ПЕРЕДМОВА
ТИЖДЕНЬ 1. Я — ШКОЛЯР
День 1. Що я очікую від шкільного життя?
День 2. Хто я? Хто мої однокласники?
День 3. Як мені безпечно дістатися школи й повернутися додому?
День 4. Що покласти у шкільний портфель?
ТИЖДЕНЬ 2. МІЙ / НАШ КЛАС
День 1. Як знайти свою класну кімнату?
День 2. Як почуватися комфортно у класі?
День 3. Як створити безпеку і затишок у класі?
День 4. Як стати класною спільнотою?
День 5. Чого ми можемо досягнути спільно?
ТИЖДЕНЬ 3. МОЇ ДРУЗІ
День 1. Хто такі друзі? / Яким має бути друг (подруга)?
День 2. Як знайти друзів?
День 3. Чому нам цікаво разом?
День 4. Як зберегти дружбу?
День 5. Як піклуватися про друзів — домашніх улюбленців?
ТИЖДЕНЬ 4. МОЄ ДОВКІЛЛЯ
День 1. Що мене оточує?
День 2. Які «таємниці» має шкільне подвір’я?
День 3. Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї?
День 4. Кольори та звуки довкілля. Які вони?
День 5. Як поводитися в довкіллі?
ТИЖДЕНЬ 5. ОСІНЬ
День 1. Як упізнати осінь?
День 2. Як живуть рослини восени?
День 3. Як живуть тварини восени?
День 4. Що нам дарує осінь?
ТИЖДЕНЬ 6. Я І МОЯ БАТЬКІВЩИНА
День 1. Що таке Батьківщина?
День 2. Чому батьки і Батьківщина схожі? Хто живе в моїй родині?
День 3. Які риси я маю, щоб стати комусь захисником / захисницею?
ТИЖДЕНЬ 7. МИ — ПІДПРИЄМЛИВІ (осінній доброчинний ярмарок)
День 1. Чи кожна людина може бути підприємливою?
День 2. Як знаходити ідеї та можливості?
День 3. Як здійснити задумане?
День 4. Як отримати добрі результати? Осінній благодійний ярмарок
ТИЖДЕНЬ 8. ТЕХНІКА, ЯКА ДОПОМАГАЄ (гаджети, девайси, комп’ютер)
День 1. Як техніка допомагає у побуті та якою вона буде в майбутньому?
День 2. Як «потоваришувати» з технікою?
День 3. Яка роль роботів у житті людини?
ТИЖДЕНЬ 9. ІГРИ
День 1. Які ігри бувають? Чому я люблю бавитися в різні ігри?
День 2. У які ігри грали наші батьки?
День 3. Навіщо потрібні правила гри?
День 4. Чого навчає комп’ютерна гра?
ТИЖДЕНЬ 10. ТЕАТР
День 1. Чому люди ходять до театру? Навіщо нам театр?
День 2. Хто найголовніший у театрі?
День 3. Як створити театр? Хто автор вистави?
День 4. Ми творимо театр
ТИЖДЕНЬ 11. МОДА
День 1. Що означає бути модним? / Як виявляти свою неповторність?
День 2. Хто створює модний одяг?
День 3. Як змінюється мода?
День 4. Чому здоровим бути модно?
ТИЖДЕНЬ 12. ПРИГОДИ КРАПЛИНКИ
День 1. Де є вода в природі?
День 2. Якою буває вода в природі? Як вона мандрує?
День 3. Навіщо потрібна вода? Що станеться, якщо вона зникне?
День 4. Як берегти воду?
ТИЖДЕНЬ 13. ЗИМА
День 1. Які сюрпризи нам готує зима?
День 2. Що відбувається з рослинами взимку?
День 3. Як зимують тварини? / «Чи кожна пташина у вирій на зиму літає..?»
День 4. Як цікаво проводити час узимку?
ТИЖДЕНЬ 14. ТАЄМНИЦІ КОСМОСУ
День 1. Що можна побачити в космосі?
День 2. Чи може день «наздогнати» ніч?
День 3. Чи можливе на Землі життя без Сонця?
День 4. Як я уявляю інші планети?
ТИЖДЕНЬ 15. ПОДОРОЖУЄМО В ЧАСІ
День 1. Чи хотіли б ви подорожувати в часі? Чому?
День 2. Навіщо нам подорож у країну чисел та слів?
День 3. Чи можна помандрувати морем на шкірці апельсина, або Чому апельсин не тоне?
День 4. Як змінилися ми за час шкільного життя?
ТИЖДЕНЬ 16. ЗИМОВІ СВЯТА
День 1. Чому свято є важливим? Будні та свята
День 2. Які свята відзначають узимку в Україні та у світі?
День 3. Як підготуватися до свята?
ЗМІСТ ЧАСТИНИ ІІ
БІБЛІОГРАФІЯ
ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ