(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-сб)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-УММ041
Українська література. 10 клас. І семестр. Нова програма. Серія «Мій конспект»
Слюніна О.В.

Українська література. 10 клас. І семестр. Нова програма. Серія «Мій конспект»

Слюніна О.В.

Код:123-УММ041

Кількість сторінок:72

Формат, мм:205х260

Weight:0.1050 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Анотацiя
Навчальний посібник містить конспекти всіх уроків української літератури для І семестру 10 класу, які розроблено із урахуванням змін, здійснених Міністерством освіти і науки України. Розподіл навчального часу та зміст розроблених уроків носить орієнтовний характер. Згідно з положеннями пояснювальної записки оновленої програми в разі потреби вчитель має право самостійно змінювати обсяг годин у межах розділу, а також змінювати послідовність вивчення розділів.
Для вчителів української мови та літератури шкіл різних типів, керівників методичних об’єднань, викладачів та студентів вищих навчальних закладів.
Turn Expand
Змiст
Урок № 1 Українська література другої половини ХІХ ст. у контексті розвитку тодішнього суспільства, культури,  мистецтва. Новий етап національно-визвольного руху, культурнопросвітницька діяльність «громад». Періодичні видання.
Розвиток реалізму та натуралізму
Урок № 2 Життя та творчість Івана Нечуя-Левицького як новий імпульс української літератури. «Кайдашева сім’я» — соціально-побутова повість
Урок № 3 «Кайдашева сім’я» — соціально-побутова повість-хроніка. Реалізм твору, сучасна (вічна) актуальність проблеми батьків і дітей. Колоритні людські характери в повісті 
Урок № 4 «Кайдашева сім’я» — соціально-побутова повість-хроніка. Колоритні людські характери в повісті. Українська ментальність, гуманістичні традиції народного побуту й моралі 
Урок № 5 «Кайдашева сім’я» — соціально-побутова повість-хроніка. Ствердження цінностей національної етики засобами комічного 
Урок № 6 Панас Мирний. Основне про життєвий і творчий шлях. Загальна характеристика творчості. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» — перший український соціально-психологічний роман, свідчення його можливостей у художньому дослідженні дійсності. Співавторство з І. Біликом. Широта представлення народного життя
Урок № 7 «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» — перший український соціально-психологічний роман. Шлях Ничипора Варениченка: від правдошукацтва до розбійництва 
Урок № 8 «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» — перший український соціально-психологічний роман. Жіночі образи, ствердження народних поглядів на духовне здоров’я людини 
Урок № 9 «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» — перший український соціально-психологічний роман. Ствердження народних поглядів на духовне здоров’я людини
Урок № 10 «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» — перший український соціально-психологічний роман. Ствердження народних поглядів на духовне здоров’я людини 
Урок № 11 Урок розвитку комунікативних умінь. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». «Чи виправдане зло в ім’я добра»
Урок № 12 Урок позакласного читання. Панас Мирний. «Повія»
Урок № 13 Розвиток драматургії. «Театр корифеїв». Популярність «Театру корифеїв» в Україні та за її межами
Урок № 14 Основне про життєвий і творчий шлях Івана Карпенка-Карого, світогляд, багатогранність діяльності. Жанрова різноманітність творів.І. Карпенко-Карий і «театр корифеїв». Драматургічне новаторство письменника. Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія. Дворянство як міф про краще життя
Урок № 15 Комедія «Мартин Боруля». Підміна особистісних етичних цінностей (чесності, порядності, працелюбства) становою приналежністю. Психологічна переконливість розкриття образу Мартина Борулі
Урок № 16 Комедія «Мартин Боруля». Значення творчості І. Карпенка-Карого
Урок № 17 Література рідного краю. П.А. Грабовський 
Урок № 18 Контрольна робота № 1 
Урок № 19 Іван Франко — титан духу й думки. Письменник, учений, громадський діяч. Багатогранність діяльності, її вплив на культурний і політичний розвиток України. Франкоперекладач, публіцист. Значення творчості для розвитку
української літератури, у пробудженні національної свідомості. Творчість І. Франка в музиці 
Урок № 20 Лірика збірки «З вершин і низин». Загальне уявлення про композицію збірки. Творчість великих майстрів Відродження; символ вічної жіночності, материнства, краси; суперечки про роль краси і користі («Сікстинська Мадонна») 
Урок № 21 Лірика збірки «З вершин і низин». «Гімн» 
Урок № 22 Поетична збірка «Зів’яле листя», загальне уявлення про її композицію. «Ой ти, дівчино, з горіха зерня» 
Урок № 23 Поетична збірка «Зів’яле листя». «Чого являєшся мені…». Місце любовної теми у творчості І. Франка. Життєві імпульси появи творів (автобіографічність). Широка емоційна гама почуттів ліричного героя, ствердження невмирущості почуттів, ідеалу кохання 
Урок № 24 Філософська поезія. Змістовий зв’язок «Легенди про вічне життя» з поезією збірки «Зів’яле листя». Драматизм людських стосунків, роздуми про взаємність кохання 
Урок № 25 Поема «Мойсей» — один із вершинних творів І.Франка. Проблематика твору: історичний шлях нації, визначна особистість як її провідник, пробудження національної свідомості, історичної пам’яті. Пролог до поеми — заповіт українському народові 
Урок № 26 Поема «Мойсей» — один із вершинних творів І.Франка. Проблематика твору: історичний шлях нації, визначна особистість як її провідник, пробудження національної свідомості, історичної пам’яті. Пролог до поеми — заповіт українському народові
Урок № 27 Проза І. Франка (ідеї, проблеми). Художні шукання прозаїка. Франко й український модернізм. Новела «Сойчине крило» — жіноча доля в новітній інтерпретації 
Урок № 28 Новела «Сойчине крило». Образ героя-адресата — уособлення боротьби між «естетикою» і «живим чоловіком». Гуманізм новели 
Урок № 29 Урок розвитку комунікативних умінь. «Сойчине крило». Любов — усьому голова 
Урок № 30 Позакласне читання. І. Карпенко-Карий. «Хазяїн»
Урок № 31 Повторення та узагальнення вивченого 
Урок № 32 Контрольна робота № 2 
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.