Організація освітнього процесу від вересня до травня. 5-й рік життя. Частина 1
Код:123-ДНВ113
Кількість сторінок:348
Формат, мм:148х210
Weight:0.2500 кг
Обкладинка:М'яка
Анотацiя Посібник містить орієнтовне планування організації життєдіяльності дітей п’ятого року життя за блочно-тематичним принципом. Наведено перспективне планування на весь навчальний рік та планування занять за такими освітніми лініями: «Дитина в соціумі», «Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування», «Логіко-математичний розвиток», «Ознайомлення з природним довкіллям», «Художньопродуктивна діяльність». Також уміщено циклограми трудової, ігрової, дослідно-експериментальної діяльності дітей і циклограми спостережень на навчальний рік, на основі яких складаються календарні плани. Розроблені підходи до планування є універсальними, відповідають змісту Базового компонента дошкільної освіти та вимогам чинних програм, зокрема, «Дитина» та «Українське дошкілля». Видання рекомендоване вихователям груп дітей п’ятого року життя закладів дошкільної освіти. | Змiст Передмова Перспективне планування життєдіяльності дітей п’ятого року життя Вересень Тема блоку «Мій дитячий садок» (І, ІІ тиждень) Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування Логіко-математичний розвиток Ознайомлення із соціумом Ознайомлення з природним довкіллям Художньо-продуктивна діяльність Тема блоку «Ми — маленькі дошкільнята» Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування Логіко-математичний розвиток Ознайомлення із соціумом Ознайомлення з природним довкіллям Художньо-продуктивна діяльність Циклограма дидактичних ігор Циклограма рухливих ігор Циклограма спостережень Циклограма трудової діяльності Циклограма дослідно-експериментальної діяльності Жовтень Тема блоку «Чарівниця осінь» (І, ІІ тиждень) Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування Логіко-математичний розвиток Ознайомлення із соціумом Ознайомлення з природним довкіллям Художньо-продуктивна діяльність Тема блоку «Україна — моя Батьківщина» (ІІІ, ІV тиждень) Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування Логіко-математичний розвиток Ознайомлення із соціумом Ознайомлення з природним довкіллям Художньо-продуктивна діяльність Циклограма рухливих ігор Циклограма дидактичних ігор Циклограма трудової діяльності Циклограма дослідно-експериментальної діяльності Листопад Тема блоку «Хто як до зими готується?» (І, ІІ тиждень) Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування Логіко-математичний розвиток Ознайомлення із соціумом Ознайомлення з природним довкіллям Художньо-продуктивна діяльність Тема блоку «Від лану — до столу» (ІІІ, IV тиждень) Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування Логіко-математичний розвиток Ознайомлення із соціумом Ознайомлення з природним довкіллям Художньо-продуктивна діяльність Циклограма рухливих ігор Циклограма дидактичних ігор Циклограма спостережень Циклограма трудової діяльності Циклограма дослідно-експериментальної діяльності Грудень Тема блоку «Ой, весела в нас зима» (І, ІІ тиждень) Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування Логіко-математичний розвиток Ознайомлення із соціумом Ознайомлення з природним довкіллям Художньо-продуктивна діяльність Тема блоку «Чарівний світ казки» (ІІІ, IV тиждень) Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування Логіко-математичний розвиток Ознайомлення із соціумом Ознайомлення з природним довкіллям Художньо-продуктивна діяльність Циклограма дидактичних ігор Циклограма рухливих ігор Циклограма спостережень Циклограма трудової діяльності Циклограма дослідно-експериментальної діяльності Література | Вiдгуки (1)Залишити вiдгук 05 Жовтня, 201920:45 Дуже чудова книга! Це моя настільна книга! Цікаві конспекти занять, цікаві розроблені різні циклограми, нічого лишнього. Я дуже задоволена. | ||||
РОЗПОВIСТИ ДРУГУ

При надходженні товара
Ви отримаєте електронного листа
про його наявність
При надходженні товара
Ви отримаєте електронного листа
про його наявність (Код: 123-ДНВ113).