Календарне планування пропедевтичного курсу «Вступ до історії». 5 клас (35 годин)
Уроки 1–2. Вступ. Що таке історія?
Тема 1. ВІДЛІК ЧАСУ В ІСТОРІЇ
Урок 3. Історичний час
Урок 4. Культурні епохи європейської історії
Урок 5. Практична робота «Історія України на шкалі часу»
Урок 6. Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми 1 «Відлік часу в історії»
Тема 2. ДЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ ІСТОРІЯ
Урок 7. Що таке карта для історика
Урок 8. Українська історія на карті
Урок 9. Історико-географічні регіони України
Урок 10. Практична робота «Історична карта»
Урок 11. Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми 2 «Де відбувається історія»
Тема 3. ДЖЕРЕЛА ДО ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ
Урок 12. Історичні джерела
Урок 13. Навіщо нам історичні джерела, і як з ними працювати
Урок 14. Де і як зберігають історичні джерела
Уроки 15–16. Практична робота «Екскурсія до музею»
Урок 17. Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми 3 «Джерела до вивчення історії»
Тема 4. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ В ПАМ’ЯТКАХ
Уроки 18–19. Історичні пам’ятки. Історичні пам’ятники. Княжа Русь-Україна. Козацька епоха
Урок 20. Історичні пам’ятники новітньої історії України
Уроки 21–22. Практична робота «Екскурсія до історичної пам’ятки»
Урок 23. Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми 4 «Історія України в пам’ятках»
Тема 5. ДОСЛІДНИКИ ІСТОРІЇ
Урок 24. Хто такий історик
Урок 25. Історики княжої Русі-України та козацької України
Урок 26. Історики новітньої історії України. Література на історичну тематику
Уроки 27–28. Практичні роботи «Моя родина в історії», «Родове дерево»*
Урок 29. Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми 5 «Дослідники історії»
Тема 6. УСЕ МАЄ МИНУЛЕ
Урок 30. Праця і господарство у минулому
Урок 31. Життя у місті і селі в минулому
Урок 32. Наука та освіта в минулому
Урок 33. Здоров’я та дозвілля
Урок 34. Практична робота «Життя людини в минулому: традиції та дозвілля»*
Урок 35. Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми 6 «Усе має минуле»
Література