життя
    Які слова означають ознаки предметів (прикметники)
    Використовуємо прикметники у власному мовленні
    У житті всім потрібна дружба
    Слова, що означають кількість предметів (числівники)
    Використовуємо числівники у власному мовленні
    Розділ 5. Досліджуємо речення
    Для чого потрібні речення?
    Складаємо, відновлюємо і доповнюємо речення
    Використовуємо службові слова для зв’язку слів у реченні
    Читаємо фантастику і фентезі
    Якими бувають речення?
    Розповідні речення
    Питальні речення. Складаємо запитання і відповіді на них
    Спонукальні речення
    Читаємо комікси
    Окличні й неокличні речення
    Розділ 6. Досліджуємо текст
    Що називають текстом
    Тема і основна думка тексту
    Читаємо дитячі журнали
    Для чого тексту заголовок
    Як будується текст
    Будуємо власні тексти
    Якими бувають тексти
    Удосконалюємо тексти

    Читати повністю
    Відгуки покупців
    На даний момент список відгуків порожній
    Залиште свій відгук про товар
    Залишити відгук
    Ваше ім'я*
    Email*
    Ваш відгук*
    Інші книги з цієї серії
    Дивитися усi книги
    З цим товаром купують
    Код:ПШМ227
    НУШ Англійська мова. 2 клас. До підручника О. Д. Карп’юк
    Гандзя І.В.
    120,00 грн.
    Купити