Orders made on March 8-10, will be sent on March 11
(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)
from 9-00 to 21-00 (Sat)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-Ф281063У
Українська мова (рівень стандарту). 10 клас : розробки уроків для ЗЗСО з навчанням українською мовою. Серія «Майстер-клас 2.0»
Котенко В.О.

Українська мова (рівень стандарту). 10 клас : розробки уроків для ЗЗСО з навчанням українською мовою. Серія «Майстер-клас 2.0»

Котенко В.О.

Код:123-Ф281063У

Кількість сторінок:256

Формат, мм:200х250

Weight:0.3750 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Поділитися:
Анотацiя
Видання відповідає чинній програмі «Українська мова. Рівень стандарту. 10–11 класи». У посібнику подано детальні розробки 70 уроків, включаючи контрольні роботи. Учитель знайде в книжці багато цікавих завдань, застосування інтерактивних методик, ігрових форм. Деякий теоретичний матеріал подано у формі таблиць. Обсяг текстів та зміст тестових завдань відповідає програмовим вимогам.
Календарно-тематичний план розміщено в електронному додатку.
Призначений для вчителів української мови та студентів філологічних факультетів.
Turn Expand
Змiст
Передмова
Урок № 1 Лексикографія. Сучасні лексикографічні джерела: словники, довідкова література (зокрема на електронних
носіях). інформативна й нормативна функції їх

Урок № 2 основні типи словників. довідкові медіаресурси
Урок № 3 Складання діалогів про здоровий спосіб життя (індивідуальний вид контрольних робіт)
Урок № 4 Нормативне й ненормативне мовлення. Типи норм
Урок № 5 Лексична помилка. Лексичне значення слова. Слово і контекст; залежність значень слова від контексту.  Слововживання: вибір слова, лексична сполучуваність
Урок № 6 Слова власне українські й запозичені. Виправдані й небажані запозичення
Урок № 7 Лексичні й фразеологічні синоніми, антоніми. Синонімічне багатство української мови
Урок № 8 Пароніми. Запобігання помилок у вживанні паронімів. Найпоширеніші випадки порушення лексичної норми.
кальки з інших мов, недоречне вживання українських слів у невластивому їм значенні

Урок № 9 усний переказ тексту публіцистичного стилю
Урок № 10 основні групи фразеологізмів, багатозначність, синонімія й антонімія фразеологізмів. уживання слів у фразеологізмах відповідно до їхнього стилістичного забарвлення
Урок № 11 Контрольна робота: написання есе «Чарівність і могутність слова»
Урок № 12 утвердження лексичної норми в словниках української мови (повторення й узагальнення)
Урок № 13 Написання відгуку про блоґ відомої людини
Урок № 14 Контрольна робота: тестування
Урок № 15 роль риторики в сучасному світі. Мовленнєва ситуація. Елементи мовленнєвої ситуації (мовець (адресат),
слухач (аудиторія), предмет мовлення, умови успішного спілкування

Урок № 16 особистість мовця. риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора. комунікативний стан мовця
Урок № 17 усний переказ тексту промови
Урок № 18 Аудиторія (слухач, слухачі). Види слухання. Цілі слухання. Моделювання аудиторії. контакт з аудиторією.
Прийоми налагодження контакту

Урок № 19 Текст як одиниця спілкування. Етапи підготовки тексту виступу
Урок № 20 Написання тексту публічного виступу
Урок № 21 Види читання і записування тексту виступу. Естетика тексту
Урок № 22 Ефективність мовлення. Стратегія і тактика мовленнєвої поведінки. комунікативний намір. Мовленнєвий
вчинок. Мовленнєва подія

Урок № 23 Контрольна робота: написання есе «З чого зіткане щастя?»
Уроки № 24–25 орфоепічна помилка. орфоепічний словник. Поняття милозвучності. Чергування у-в, і-й як засіб милозвучності. основні правила вимови голосних звуків. основні правила вимови приголосних звуків
Урок № 26 Наголос. основні правила наголошування слів. Нормативний наголос. Варіантне наголошування слів в українській мові
Урок № 27 Словорозрізнювальний наголос. Форморозрізнювальний наголос. Діалектний наголос. Складні випадки
наголошування слів Урок № 28 Контрольна робота: тестування
Уроки № 29–30 орфограма. орфографічна помилка. орфографічний словник. Принципи української орфографії. Ненаголошені е, и в корені слова
Уроки № 31–32 Апостроф. Позначення м’якості приголосних
Урок № 33 Чергування голосних. Чергування приголосних в українській мові. Зміни приголосних при збігу їх у процесі
словотворення

Уроки № 34–35 Спрощення приголосних. Подвоєння та подовження приголосних
Урок № 36 Контрольна робота: написання есе «Моє бачення сучасної школи».
Уроки № 37–38 Правопис префіксів. Правопис суфіксів
Урок № 39 уживання великої літери. Правила перенесення слів із рядка в рядок
Уроки № 40–41 Написання складних слів разом, окремо, через дефіс
Урок № 42 Написання слів іншомовного походження. Правило «дев’ятки»
Урок № 43 Складні випадки написання прізвищ. Складні випадки написання географічних назв
Урок № 44 Написання ділового листа
Урок № 45 розрізнення прислівників і співзвучних сполук. Правила написання їх
Урок № 46 Написання не, ні з різними частинами мови. Правила графічних скорочень слів
Урок № 47 Контрольна робота: написання есе «Електронна чи паперова книга?»
Урок № 48 Контрольна робота: тестування
Урок № 49 Морфологічна помилка. іменник. рід іменників
Урок № 50 Паралельні родові форми іменника. іменники чоловічого і жіночого роду, що означають назви людей за
діяльністю. іменники спільного і подвійного роду

Урок № 51 Визначення роду невідмінюваних іменників та абревіатур, правила вживання їх. іменники, що мають лише
форму однини або множини

Урок № 52 Складні випадки відмінювання іменників. Закінчення іменників I відміни в орудному відмінку
Уроки № 53–54 Закінчення іменників чоловічого роду II відміни в родовому відмінку. Відмінкові закінчення іменників
з конкретним та абстрактним значенням

Уроки № 55–56 Паралельні закінчення іменників чоловічого роду давального, знахідного, місцевого відмінків однини;
іменників орудного відмінка множини

Урок № 57 Контрольна робота: написання есе за прислів’ям
Урок № 58 Закінчення іменників III відміни в орудному відмінку. Словозміна іменників IV відміни
Урок № 59 Усний твір на тему «Весняне пробудження природи» (індивідуальний вид контрольних робіт)
Урок № 60 особливості кличного відмінка. Творення й відмінювання чоловічих і жіночих імен по батькові
Уроки № 61–62 Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки. Правила ведення суперечки
Урок № 63 Аргументи (докази)
Урок № 64 Збирання матеріалу, аргументів для виступу
Урок № 65 Полемічні прийоми
Урок № 66 Мистецтво відповідати на запитання
Урок № 67 Підготовка виступу під час дискусії
Урок № 68 Контрольна робота: тестування
Уроки № 69–70 Дискусія на тему: «Гроші. Навіщо збирати? Де зберігати? На що витрачати? Як заощаджувати?»
Turn Expand
Вiдгуки (1)Залишити вiдгук

Наталія

19 Вересня, 2019 20:14

Дякую за швидке виконання замовлення.

Turn Expand
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.