(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-сб)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-ДНВ113
Організація освітнього процесу від вересня до травня. 5-й рік життя. Частина 1
Щербак А.М.

Організація освітнього процесу від вересня до травня. 5-й рік життя. Частина 1

Щербак А.М.

Код:123-ДНВ113

Кількість сторінок:348

Формат, мм:148х210

Weight:0.2500 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Анотацiя
Посібник містить орієнтовне планування організації життєдіяльності дітей п’ятого року життя за блочно-тематичним принципом. Наведено перспективне планування на весь навчальний рік та планування занять за такими освітніми лініями: «Дитина в соціумі», «Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування», «Логіко-математичний розвиток», «Ознайомлення з природним довкіллям», «Художньопродуктивна діяльність». Також уміщено циклограми трудової, ігрової, дослідно-експериментальної діяльності дітей і циклограми спостережень на навчальний рік, на основі яких складаються календарні плани. Розроблені підходи до планування є універсальними, відповідають змісту Базового компонента дошкільної освіти та вимогам чинних
програм, зокрема, «Дитина» та «Українське дошкілля». Видання рекомендоване вихователям груп дітей п’ятого року життя закладів дошкільної освіти.
Turn Expand
Змiст
Передмова 

Перспективне планування життєдіяльності дітей п’ятого року життя 

Вересень 

Тема блоку «Мій дитячий садок» (І, ІІ тиждень) 

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 

Логіко-математичний розвиток 

Ознайомлення із соціумом 

Ознайомлення з природним довкіллям 

Художньо-продуктивна діяльність 

Тема блоку «Ми — маленькі дошкільнята» 

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 

Логіко-математичний розвиток 

Ознайомлення із соціумом 

Ознайомлення з природним довкіллям 

Художньо-продуктивна діяльність 

Циклограма дидактичних ігор 

Циклограма рухливих ігор 

Циклограма спостережень 

Циклограма трудової діяльності 

Циклограма дослідно-експериментальної діяльності 

Жовтень 

Тема блоку «Чарівниця осінь» (І, ІІ тиждень)

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 

Логіко-математичний розвиток 

Ознайомлення із соціумом 

Ознайомлення з природним довкіллям 

Художньо-продуктивна діяльність 

Тема блоку «Україна — моя Батьківщина» (ІІІ, ІV тиждень)

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Логіко-математичний розвиток 

Ознайомлення із соціумом 

Ознайомлення з природним довкіллям

Художньо-продуктивна діяльність

Циклограма рухливих ігор 

Циклограма дидактичних ігор 

Циклограма трудової діяльності 

Циклограма дослідно-експериментальної діяльності 

Листопад 

Тема блоку «Хто як до зими готується?» (І, ІІ тиждень) 

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 

Логіко-математичний розвиток 

Ознайомлення із соціумом 

Ознайомлення з природним довкіллям 

Художньо-продуктивна діяльність 

Тема блоку «Від лану — до столу» (ІІІ, IV тиждень) 

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 

Логіко-математичний розвиток 

Ознайомлення із соціумом 

Ознайомлення з природним довкіллям 

Художньо-продуктивна діяльність 

Циклограма рухливих ігор 

Циклограма дидактичних ігор 

Циклограма спостережень 

Циклограма трудової діяльності 

Циклограма дослідно-експериментальної діяльності 

Грудень 

Тема блоку «Ой, весела в нас зима» (І, ІІ тиждень)

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 

Логіко-математичний розвиток 

Ознайомлення із соціумом 

Ознайомлення з природним довкіллям 

Художньо-продуктивна діяльність 

Тема блоку «Чарівний світ казки» (ІІІ, IV тиждень) 

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 

Логіко-математичний розвиток

Ознайомлення із соціумом 

Ознайомлення з природним довкіллям 

Художньо-продуктивна діяльність 

Циклограма дидактичних ігор 

Циклограма рухливих ігор 

Циклограма спостережень 

Циклограма трудової діяльності 

Циклограма дослідно-експериментальної діяльності 

Література 
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.