Каталог товарів
Графік роботи:
з 8-30 до 21-00 (пн-сб)
Розгорнутий перспективний план. Старший вік. Осінь. Серія «Сучасна дошкільна освіта»
Розгорнутий перспективний план. Старший вік. Осінь. Серія «Сучасна дошкільна освіта»
Розгорнутий перспективний план. Старший вік. Осінь. Серія «Сучасна дошкільна освіта»
Розгорнутий перспективний план. Старший вік. Осінь. Серія «Сучасна дошкільна освіта»
Розгорнутий перспективний план. Старший вік. Осінь. Серія «Сучасна дошкільна освіта»
Розгорнутий перспективний план. Старший вік. Осінь. Серія «Сучасна дошкільна освіта»
Розгорнутий перспективний план. Старший вік. Осінь. Серія «Сучасна дошкільна освіта»
Розгорнутий перспективний план. Старший вік. Осінь. Серія «Сучасна дошкільна освіта»
Розгорнутий перспективний план. Старший вік. Осінь. Серія «Сучасна дошкільна освіта»
Розгорнутий перспективний план. Старший вік. Осінь. Серія «Сучасна дошкільна освіта»
Розгорнутий перспективний план. Старший вік. Осінь. Серія «Сучасна дошкільна освіта»
Розгорнутий перспективний план. Старший вік. Осінь. Серія «Сучасна дошкільна освіта»
Розгорнутий перспективний план. Старший вік. Осінь. Серія «Сучасна дошкільна освіта»
69,90 грн.
Купити
Додати в обране
  • Код виробника: 123-О134123У
  • ISBN: 9786170947260
  • Вага: 0.18
  • Формат, мм: 201х257
  • Кількість сторінок: 144
  • Мова видання: Українська
  • Обкладинка: М'яка
Анотація
У посібнику подано перспективний та розгорнутий календарний план організації навчально-виховного процесу з дітьми старшого віку ЗДО. План складений за блочнотематичним принципом, що забезпечує змістову цілісність, системність, послідовність, ускладнення та повторення матеріалу протягом тематичного тижня.
Цей посібник можна використовувати як робочий календарний план, в який необхідно тільки вписати: індивідуальну роботу, трудову діяльність, загартовувальні заходи, роботу щодо попередження дитячого травматизму та роботу з батьками.
Читати повністю
Зміст книги
Передмова
Навчальне навантаження на дитину в старших групах дошкільного віку
1. Освітня лінія «Особистість дитини»
1.1. Безпека життєдіяльності (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
1.2. Здоров’я та фізичний розвиток, гігієна життєдіяльності, здоров’я та хвороби (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
1.3. Рухова активність та саморегуляція. Перспективне планування занять з фізичної культури (згідно з розподілом занять)
Комплекси ранкової гімнастики
Гігієнічна гімнастика після полуденного сну
Фізкультурні хвилинки і паузи
Піші переходи
Фізкультурно-оздоровчі комплекси на ділянці (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
1.4. Самосвідомість та самоставлення (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
1.5. Художне слово. Самосвідомість та самоставлення
2. Освітня лінія «Дитина в соціумі»
2.1. Перспективне планування занять «Дитина в соціумі» (згідно з розподілом занять)
2.2. Сім’я. Родина. Рід (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
2.3. Рідний край. Моя Батьківщина (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
2.5. Люди. Дорослі. Діти. Соціалізація (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
2.6. Робота за проектом «Садочок — простір, дружній до дитини». Соціально-комунікативна та родинна компетенція (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
3. Освітня лінія «Дитина в природному довкіллі»
3.1. Перспективне планування занять «Ознайомлення з природою» (згідно з розподілом занять)
3.2. Природа планети Земля. Всесвіт (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
3.3. Світ живої та неживої природи (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
3.4. Спостереження, екскурсії (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
3.5. Природничо-екологічна компетенція (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
4. Освітня лінія «Дитина в світі культури»
4.1. Предметний світ. Дитячий садок. За межами житла (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
4.2. Предметно-практична діяльність. Праця дорослих (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
4.3. Економічна освіта дошкільників (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
4.4. Початки народознавства (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
4.5. Праця дітей. Самообслуговування (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
4.6. Господарсько-побутова праця (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
4.7. Праця в природі (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
4.8. Ручна праця (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
4.9. Світ мистецтва. Перспективне планування занять з образотворчої діяльності (згідно з розподілом занять)
Аплікація (2 заняття на місяць)
Ліплення (2 заняття на місяць)
Малювання (8 занять на місяць)
4.10.Музична діяльність. Перспективне планування згідно з розподілом занять (2 заняття на тиждень)
4.11.Театральна діяльність. Перспективне планування занять
5. освітНя ліНія «Гра дитиНи»
5.1. Сюжетно-рольова гра (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
5.2. Народні українські ігри
5.3. Рухливі ігри, ігри з правилами
6. Освітня лінія «Дитина в сенсорнопізнавальному просторі»
6.1. Перспективне планування занять з математики (згідно з розподілом занять)
6.2. Перспективне планування занять з логіки (згідно з розподілом занять)
6.3. Пізнавальна активність. Конструктивно-будівельні ігри поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
6.4. Дидактичні ігри з логіко-математичної компетенції з використанням ІКТ (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
7. Освітня лінія «Мовлення дитини»
7.1. Перспективне планування занять з розвитку мовлення (згідно з розподілом занять)
7.2. Перспективне планування занять з навчання грамоти (згідно з розподілом занять)
7.3. Зв’язне мовлення. Робота за казками В. Сухомлинського за моделями карт (поза розкладом у повсякденному житті
згідно з циклограмою)
Додаток. Добірка казок В. Сухомлинського
Як Ніна не злякалася гусака
Бабусин борщ
Тихо, бабуся відпочиває
Хризантема й Цибулина
Одинець муравлик
Тополі в степу над шляхом
А хто ж вам казку розповідає, бабусю?
Петрик, собака й кошеня
Райдуга в бурульці
Два метелики
Як здивувався мурко
Читати повністю
Відгуки покупців
На даний момент список відгуків порожній
Залиште свій відгук про товар
Залишити відгук
Ваше ім'я*
Email*
Ваш відгук*
Оновити
Введіть код*
Анотація
У посібнику подано перспективний та розгорнутий календарний план організації навчально-виховного процесу з дітьми старшого віку ЗДО. План складений за блочнотематичним принципом, що забезпечує змістову цілісність, системність, послідовність, ускладнення та повторення матеріалу протягом тематичного тижня.
Цей посібник можна використовувати як робочий календарний план, в який необхідно тільки вписати: індивідуальну роботу, трудову діяльність, загартовувальні заходи, роботу щодо попередження дитячого травматизму та роботу з батьками.
Читати повністю
Зміст книги
Передмова
Навчальне навантаження на дитину в старших групах дошкільного віку
1. Освітня лінія «Особистість дитини»
1.1. Безпека життєдіяльності (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
1.2. Здоров’я та фізичний розвиток, гігієна життєдіяльності, здоров’я та хвороби (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
1.3. Рухова активність та саморегуляція. Перспективне планування занять з фізичної культури (згідно з розподілом занять)
Комплекси ранкової гімнастики
Гігієнічна гімнастика після полуденного сну
Фізкультурні хвилинки і паузи
Піші переходи
Фізкультурно-оздоровчі комплекси на ділянці (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
1.4. Самосвідомість та самоставлення (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
1.5. Художне слово. Самосвідомість та самоставлення
2. Освітня лінія «Дитина в соціумі»
2.1. Перспективне планування занять «Дитина в соціумі» (згідно з розподілом занять)
2.2. Сім’я. Родина. Рід (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
2.3. Рідний край. Моя Батьківщина (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
2.5. Люди. Дорослі. Діти. Соціалізація (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
2.6. Робота за проектом «Садочок — простір, дружній до дитини». Соціально-комунікативна та родинна компетенція (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
3. Освітня лінія «Дитина в природному довкіллі»
3.1. Перспективне планування занять «Ознайомлення з природою» (згідно з розподілом занять)
3.2. Природа планети Земля. Всесвіт (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
3.3. Світ живої та неживої природи (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
3.4. Спостереження, екскурсії (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
3.5. Природничо-екологічна компетенція (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
4. Освітня лінія «Дитина в світі культури»
4.1. Предметний світ. Дитячий садок. За межами житла (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
4.2. Предметно-практична діяльність. Праця дорослих (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
4.3. Економічна освіта дошкільників (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
4.4. Початки народознавства (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
4.5. Праця дітей. Самообслуговування (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
4.6. Господарсько-побутова праця (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
4.7. Праця в природі (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
4.8. Ручна праця (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
4.9. Світ мистецтва. Перспективне планування занять з образотворчої діяльності (згідно з розподілом занять)
Аплікація (2 заняття на місяць)
Ліплення (2 заняття на місяць)
Малювання (8 занять на місяць)
4.10.Музична діяльність. Перспективне планування згідно з розподілом занять (2 заняття на тиждень)
4.11.Театральна діяльність. Перспективне планування занять
5. освітНя ліНія «Гра дитиНи»
5.1. Сюжетно-рольова гра (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
5.2. Народні українські ігри
5.3. Рухливі ігри, ігри з правилами
6. Освітня лінія «Дитина в сенсорнопізнавальному просторі»
6.1. Перспективне планування занять з математики (згідно з розподілом занять)
6.2. Перспективне планування занять з логіки (згідно з розподілом занять)
6.3. Пізнавальна активність. Конструктивно-будівельні ігри поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
6.4. Дидактичні ігри з логіко-математичної компетенції з використанням ІКТ (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
7. Освітня лінія «Мовлення дитини»
7.1. Перспективне планування занять з розвитку мовлення (згідно з розподілом занять)
7.2. Перспективне планування занять з навчання грамоти (згідно з розподілом занять)
7.3. Зв’язне мовлення. Робота за казками В. Сухомлинського за моделями карт (поза розкладом у повсякденному житті
згідно з циклограмою)
Додаток. Добірка казок В. Сухомлинського
Як Ніна не злякалася гусака
Бабусин борщ
Тихо, бабуся відпочиває
Хризантема й Цибулина
Одинець муравлик
Тополі в степу над шляхом
А хто ж вам казку розповідає, бабусю?
Петрик, собака й кошеня
Райдуга в бурульці
Два метелики
Як здивувався мурко
Читати повністю
Відгуки покупців
На даний момент список відгуків порожній
Залиште свій відгук про товар
Залишити відгук
Ваше ім'я*
Email*
Ваш відгук*
Оновити
Введіть код*
З цим товаром купують
Код:123-ДНВ132
Організація харчування дітей у ЗДО
Швайка Л.А.
80,00 грн.
Купити
Код:123-РДД001
Журнал обліку щоденного відвідування
Швайка Л.А.
80,00 грн.
Купити
Інші книги автора
Дивитися усi книги