Orders made on March 8-10, will be sent on March 11
(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)
from 9-00 to 21-00 (Sat)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
5 способів навчити дитину говорити

Перше слово малюка — величезна радість для батьків. І ось, коли нарешті прозвучало довгоочікуване «мама» чи «тато», дорослі чекають, яке ж слово буде наступним? Та просто очікувати, коли дитина заговорить сама, — не найкращий метод. Як же стимулювати малюка до активного говоріння? Про найефективніші способи поговоримо у статті. 
 
Від самого народження дитини ви вже несвідомо вчите її розмовляти: говорите до неї, показуєте та називаєте навколишні предмети, читаєте казки, співаєте колискові. Спочатку дитина слухає голос, далі — починає співвідносити назву з предметом чи явищем. І тільки потім повторює та називає слова. Назви предметів із  найближчого оточення й складають основу словничка малюка. Починаючи з 1,5–2-х років слід активно «розговорювати» дитину. У пригоді стануть різні методи:
 
1. Пізнаємо світ разом
Щоб розвинути мовленнєві навички у дитини, проговорюйте всі її та ваші дії. Наприклад, малюк тримає в ручках чашку. Говоріть: «Дивись, у тебе в руках чашка. Це чашка». Гуляєте на вулиці? Називайте навколишні предмети: «Це магазин, це гойдалка, а ось біжить собачка». Якщо якась назва незрозуміла — пояснюйте простими словами.

 
 
2. Граємось та розвиваємось
Заняття з  розвитку мовлення проводьте у формі гри. В інтернеті за запитом «ігри для розвитку мовлення» доступно безліч варіантів. Наприклад, можна пограти з улюбленою іграшкою: ставте її на будь-який предмет, а дитина нехай його називає. Потім навпаки —  називаєте предмет ви, а малеча говорить, правильно чи ні (навмисно помиляйтесь, щоб малюк був уважним).
 
3. Не забувайте про книги
Діти обожнюють роздивлятися яскраві картинки. Спрямуйте це в розвиток мовлення! Кожен день читайте малюку казки, віршики, потішки...
Активному «розмовному» старту сприятимуть також вімельбухи-словники «Що і де?» та «Хто і де?» із серії «Ура, ми заговорили!». З кожного малюк дізнається понад 350 нових слів із 12 актуальних для цього віку тем. 
 


На кожному розвороті дитина знайомитиметься з новими словами у вигляді картинок, а потім шукатиме їх на великому малюнку. Завдяки цьому навчиться спочатку розпізнавати предмети, а потім і називати їх. Під час роздивляння запитуйте: «Що це, а де ми це бачили?». Для кращого закріплення слів на прогулянці можете вказувати на предмети, які бачили у книжці, та запитувати про них дитину. Такі заняття розвивають мовлення. 

 
 
4. Артикуляційна гімнастика
Щоб попередити проблеми з артикуляцією, виконуйте прості вправи. Наприклад, гра «Покажи паркан»: ви пропонуєте показати «паркан», дитина має зімкнути зубки та широко посміхнутися. Або гра «Чистимо зубки»: разом із малюком розкрийте широко рот та язиком проводьте по внутрішній та зовнішній частині зубів. 


5. Приділяйте увагу!
Дитина має бути впевнена в тому, що вам цікаво все те, про що вона розповідає. Тому ставте їй запитання, хваліть, дивуйтесь, уважно слухайте. Тоді малюк обов’язково  старатиметься розказати вам про все-все-все!
 

Подобається
5

Залишити відгук:


обновить
Оновити

Fields with (*) are required.

Ваш e-mail не будт опубліковано.