(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)
з 10-00 до 17-00 (сб)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-ДНВ112
ЗДО. Вихователю. Організація освітнього процесу від вересня до травня. 4-й рік життя. Частина 2
М.В. Педан

ЗДО. Вихователю. Організація освітнього процесу від вересня до травня. 4-й рік життя. Частина 2

М.В. Педан

Код:123-ДНВ112

Кількість сторінок:349

Формат, мм:148х210

Weight:0.2400 кг

Обкладинка:М'яка

Вік:4+

Мова видання:Укр.
Анотацiя
Посібник містить орієнтовне планування організації життєдіяльності дітей четвертого року життя за блочно-тематичним принципом. Наведено перспективне планування на весь навчальний рік та планування занять за такими освітніми лініями: «Дитина в соціумі», «Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування», «Логіко-математичний розвиток», «Ознайомлення з природним довкіллям», «Художньо-продуктивна діяльність». Також уміщено циклограми трудової, ігрової, дослідно-експериментальної діяльності дітей, спостережень, на основі яких педагоги можуть складати календарні плани. Запропоновані розробки до планування є універсальними, відповідають змісту Базового компонента дошкільної освіти та вимогам чинних програм, зокрема, «Дитина» та «Українське дошкілля». Видання рекомендоване вихователям дітей четвертого року життя закладів дошкільної освіти.
Turn Expand
Змiст
Передмова
Перспективне планування життєдіяльності дітей четвертого року життя
Січень
Тема блоку «Зима іде, свята веде» (І, ІІ тиждень)
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Художньо-продуктивна діяльність
Тема блоку «Здоровим будь» (ІІІ, ІV тиждень)
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Ознайомлення із соціумом
Логіко-математичний розвиток
Ознайомлення із природним довкіллям
Художньо-продуктивна діяльність
Циклограма спостережень
Циклограма дослідно-експериментальної діяльності
Циклограма трудової діяльності
Циклограма дидактичних ігор
Циклограма рухливих ігор
Лютий
Тема блоку «Вивчаємо свою планету» (І, ІІ тиждень)
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Ознайомлення із соціумом
Логіко-математичний розвиток
Ознайомлення з природним довкіллям
Художньо-продуктивна діяльність
Тема блоку «Поважайте людей праці» (ІІІ, ІV тиждень)
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Ознайомлення із соціумом
Логіко-математичний розвиток
Ознайомлення із природним довкіллям
Художньо-продуктивна діяльність
Циклограма спостережень
Циклограма дослідно-експериментальної діяльності
Циклограма трудової діяльності
Циклограма дидактичних ігор
Циклограма рухливих ігор
Березень
Тема блоку «Сім’я — це найдорожче для кожної людини» (І, ІІ тиждень)
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Ознайомлення із соціумом
Логіко-математичний розвиток
4 Організація освітнього процесу від вересня до травня. 4-й рік життя
Ознайомлення з природним довкіллям
Художньо-продуктивна діяльність
Тема блоку «Весна-красна прийшла» (ІІІ, ІV тиждень)
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Ознайомлення із соціумом
Логіко-математичний розвиток
Ознайомлення із природним довкіллям
Художньо-продуктивна діяльність
Циклограма спостережень
Циклограма дослідно-експериментальної діяльності
Циклограма трудової діяльності
Циклограма дидактичних ігор
Циклограма рухливих ігор
Квітень
Тема блоку «Наші права» (І, ІІ тиждень)
Художньо-продуктивна діяльність
Тема блоку «Будьмо обережні» (ІІІ, ІV тиждень)
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Ознайомлення із соціумом
Логіко-математичний розвиток
Ознайомлення із природним довкіллям
Художньо-продуктивна діяльність
Циклограма спостережень
Циклограма дослідно-експериментальної діяльності
Циклограма трудової діяльності
Циклограма дидактичних ігор
Циклограма рухливих ігор
Травень
Тема блоку «Весна землю прикрашає» (І, ІІ тиждень)
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Ознайомлення із соціумом
Логіко-математичний розвиток
Ознайомлення з природним довкіллям
Художньо-продуктивна діяльність
Тема блоку «Бережімо рідний край» (ІІІ, ІV тиждень)
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Ознайомлення із соціумом
Логіко-математичний розвиток
Ознайомлення із природним довкіллям
Художньо-продуктивна діяльність
Циклограма спостережень
Циклограма дослідно-експериментальної діяльності
Циклограма трудової діяльності
Циклограма дидактичних ігор
Циклограма рухливих ігор
Література
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.