(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-сб)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-О134147У
Розгорнутий перспективний план. Середній вік. Осінь. Серія «Сучасна дошкільна освіта»
Корендо Р.Я., Дубицька А.М., Микал Н.А.

Розгорнутий перспективний план. Середній вік. Осінь. Серія «Сучасна дошкільна освіта»

Корендо Р.Я., Дубицька А.М., Микал Н.А.

Код:123-О134147У

Кількість сторінок:136

Формат, мм:205х260

Weight:0.1750 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Анотацiя
У посібнику подано перспективний та розгорнутий календарний план організації навчально-виховного процесу з дітьми середнього віку ЗДО. План складений за блочнотематичним принципом, що забезпечує змістову цілісність, системність, послідовність, ускладнення та повторення матеріалу протягом тематичного тижня.
Цей посібник можна використовувати як робочий календарний план, в який необхідно тільки вписати: індивідуальну роботу, трудову діяльність, загартовувальні заходи, роботу щодо попередження дитячого травматизму та роботу з батьками.
Turn Expand
Змiст
Передмова
Навчальне навантаження на дитину в середніх групах дошкільного віку від 4 до 5 років 
1. Освітня лінія «Особистість дитини»
1.1. Безпека життєдіяльності (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою
1.2. Здоров’я та фізичний розвиток, гігієна життєдіяльності, здоров’я та хвороби (
поза розкладом у повсякденному житті
згідно з циклограмою

1.3. Рухова активність та саморегуляція. Перспективне планування занять з фізичної культури (
згідно з розподілом занять)
1.4. Комплекси ранкової гімнастики 
1.5. Гігієнічна гімнастика після полуденного сну 
1.6. Фізкультурні хвилинки і паузи 
1.7. Піші переходи 
1.8. Фізкультурно-оздоровчі комплекси на ділянці (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
1.9. Самосвідомість та самоставлення (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою
2. Освітня лінія «Дитина в соціумі»
2.1. Перспективне планування занять «Дитина в соціумі» (згідно з розподілом занять
2.2. Сім’я. Родина. Рід (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою
2.3. Рідний край. Моя Батьківщина (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою
2.4. Люди. Дорослі. Діти. Соціалізація (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою
2.5. Робота за проектом «Садочок — простір, дружній до дитини». Соціально-комунікативна та родинна компетенція
(
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою
2.6. Художне слово. Самосвідомість та самоставлення

3. освітНя ліНія «дитиНа в ПриродНому довКіллі»
3.1. Перспективне планування занять «Ознайомлення з природою» (згідно з розподілом занять
3.2. Природа планети Земля. Всесвіт (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою
3.3. Світ живої та неживої природи (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою
3.4. Спостереження, екскурсії (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою
3.5. Природничо-екологічна компетенція (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою
4. Освітня лінія «Дитина в світі культури»
4.1. Предметний світ. Дитячий садок. За межами житла (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою
4.2. Предметно-практична діяльність. Праця дорослих (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою
4.3. Економічна освіта дошкільників (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою
4.4. Початки народознавства (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою
4.5. Праця дітей. Самообслуговування (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою
4.6. Господарсько-побутова праця (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою
4.7. Праця в природі (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою
4.8. Ручна праця (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою
4.9. Світ мистецтва. Перспективне планування занять з образотворчої діяльності (
згідно з розподілом занять
Аплікація
Ліплення
Малювання 
4.10. Музична діяльність. Перспективне планування занять (
згідно з розподілом занять
4.11.Театральна діяльність. Перспективне планування занять (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою
5. освітНя ліНія «Гра дитиНи»
5.1. Сюжетно-рольова гра (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою
5.2. Українські народні ігри 
5.3. Рухливі ігри, ігри з правилами 

6. освітНя ліНія «дитиНа в сеНсорНо-ПіЗНавальНому Просторі»
6.1. Перспективне планування занять з математики (згідно з розподілом занять
6.2. Перспективне планування занять з логіки (
згідно з розподілом занять
6.3. Пізнавальна активність. Конструктивно-будівельні ігри (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою
6.4. Дидактичні ігри з логіко-математичної компетенції з використанням ІКТ (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою
7. освітНя ліНія «мовлеННя дитиНи»
7.1. Перспективне планування занять з розвитку мовлення (згідно з розподілом занять
7.2. Перспективне планування занять із грамоти та звукової культури мовлення (
згідно з розподілом занять
7.3. Зв’язне мовлення. Робота за казками В. Сухомлинського (
поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою
додатоК. добірКа КаЗоК в. суХомлиНсьКоГо
Як півник ночував на яблуні
Велике й мале 
Дивний мисливець 
Як котові стало соромно 
Щоб метелик не наколовся 
Їжак і місяць

Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.