Каталог товарів
Графік роботи:
з 8-30 до 21-00 (пн-сб)
Каталог товарів

Усі уроки. Усі уроки зарубіжної літератури. 10-й клас. II семестр

О. Г. Куцінко
0 відгуків
Усі уроки. Усі уроки зарубіжної літератури. 10-й клас. II семестр
Усі уроки. Усі уроки зарубіжної літератури. 10-й клас. II семестр
Усі уроки. Усі уроки зарубіжної літератури. 10-й клас. II семестр
Усі уроки. Усі уроки зарубіжної літератури. 10-й клас. II семестр
Усі уроки. Усі уроки зарубіжної літератури. 10-й клас. II семестр
Усі уроки. Усі уроки зарубіжної літератури. 10-й клас. II семестр
Усі уроки. Усі уроки зарубіжної літератури. 10-й клас. II семестр

Усі уроки. Усі уроки зарубіжної літератури. 10-й клас. II семестр

О. Г. Куцінко
0 відгуків
    60,00 грн
    Купити
    Додати в обране
    • Код виробника: СЛУ013
    • ISBN: 9786170034045
    • Вага: 0.19
    • Формат, мм: 148х210
    • Кількість сторінок: 256
    • Мова видання: Українська
    • Обкладинка: М'яка
    • Клас: 10
    Анотація

    Посібник складено за новою програмою Міносвіти, чинною з 2018/19 навчального року. Календарно-тематичне планування та плани-конспекти уроків (II семестр) розроблено з урахуванням предметних і ключових компетентностей, вікових особливостей підлітків та новітніх педагогічних методик. Наведені матеріали допоможуть учителеві на найвищому рівні провести урок зарубіжної літератури як за профільним рівнем, так і за рівнем стандарту.
    Для вчителів зарубіжної літератури ЗЗСО та студентів відповідного фаху педагогічних вишів.

    Читати повністю
    Зміст книги

    Передмова
    Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури
    Плани-конспекти уроків
    Роман ХІХ ст. (продовження)
    Франція (продовження)
    Урок № 49. Місце Ґюстава Флобера в історії європейської літератури. Роман Ґ. Флобера «Пані Боварі»
    Урок № 50. Конфлікт романтичних ілюзій та дійсності в романі Ґ. Флобера «Пані Боварі». Сюжет і композиція роману
    Урок № 51. Зображення суспільства в романі Ґ. Флобера «Пані Боварі». Образи обивателів
    Урок № 52. Еволюція Емми Боварі. Психологічні деталі. Об’єктивний стиль Ґ. Флобера
    Урок № 53. Прихована позиція автора в романі Ґ. Флобера «Пані Боварі». Боваризм як суспільно-психологічне
    явище. Значення творчості Ґ. Флобера для розвитку реалістичної літератури
    Росія
    Урок № 54. Національна своєрідність російського роману ХІХ ст. Значення Федора Михайловича
    Достоєвського для розвитку соціальнофілософського та психологічного роману.
    Наслідування митцем традицій М. В. Гоголя
    Урок № 55. Роман «Злочин і кара» Ф. М. Достоєвського як утілення нового, поліфонічного типу художнього мислення. Філософські, соціальні, психологічні
    й морально-етичні ідеї твору. Сюжет роману, зумовлений рухом свідомості головного героя
    Урок № 56. «Злочин і кара» Ф. М. Достоєвського. Образ Родіона Раскольникова. «Теорія» Раскольникова: її сутність і проблематика
    Урок № 57. Система персонажів, Петербург у романі Ф. М. Достоєвського «Злочин і кара», їхнє значення в житті Раскольникова
    4 Усі уроки зарубіжної літератури. 10 клас. Профільний рівень + рівень стандарту. II семестр
    Урок № 58. Біблійні мотиви в романі Ф. М. Достоєвського «Злочин і кара». Символізм та поліфонізм твору.
    Особливості індивідуального стилю письменника
    Англія
    Урок № 59. Ідейно-естетичні погляди та творчий шлях Оскара Уайльда
    Урок № 60. Оскар Уайльд «Портрет Доріана Ґрея»: історія написання та стисла характеристика. Філософськоестетичні й моральні проблеми у творі
    Урок № 61. Абсолютизація творчості та творчої особистості в романі О. Уайльда «Портрет Доріана Ґрея». Естетична
    програма автора. Система образів роману
    Урок № 62. Еволюція Доріана Ґрея
    Урок № 63. Роль фантастики й символіка у романі «Портрет Доріана Ґрея».
    Урок № 71. РМ (усно). Зображення пейзажів природи й душі в «Осінній пісні» П. Верлена (розмаїття українських перекладів)
    Урок № 72. Сугестивність, музикальність, живописність лірики П. Верлена
    Урок № 73. Своєрідність творчого розвитку Артюра Рембо. Художнє новаторство поета
    Урок № 74. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті А. Рембо «Голосівки».
    Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія»
    Урок № 75. ПЧ. Використання символів як провідного засобу поетичного самовираження у творчості
    Стефана Малларме
    Урок № 76. Контрольна робота за темою «Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці»
    Драматургія кінця ХІХ — початку ХХ ст.
    Урок № 77. Драматургія помежів’я ХІХ–ХХ ст. (загальний огляд). Сутність кардинальних змін у драматургії, ідейних та естетичних шукань представників
    «нової драми»
    Урок № 78. Моріс Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Концепція символістського театру.
    Драма-феєрія «Синій птах» — лірична оповідь про пошуки щастя
    Урок № 79. Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії М. Метерлінка «Синій птах». Особливості розвитку сюжету й композиція твору
    Урок № 80. М. Метерлінк «Синій птах». Символіка образів. Трактування фіналу. Особливості ремарок. Ознаки казки в драмі
    Урок № 81. Компаративний аналіз феєрій «Синій птах» М. Метерлінка та «Лісова пісня» Лесі Українки
    Урок № 82. ПЧ. Драматургія Антона Павловича Чехова: «Чайка», «Три сестри», «Вишневий сад»
    Урок № 83. Контрольна робота за темою «Драматургія кінця ХІХ — початку ХХ ст.»
    6 Усі уроки зарубіжної літератури. 10 клас. Профільний рівень + рівень стандарту. II семестр Сучасна література в юнацькому читанні
    Франція
    Урок № 84. Ромен Ґарі — французький письменник єврейського походження, двічі лауреат Ґонкурівської премії. Зображення Другої світової війни у творчості митця.
    «Повітряні змії» (загальний огляд)
    Урок № 85. Ідеї миру, людяності, порятунку духовних цінностей у романі Ромена Ґарі «Повітряні змії»
    Бразилія
    Урок № 86. Паоло Коельйо — відомий сучасний бразильський письменник. Значення творчості П. Коельйо для сучасності. Пошуки сенсу буття в романі
    «Алхімік»
    Урок № 87. Система образів роману П. Коельйо «Алхімік» (Сантьяґо, Фатіма, Мельхіседек, Алхімік).
    Поняття своя доля, призначення, мрія душі, сенс існування. Мотиви й образи світової культури у творі. Ознаки роману-притчі
    Швеція
    Урок № 88. Тумас Йоста Транстремер — лауреат Нобелівської премії, поет, перекладач, прозаїк. Розмаїття тем
    і жанрів його лірики. Актуальні проблеми сьогодення й образ сучасної людини в поезії митця
    Китай
    Урок № 89. Мо Янь — сучасний китайський письменник, лауреат Нобелівської премії з літератури. «Геній»
    (загальний огляд)
    Урок № 90. «Геній» Мо Яня — історія талановитого юнака, який наполегливо шукає спосіб убезпечити людей
    від руйнівних землетрусів. Гуманістична сутність образу й духовна стійкість героя твору на шляху
    до мети. Зміни у сприйманні Цзян Дачжі однокласниками, уплив героя на пробудження їхньої свідомості. Міфологічні алюзії у творі
    Велика Британія
    Урок № 91. Сью Таунсенд — відома британська письменниця. Образ молодої людини, її становлення, стосунки
    зі світом та психологічні проблеми в циклі творів про Адріана Моула
    Зміст 7
    Урок № 92. Адріан Моул — персонаж і символ. Еволюція, формування характеру й цінностей головного
    героя «Таємного щоденника Адріана Моула» С. Таунсенд. Авторська іронія.
    Жанр щоденника
    Урок № 93. Ніл Річард МакКіннон Ґейман — англійський письменник-фантаст, автор романів, графічних
    новел і коміксів. Лекція Н. Ґеймана «Чому наше майбутнє залежить від читання»
    Урок № 94. Загальний огляд та проблематика повісті Н. Ґеймана «Кораліна» (моральний вибір
    людини, взаємини батьків і дітей та ін.)
    Урок № 95. Допитливість, сміливість, сила духу героїні повісті Н. Ґеймана «Кораліна». Особливості
    стилю автора (чарівні елементи, дзеркальність образів, динамізм оповіді, іронія та ін.).
    Символіка твору
    Польща
    Урок № 96. Йоанна Яґелло — польська письменниця, авторка творів для дітей та молоді. «Кава
    з кардамоном»: синтез підліткової повісті (стосунки в родині, перше кохання) та детективу
    (розгадування сімейної таємниці)
    Урок № 97. Проблема батьків і дітей у романі Й. Яґелло «Кава з кардамоном». Образ головної героїні.
    Мова твору
    Урок № 98. Стиль творчості Й. Яґелло. Причиновонаслідкові зв’язки між подіями твору «Кава
    з кардамоном», етапами еволюції Лінки та змінами ставлення до неї інших персонажів.
    Символізм назви твору
    Урок № 99. ПЧ. Джером Девід Селінджер «Ловець у житі»
    Урок № 100. Контрольна робота за темою «Сучасна література в юнацькому читанні»
    Підбиття підсумків
    Урок № 101. Узагальнення й систематизація навчального матеріалу за рік
    Урок № 102. Узагальнення й систематизація навчального матеріалу за рік (продовження)
    Література

    Читати повністю
    Відгуки покупців
    На даний момент список відгуків порожній
    Залиште свій відгук про товар
    Залишити відгук
    Ваше ім'я*
    Email*
    Ваш відгук*
    Інші книги з цієї серії
    Код:УМУ022
    Усі уроки української мови. 7 клас. II семестр
    Голобородько Є.П.
    45,00 грн
    Купити
    Код:НМУ002
    Усі уроки німецької мови. 7 клас (як друга іноземна)
    Базій Л.А.
    50,00 грн
    Купити
    Код:ПБУ004
    Усі уроки біології. 7 клас
    50,00 грн
    Купити
    Код:ПБУ001
    Усі уроки біології. 6 клас
    Задорожний К.М.
    35,00 грн
    Купити
    Код:УММ037
    Українська мова. 9 клас. II семестр
    45,00 грн
    Купити
    Код:ПХУ005
    Усі уроки хімії. 11 клас
    100,00 грн
    Купити
    Код:ПОУ003
    Усі уроки курсу Основи здоров’я. 7 клас
    Жадан О.М.
    50,00 грн
    Купити
    Код:НМУ001
    Усі уроки німецької мови. 6 клас
    Жека А. А.
    35,00 грн
    Купити
    Код:ПФУ007
    Усі уроки фізики. 10 клас. Рівень стандарту. ІІ семестр
    Антикуз О.В.
    70,00 грн
    Купити
    Код:НМУ006
    Усі уроки німецької мови. 11 клас. Як друга іноземна
    Дорошенко М.В.
    120,00 грн
    Купити
    Код:ПБУ008
    Усі уроки біології. 11 клас
    Євсеєв Р.С.
    95,00 грн
    Купити
    Дивитися усi книги
    З цим товаром купують
    Код:ПХМ005
    Хімія. 10 клас. Серія «Мій конспект»
    Русанова О.К.
    55,00 грн
    Купити