Українська мова (рівень стандарту). 10 клас : розробки уроків для ЗЗСО з навчанням українською мовою. Серія «Майстер-клас 2.0»
Код:123-Ф281063У
Кількість сторінок:256
Формат, мм:200х250
Weight:0.3750 кг
Обкладинка:М'яка
Анотацiя Видання відповідає чинній програмі «Українська мова. Рівень стандарту. 10–11 класи». У посібнику подано детальні розробки 70 уроків, включаючи контрольні роботи. Учитель знайде в книжці багато цікавих завдань, застосування інтерактивних методик, ігрових форм. Деякий теоретичний матеріал подано у формі таблиць. Обсяг текстів та зміст тестових завдань відповідає програмовим вимогам. Календарно-тематичний план розміщено в електронному додатку. Призначений для вчителів української мови та студентів філологічних факультетів. | Змiст Передмова Урок № 1 Лексикографія. Сучасні лексикографічні джерела: словники, довідкова література (зокрема на електронних носіях). інформативна й нормативна функції їх Урок № 2 основні типи словників. довідкові медіаресурси Урок № 3 Складання діалогів про здоровий спосіб життя (індивідуальний вид контрольних робіт) Урок № 4 Нормативне й ненормативне мовлення. Типи норм Урок № 5 Лексична помилка. Лексичне значення слова. Слово і контекст; залежність значень слова від контексту. Слововживання: вибір слова, лексична сполучуваність Урок № 6 Слова власне українські й запозичені. Виправдані й небажані запозичення Урок № 7 Лексичні й фразеологічні синоніми, антоніми. Синонімічне багатство української мови Урок № 8 Пароніми. Запобігання помилок у вживанні паронімів. Найпоширеніші випадки порушення лексичної норми. кальки з інших мов, недоречне вживання українських слів у невластивому їм значенні Урок № 9 усний переказ тексту публіцистичного стилю Урок № 10 основні групи фразеологізмів, багатозначність, синонімія й антонімія фразеологізмів. уживання слів у фразеологізмах відповідно до їхнього стилістичного забарвлення Урок № 11 Контрольна робота: написання есе «Чарівність і могутність слова» Урок № 12 утвердження лексичної норми в словниках української мови (повторення й узагальнення) Урок № 13 Написання відгуку про блоґ відомої людини Урок № 14 Контрольна робота: тестування Урок № 15 роль риторики в сучасному світі. Мовленнєва ситуація. Елементи мовленнєвої ситуації (мовець (адресат), слухач (аудиторія), предмет мовлення, умови успішного спілкування Урок № 16 особистість мовця. риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора. комунікативний стан мовця Урок № 17 усний переказ тексту промови Урок № 18 Аудиторія (слухач, слухачі). Види слухання. Цілі слухання. Моделювання аудиторії. контакт з аудиторією. Прийоми налагодження контакту Урок № 19 Текст як одиниця спілкування. Етапи підготовки тексту виступу Урок № 20 Написання тексту публічного виступу Урок № 21 Види читання і записування тексту виступу. Естетика тексту Урок № 22 Ефективність мовлення. Стратегія і тактика мовленнєвої поведінки. комунікативний намір. Мовленнєвий вчинок. Мовленнєва подія Урок № 23 Контрольна робота: написання есе «З чого зіткане щастя?» Уроки № 24–25 орфоепічна помилка. орфоепічний словник. Поняття милозвучності. Чергування у-в, і-й як засіб милозвучності. основні правила вимови голосних звуків. основні правила вимови приголосних звуків Урок № 26 Наголос. основні правила наголошування слів. Нормативний наголос. Варіантне наголошування слів в українській мові Урок № 27 Словорозрізнювальний наголос. Форморозрізнювальний наголос. Діалектний наголос. Складні випадки наголошування слів Урок № 28 Контрольна робота: тестування Уроки № 29–30 орфограма. орфографічна помилка. орфографічний словник. Принципи української орфографії. Ненаголошені е, и в корені слова Уроки № 31–32 Апостроф. Позначення м’якості приголосних Урок № 33 Чергування голосних. Чергування приголосних в українській мові. Зміни приголосних при збігу їх у процесі словотворення Уроки № 34–35 Спрощення приголосних. Подвоєння та подовження приголосних Урок № 36 Контрольна робота: написання есе «Моє бачення сучасної школи». Уроки № 37–38 Правопис префіксів. Правопис суфіксів Урок № 39 уживання великої літери. Правила перенесення слів із рядка в рядок Уроки № 40–41 Написання складних слів разом, окремо, через дефіс Урок № 42 Написання слів іншомовного походження. Правило «дев’ятки» Урок № 43 Складні випадки написання прізвищ. Складні випадки написання географічних назв Урок № 44 Написання ділового листа Урок № 45 розрізнення прислівників і співзвучних сполук. Правила написання їх Урок № 46 Написання не, ні з різними частинами мови. Правила графічних скорочень слів Урок № 47 Контрольна робота: написання есе «Електронна чи паперова книга?» Урок № 48 Контрольна робота: тестування Урок № 49 Морфологічна помилка. іменник. рід іменників Урок № 50 Паралельні родові форми іменника. іменники чоловічого і жіночого роду, що означають назви людей за діяльністю. іменники спільного і подвійного роду Урок № 51 Визначення роду невідмінюваних іменників та абревіатур, правила вживання їх. іменники, що мають лише форму однини або множини Урок № 52 Складні випадки відмінювання іменників. Закінчення іменників I відміни в орудному відмінку Уроки № 53–54 Закінчення іменників чоловічого роду II відміни в родовому відмінку. Відмінкові закінчення іменників з конкретним та абстрактним значенням Уроки № 55–56 Паралельні закінчення іменників чоловічого роду давального, знахідного, місцевого відмінків однини; іменників орудного відмінка множини Урок № 57 Контрольна робота: написання есе за прислів’ям Урок № 58 Закінчення іменників III відміни в орудному відмінку. Словозміна іменників IV відміни Урок № 59 Усний твір на тему «Весняне пробудження природи» (індивідуальний вид контрольних робіт) Урок № 60 особливості кличного відмінка. Творення й відмінювання чоловічих і жіночих імен по батькові Уроки № 61–62 Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки. Правила ведення суперечки Урок № 63 Аргументи (докази) Урок № 64 Збирання матеріалу, аргументів для виступу Урок № 65 Полемічні прийоми Урок № 66 Мистецтво відповідати на запитання Урок № 67 Підготовка виступу під час дискусії Урок № 68 Контрольна робота: тестування Уроки № 69–70 Дискусія на тему: «Гроші. Навіщо збирати? Де зберігати? На що витрачати? Як заощаджувати?» | Вiдгуки (2)Залишити вiдгук 08 Вересня, 202021:59 Дякую за швидку доставку. Посібник відразу почала використовувати. Цікавий, змістовний!!! Добра підказка викладачеві, 19 Вересня, 201920:14 Дякую за швидке виконання замовлення. | ||||
РОЗПОВIСТИ ДРУГУ

При надходженні товара
Ви отримаєте електронного листа
про його наявність
При надходженні товара
Ви отримаєте електронного листа
про його наявність (Код: 123-Ф281063У).