Каталог
Е-книги
Графік роботи:
з 9-00 до 21-00 (пн-пт), з 10-00 до 19-00 (сб)
з 9-00 до 21-00 (пн-пт), з 10-00 до 19-00 (сб)
Каталог
Е-книги
Осінній екватор: цікаве дозвілля без повчання
16.10.2019
Що почитати?
На календарі середина осені. Дорослі повернулися з усіх відпусток і поринули у стрімкий світ справ. Дітлахи оговталися після гарячого літа й полинули в новий світ шкільних наук. І тепер вже довшими осінніми вечорами і коротшими осінніми вихідними днями ці два табори зустрічаються щоб… обмінятися силою-силенною кольорових емоцій.


 
Та насправді, осінні дні чарівні для спостережень та розмов. За сонячної погоди обов’язково прогуляйтеся лісом чи парком. Назбирайте різнокольорового листя, зробіть вдома екібану чи аплікацію. Згадуватимете свою веселу прогулянку. Ще листям можна малювати. Ось наприклад, так


 
Найпопулярніша розмова восени – про погоду. Відчуйте себе англійцями: влаштуйте чаювання five o'clock та поговоріть про погоду. Це найулюбленіша тема жителів Великої Британії. А допоможе вам почати розповідь – наука про погоду.
 

 
Або про природу.

 

Бесіда добре будується, коли є запитання. У цій книжечці їх достатньо, щоб цікаво провести годинку.

Напевне вчителька пропонувала вам тренуватися в читанні й у письмі. Авжеж, ці дві штуки дуже пов’язані. Тому справді тренувати їх краще у парі.

Коли ми багато читаємо, ми добре пишемо, бо запам’ятовуємо розміщення знаків у словах, сполучення слів і можемо їх відновити на письмі.

Під час письма працює м’язова пам'ять. Ми часто проговорюємо подумки чи вголос те, що пишемо. Розвивається моторика руки. Саме вона відповідає за появу нових зв’язків у мозку, а вони, в свою чергу, за закріплення нових умінь. От так. Чим більше працюють пальчики руки, тим більше розвивається мозок.

Але ж нудно читати незв’язний набір слів і списувати незмістовний текст. Однозначно нудно.

Тому читаємо короткі, але з яскравим сюжетом художні тексти.



Або книги-щоденники. Це такий вид книжки, де текст перемішується з купою смішних малюнків і записів. І можна додавати свої. Любі батьки, не бентежтеся. Книжка спеціально для цього створена. Узагалі час поличних книжок минув. Дозволяйте дитині читати по-різному, особливо на екваторі осені. 


А цю книжку читайте разом з першачком. Якщо ж ви уже другокласники – сміливо пропонуйте школяреві читати самостійно. І пригадайте разом ваші веселі пригоди першого року життя у школі.

Чи такі вони самі, як у Перчика?



А що ж до письма? Наша вам пропозиція – малюйте. Це і буде веселе тренування перед прописуванням. Чому діткам не подобається писати? Бо їм важко. Втомлюються руки. А щоб ручки призвичаювалися до навчальних навантажень, їх потрібно регулярно тренувати: ліпити, малювати, вирізати, клеїти, складати конструктори з деталей. Ну і звісно прописувати чи обводити щось ручкою. Не олівцем, бо різний натиск і різне навантаження на кисть. Знаєте, ми самі із задоволенням малювали у цих зошитах. Іноді й дорослим не завадить графо моторна зарядка.

 


Незважаючи на показаний на зошитах вік, вони прекрасно підійдуть навіть 2-класникам. Саме в цьому класі ви вчите алфавіт. А малювання за алфавітом допоможе вивчити його легко, не зазубрюючи.

І раз ми заговорили про учнів 2-3 класів. Їм теж є незвичайні зошити, в яких можна  складати картинки. Йодночасно тренувати вміння додавати, віднімати, множити, виконувати дії за порядком. Ці наче прості навички іноді дуже непросто даються маленьким учням. А от з ігровими зошитами наче й занять нема.

 


Добре такі зошити використовувати, коли треба зайняти декількох дітей. Можливо тому їх так люблять вчителі груп продовженого дня.

А як щодо часу із татком або старшим братом, або вчасно зайшовши у гості хрещеним? Осінній екватор приготував і для цього дозвілля класні ідеї. Ви напевне чули про геніїв креативних та дедуктивних ідей. Чи хотіли б ви трохи спробувати подумати як Шерлок Голмс або Леонардо да Вінчі? То спробуйте, це однозначно незвичайне дозвілля. Можливо, ви відкриєте у собі неабиякі здібності. Наприклад, зосереджуватися на дрібницях. О так, іноді проста спостережливість допомагає побачити цілісну картину, а не просто загальне враження, на якому важко будувати висновки, бо не достатньо фактів. Або навчитеся формувати допитливість. Це дуже корисна якість – бути допитливим. Задавайте запитання із словами «Чому?» та «Як?». Занотовуйте інформацію: можна записати або замалювати. Час від часу розглядайте нотатки. У вас неодмінно виникатимуть нові ідеї. Про ці та багато інших секретів – у цих книжках.  

 


 Ось так неквапом ми майже добралися з екватора до пізньої осені. А там – і морозний грудень не забариться. Але про це трошки пізніше. Поки насолоджуємося золотою осінню!   
 

Співзасновниця ТМ "АРТ".
Видавчиня, автор проєктів для розвитку
і виховання дитини.
Наталія Коваль

Сподобалася стаття? Розкажіть друзям:
Поділитися: