Українська література. 8 клас: розробки уроків до підручника О.І. Борзенка, О.В. Лобусової
Код:123-Д581004У
Кількість сторінок:128
Формат, мм:170х260
Weight:0.1400 кг
Обкладинка:М'яка
Анотацiя Посібник містить розробки лекційно-практичних (комбінованих) уроків, уроків позакласного читання, розвитку мовлення, контролю знань, які повністю охоплюють вивчення як обов’язкових програмових творів української літератури, так і творів для позакласного читання. Плани-конспекти, подані в посібнику, дають учителеві змогу використовувати на заняттях з літератури надзвичайно різноманітні форми роботи і подання матеріалу. Усі уроки розроблені таким чином, щоб не лише дати учням передбачений програмою обсяг інформації, а й розширити культурний світогляд школярів. До книги додається скретч-картка для завантаження безкоштовного електронного додатка (календарно-тематичний план, презентації, плани-конспекти нестандартних уроків, завдання для контрольних робіт, роздавальні матеріали для учнів тощо). | Змiст ВСТУП Урок № 1 Художня література як одна з форм духовної дiяльності людини. Функції художньої літератури. Багатозначність художнього образу. Різновиди образів. Аналіз художнього твору УСНА НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ Урок № 2 Українські історичні пісні. Образи історичних осіб, лицарів-оборонців рідної землі. Пісні про звитяжну боротьбу козаків із турецько-татарськими нападниками. «Зажурилась Україна», «Та, ой, як крикнув же козак Сірко» Урок № 3 Народні пісні про боротьбу проти соціального та національного гніту «Ой Морозе, Морозенку», «Чи не той то Хміль...» Урок № 4 «Максим козак Залізняк», «За Сибіром сонце сходить». Образи історичних осіб, лицарів-оборонців рідної землі, створені народною уявою Урок № 5 Маруся Чурай — легендарна поетеса з Полтави Урок № 6 Виразне читання напам’ять. Конкурс читців Урок № 7 Фольклорна основа, народнопоетичні образи пісень «Віють вітри, віють буйні…», «Ой не ходи, Грицю…» Урок № 8 Українські народні думи — героїчний епос українського народу. Кобзарі та лірники — славнозвісні виконавці народних дум Урок № 9 Жанрова своєрідність, історична основа, героїчний зміст дум. Специфічність поетичної форми, ритму. Морально-етична проблематика. Дума «Маруся Богуславка» Урок № 10 Дума «Маруся Богуславка». Проблема вибору, душевна роздвоєність Марусі Богуславки між любов’ю до рідної землі та становищем дружини турецького вельможі Урок № 11 Контрольна робота за темою «Українська народна творчість» Урок № 12 Позакласне читання. Народні думи Світ українсько ї поезії Урок № 13 Світ української поезії. Життєвий шлях Тараса Шевченка. Усвідомлення поетом власної місії Урок № 14 «Мені однаково, чи буду…». Уболівання поета за майбутнє України Урок № 15 Роздуми автора про власну долю, плинність, скороминущість життя людини на землі. «Думи мої, думи мої…» (1847), «Ой три шляхи широкії…» Урок № 16 Леся Українка. Життя поетеси, її мужність і сила духу. Тема гармонійного єднання людини з природою у вірші «Давня весна» Урок № 17 Ідея вільної творчості, вільнолюбства людини в поезії «Хотіла б я піснею стати…» Урок № 18 Леся Українка. «Давня казка». Порівняльна характеристика поета і лицаря Урок № 19 «Давня казка». Роль митця в суспільстві, служіння музі й народові, суть людського щастя Урок № 20 Володимир Сосюра. Коротко про поета. Патріотичні, інтимні, пейзажні мотиви його творів. «Осінь» («Облітають квіти, обриває вітер…»). «Васильки» — взірець інтимної лірики. Щирість ліричного самовираження Урок № 21 Патріотичний пафос вірша «Любіть Україну» Урок № 22 Письмовий контрольний твір Урок № 23 Володимир Підпалий. Багатозначність і змістова глибина художніх образів у поезіях «Бачиш: між трав зелених…», «Зимовий етюд» Урок № 24 Василь Голобородько. «З дитинства: дощ» («Я уплетений…»). Вільний вірш Урок № 25 Василь Голобородько: «Наша мова», «Теплі слова». Патріотизм, філософічність, фольклорна основа його поезій Урок № 26 Розмаїття сучасної лірики. В. Герасим’юк («Чоловічий танець») Урок № 27 Поезії сучасного українського поета І. Малковича «З янголом на плечі», «З нічних молитов» Урок № 28 Своєрідність поезії А. Мойсієнка «Жовтень жовті жолуді» Урок № 29 Розмаїття сучасної лірики. І. Павлюк «Дівчинка», Г. Кирпа «Мій ангел такий маленький…», «Коли до вас темної ночі…» Урок № 30 Контрольна робота за темою «Українська поезія» Урок № 31 Позакласне читання. Сучасна українська поезія Урок № 32 Підсумковий урок. Евристична вікторина «Що? Де? Коли?» Українська національна драма Урок № 33 Театр корифеїв. Іван Карпенко-Карий. Короткі відомості про життя і творчість видатного українського драматурга XIX ст. Урок № 34 Трагікомедія «Сто тисяч» — класичний взірець українського театру корифеїв Урок № 35 Проблема бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи. Проблема влади грошей — наскрізна і «вічна» у світовому мистецтві. Засоби сатиричного змалювання у трагікомедії «Сто тисяч» Урок № 36 Основні засоби змалювання образу Герасима Калитки. Характеристика образів дійових осіб п’єси Урок № 37 Засідання дебатного клубу: актуальність проблем комедії «Сто тисяч» у сучасному житті Урок № 38 Література рідного краю Прозова творчіст ь українських письменників Урок № 39 Михайло Коцюбинський. Коротко про письменника. Пригодницький, романтичний сюжет повісті «Дорогою ціною» Урок № 40 Вічний тип шукача правди Урок № 41 Протест Остапа і Соломії проти кріпосницької наруги — протест проти будь-якого насильства над людиною. Проблема волі людини Урок № 42 Кохання Остапа і Соломії як центральний мотив у творі. Його непереможна сила, що рухає вчинками, поведінкою, вибором героїв. Романтичність і сила волі української жінки Соломії Урок № 43 Час і вічність у повісті, символічні образи. Пригодницький романтичний сюжет, композиційні особливості твору Урок № 44 Розвиток мовлення: усний твір. Проблема волі людини і можливості ї ї досягнення в сучасних умовах Урок № 45 Контрольна робота за творами І. Карпенка-Карого «Сто тисяч», М. Коцюбинського «Дорогою ціною» Урок № 46 Література рідного краю Урок № 47 Олександр Довженко. Видатний український кінорежисер і письменник. Його оповідання про війну. «Ніч перед боєм» — твір про героїзм, самовідданість, патріотичні почуття українців, проявлені під час воєнного лихоліття Урок № 48 Образи діда Платона і діда Савки — представників українського трудового народу. Їхній моральний урок для солдатів Урок № 49 Розвиток мовлення. Письмовий твір «Подвиг українського народу у Другій світовій війні» Урок № 50 Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути» — повість про школу й проблеми дорослішання Урок № 51 Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Особливості композиції твору. Сюжет твору Урок № 52 Образи героїв твору «Шпага Славка Беркути» Урок № 53 Роль батьків у вихованні дітей та їхньому дозвіллі. Проблема особистості в сучасному світі Урок № 54 Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Справжня дружба, чесність, взаємопідтримка і відповідальність, моральний вибір у житті Урок № 55 Контрольна робота за темою «Із української прози: О. Довженко “Ніч перед боєм”, Н. Бічуя “Шпага Славка Беркути”» Урок № 56 Література рідного краю Урок № 57 Володимир Дрозд. «БІлий кінь Шептало». Проблема знеособлення людини в суспільстві, свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності і мрії Урок № 58 Характеристика образу коня Шептала, його алегоричність. Життєвий вибір сучасної людини, її можливість зберегти свою індивідуальність Урок № 59 Юрій Винничук. «Місце для дракона». Повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони» Урок № 60 Парадокс: дракон Грицько — поет і християнин. Роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви Урок № 61 Підтекст твору, алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя Урок № 62 Позакласне читання. Марина і Сергій Дяченки «Ритуал» Український гумор Урок № 63 Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі Урок № 64 Образи Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок Урок № 65 Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору Урок № 66 Розвиток мовлення. Усний переказ гумористичних епізодів повісті Урок № 67 Підсумкова контрольна робота Урок № 68 Позакласне читання Урок № 69 Література рідного краю Урок № 70 Твори, що вивчалися упродовж року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення. (Повторення вивченого впродовж року) | Додатки | Вiдгуки Залишити вiдгук Залишити вiдгук | |||
До цієї позиції безкоштовно додається скретч-картка |
РОЗПОВIСТИ ДРУГУ

При надходженні товара
Ви отримаєте електронного листа
про його наявність
При надходженні товара
Ви отримаєте електронного листа
про його наявність (Код: 123-Д581004У).