ПЕРЕДМОВА
1-й МІСЯЦЬ. ЗМІНИ
Тиждень 1
День 1. Що змінилося в мені?
День 2. Змінне і незмінне в мені
День 3. Чому люди інколи змінюють свою зовнішність?
День 4. Що тобі допомагає зміцнити своє тіло?
День 5. Чого я навчився за рік?
Тиждень 2
День 1. Що змінилося у школі?
День 2. Що я хотів би змінити у своєму класі/школі?
День 3. Класна кімната моєї мрії. Яка вона?
День 4. Безпечний рух від школи додому
День 5. Безпечна поведінка на шкільному подвір’ї (що змінилося?)
Тиждень 3
День 1. Які причини змін у природі восени?
День 2. Які причини змін у природі восени? (продовження)
День 3. Зміни в житті рослин восени
День 4. Зміни в житті тварин восени
День 5. Чи можливе життя без змін?
Тиждень 4
День 1. Які зміни залежать від мене, а які — ні?
День 2. Які книжки є улюбленими з дитинства?
День 3. Мої смакові уподобання. Чи змінилися вони за рік?
День 4. Чи можуть змінюватися мої плани?
День 5. Чи змінить добро твоє життя?
2-й МІСЯЦЬ. СПОСОБИ ПІЗНАННЯ
Тиждень 1
День 1. Як я отримую та сприймаю інформацію?
День 2. Про що повідомляють знаки й піктограми?
День 3. Як органи чуття допомагають пізнавати світ?
День 4. Шрифт Брайля
День 5. Про що розкаже упаковка?
Тиждень 2
День 1. Як я можу дізнатися про події минулого?
4 Ранкові зустрічі. 2 клас. I семестр
День 2. Музеї
День 3. Про що розкажуть фотографії?
День 4. Бібліотека як освітньо-культурний центр
День 5. Засоби масової інформації
Тиждень 3
День 1. Як я можу розкривати таємниці природи?
День 2. Ґрунт
День 3. Як досліджувати ґрунт?
День 4. Повітря. Досліди з повітрям
День 5. Яким буває вітер?
Тиждень 4
День 1. Як відрізнити фантазії/вигадки та реальність?
День 2. Фантазії
День 3. Мова тіла
День 4. Збережімо здоров’я!
День 5. Побутова хімія: небезпека чи допомога людині?
3-й МІСЯЦЬ. ТЕРИТОРІЯ
Тиждень 1
День 1. Що таке територія?
День 2. Як упізнати територію своєї країни?
День 3. Господарі своєї території
День 4. Як територія може стати домівкою?
День 5. Атрибути Української держави
Тиждень 2
День 1. Що на території мого населеного пункту доступно для всіх?
День 2. Де межі мого особистого простору?
День 3. Чому особистий простір — недоторканна територія?
День 4. Як зробити територію комфортною для себе?
День 5. Як зберегти кордони свого простору в стосунках з іншими?
Тиждень 3
День 1. Повага до себе та інших людей
День 2. Тиск, неповага, приниження — протидія їм
День 3. Як уникнути конфлікту?
День 4. Як стати хорошим другом?
День 5. Як бути щасливим?
Тиждень 4
День 1. Мальовнича природа рідного краю
День 2. Які рослини ти зустрінеш в Україні?
День 3. Які тварини мешкають у нашій державі?
День 4. Про що розповість Червона книга?
День 5. Як, оберігаючи своє, зберегти наше?
4-й МІСЯЦЬ. СПІЛЬНОТА
Тиждень 1
День 1. Що може об’єднати спільноту?
День 2. Люди — різні, але всі ми — рівні. Чим та як люди об’єднані в суспільстві?
День 3. Тема дня «Краще разом чи поодинці?»
День 4. Як налагоджувати гарні стосунки?
День 5. Як виникає приязнь? (Приклади привітного ставлення, відкритого спілкування, взаємоповаги)
Тиждень 2
День 1. Чому довіряють другові/подрузі? (Приклади щирості, розуміння та підтримки в стосунках)
День 2. Як сприймати тих, кого не знаєш?
День 3. Правила спілкування
День 4. Співпраця у грі, навчальних і життєвих ситуаціях
День 5. Стосунки із дітьми своєї та іншої статі
Тиждень 3
День 1. Чи може існувати спільнота без правил і законів?
День 2. Які небезпеки можуть бути у спільноті?
День 3. Як поводитися у ситуації ворожості/загрози?
День 4. Як стають героями?
День 5. Хто для мене є героєм?
Тиждень 4
День 1. Які спільноти є в природі?
День 2. Як ми впливаємо на природу?
День 3. Що об’єднує українців?
День 4. Що корисного я можу зробити для спільної справи?
День 5. Як залишитися собою серед інших людей?
БІБЛІОГРАФІЯ
ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ
ВІДОМОСТІ ПРО АВТОРІВ