11 березня 2024 р., згідно з наказом Міністерства освіти та науки України від 02.10.2023 р. № 1185, розпочалося ознайомлення педагогічних працівників закладів освіти з електронними версіями підручників для 11 класу. З 22 до 28 березня 2024 р. проходитиме вибір підручників. Презентуємо нові підручники, а також підручники для повторного видання, які видавництво «Ранок» цього року підготувало на конкурс. Підручники, які успішно пройшли експертизу та отримали гриф «Рекомендовано МОН України» (Наказ МОН від 05.03.2024 р. № 265), чекають на своїх прихильників! Пропонуємо учителям, які наступного навчального року викладатимуть в 11 класах, ознайомитися з електронними версіями нових підручників, а також підручників, які пропонуються для повторного видання у 2024 р., та здійснити свій вибір. |
Хімія (профільний рівень) підручник для 11 класу для ЗЗСО Олексій Григорович |
|
Підручник орієнтований на високий рівень підготовки учнівства в галузі хімії та глибоке розуміння сучасних хімічних процесів. Він містить інтерактивні завдання, дослідження та проєкти, спрямовані на стимулювання наукового підходу й дослідницьких навичок учнівства. Підручник також акцентує увагу на передових досягненнях у галузі хімії та їх застосуванні в науці, медицині, промисловості та інших сферах. Ураховуючи рівень підготовки 11-класників/-иць, це навчальне видання допоможе підготуватися до складання іспитів та успішного професійного зростання. ПЕРЕВАГИ ПІДРУЧНИКА
|
|
Повторне видання |
|
Фізика (рівень стандарту) підручник для 11 класу ЗЗСО за ред. Бар’яхтара В. Г., Довгого С. О. |
|
Зміст навчального матеріалу орієнтований на ефективне формування предметних і ключових компетентностей. Стиль і мова викладу дозволяють учням і ученицям самостійно опановувати матеріал. Достатня кількість вправ, задач, експериментальних завдань забезпечує діяльнісний підхід до навчання. Особливості підручника
|
|
|
|
Фізика (профільний рівень) підручник для 11 класу ЗЗСО Гельфгат І. М. |
|
Підручник органічно поєднує в собі традиційні й новітні підходи до викладання фізики. Зміст матеріалу спрямований на ефективне формування ключових і предметних компетентностей. Стиль викладання матеріалу активує розумову діяльність учнів і розвиває їхні дослідницькі здібності. Особливості підручника
|
|
|
|
Математика (алгебра і початки аналізу та геометрія, рівень стандарту) підручник для 11 класу ЗЗСО Нелін Є. П., Долгова О. Є. |
|
Підручник поєднує в собі традиційні принципи навчання (науковість і доступність, диференціацію, наступність, наочність) та сучасні підходи до навчання, у першу чергу компетентнісний і діяльнісний підходи. Різнорівневий характер подання навчального матеріалу дозволяє враховувати здібності й нахили учнів та реально вибудовувати їхні індивідуальні навчальні траєкторії під час вивчення алгебри і початків аналізу та геометрії в 11 класі. Виконання запропонованих навчальних проєктів сприяє формуванню дослідницьких навичок та розширенню межі знань з окремих тем. Підручник містить
|
|
|
|
Алгебра і початки аналізу (профільний рівень) підручник для 11 класу ЗЗСО Нелін Є. П., Долгова О. Є. |
|
Дотримано компетентнісний підхід до формування змісту й організації процесу навчання, спрямованого на формування предметної компетентності і розвитку ключових компетентностей. Інформація, подана в підручнику, відповідає сучасному стану науки. Зміст і обсяг освітніх матеріалів забезпечують знаннєвий, діяльнісний і ціннісний компоненти очікуваних результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів. Методичний апарат підручника сприяє актуалізації знань і подальшому розвитку пізнавальної самостійності. Дотримано логічну послідовність і систематизованість викладу основних змістових питань. Підручник містить:
|
|
|
|
Геометрія (профільний рівень) підручник для 11 класу ЗЗСО Нелін Є. П., Долгова О. Є. |
|
Зміст і структура підручника забезпечують основні етапи процесу навчання — від засвоєння навчального матеріалу до його застосування на практиці. Методичний апарат підручника не тільки спрямовує пізнавальну діяльність учнів на здобуття певної суми знань, а й сприяє вдосконаленню навичок логічного мислення, розвитку просторового уявлення, забезпечує формування предметних і ключових компетентностей.
|
|
|
|
Хімія (рівень стандарту) підручник для 11 класу ЗЗСО Олексій Григорович |
|
Підручник спрямований на формування в учнівства ключових і предметних компетентностей, умінь і навичок для успішної самореалізації в житті, навчанні, професії. У підручнику подаються основні теоретичні аспекти й практичне їхнє застосування на щодень. Особливості підручника
|
|
|
|
Інформатика (профільний рівень) підручник для 11 класу ЗЗСО Руденко В. Д., Речич Н. В., Потієнко В. О. |
|
Підручник відрізняє дворівневе подання теоретичного матеріалу: визначений програмою висвітлено в основному тексті, додатковий — у спеціальних рубриках. Підручник містить класичні алгоритми мовою Python, вправи практичного спрямування, різнорівені завдання та запитання, приклади застосування інформаційних технологій у різних галузях. Особливості підручника
|
|
|
|
Німецька мова (7-й рік навчання, рівень стандарту) підручник для 11 класу ЗЗСО Світлана Сотникова, Ганна Гоголєва |
|
Підручник призначений для вивчення німецької мови як другої іноземної в 11 класі закладів загальної середньо освіти. Він ґрунтується на особистісно-орієнтованому й компетентнісному підходах, а також міжпредметній інтеграції як новій парадигмі навчання та виховання, має чітко виражену комунікативну та діяльнісну орієнтованість. Матеріали підручника є різноманітними й цікавими, їх головною метою є навчання іноземної мови як засобу спілкування. Завдяки використанню ігрових форм навчальний процес стає простішим для учнів, комунікація на уроці наближається до реальної, що безперечно сприяє підвищенню мотивації школярів до вивчення німецької мови. Особливості видання:
|
|
|
|
Німецька мова (11-й рік навчання, рівень стандарту) підручник для 11 класу ЗЗСО Світлана Сотникова, Ганна Гоголєва |
|
Підручник призначений для учнів 11 класу закладів загальної середньої освіти, які вивчають німецьку мову як першу іноземну. Видання є завершенням серії підручників «Deutsch lernen ist super!», розробленої видавництвом для початкової та середньої школи (1-10 класи). Підручник побудований з урахуванням реалізації ключових компетентностей, які націлені на формування в учнів здатності застосовувати набуті знання й уміння в реальних ситуаціях. Інтегровані змістові лінії дібрано відповідно до комунікативних потреб і конкретної тематики, вони враховують інтереси підлітків у віці 16-17 років, а також їхні індивідуальні особливості та рівень їхньої підготовки. Видання містить велику кількість різноманітних завдань і ігор, розгалужена система вправ і диференційований підхід дадуть змогу вчителеві індивідуально підійти до кожного учня. Особливості видання:
|