Каталог
Е-книги
Графік роботи:
з 9-00 до 21-00 (пн-пт), з 10-00 до 19-00 (сб)
Каталог
Е-книги
Дивовижний світ космосу: книжкова добірка для маленьких астронавтів
11.04.2024
Що почитати?

Космос, дивовижний і неймовірний, завжди привертав до себе увагу. Для дітей кожна зірка на небосхилі, кожна планета у Сонячній системі — це привід для досліджень, джерело незабутніх мрій і неймовірних пригод. Це не просто далекий від нас простір, це невичерпні можливості для пізнання, розвитку та відкриттів.

До Дня космонавтики видавництво «Ранок» підготувало добірку космічних книжок. Від найменших відважних мрійників до досвідчених мандрівників галактичних шляхів — для кожної дитини знайдеться щось цікаве.

Для найменших читачів

«Чарівні перетворення. Небо», Альона Пуляєва

Серія «Чарівні перетворення» занурить вас у світ неймовірних вигадок і фантазій. Кожна книжка приховує чимало сюрпризів, адже здогадатися, що чекає на малечу на наступній сторінці, буде зовсім непросто! І одна з таких книжок — для маленьких дослідників неба.

Також у сторінках книжки є отвори різної форми, які приховують несподівані предмети й персонажі. Це створює захопливу атмосферу відкриттів для малечі.

«Що роблять літаки», Ірина Сонечко

Цікава книжечка про літаки для наймолодших. Призначена не тільки для читання, а й для розглядання. З книгою ви тренуватимете увагу малюка, розвиватимете мовлення та з цікавістю спостерігатимете за довкіллям. Це чудова можливість творчо та корисно провести час із дитиною.

Головний герой книги, літак на ім’я Шпак. З ним ви побуваєте на захопливій екскурсії. Відвідаєте ангар та музей авіації, пройдете військовий вишкіл і навіть відпочинете на авіаційному пікніку!

Серія «Сонячна система», Стейсі Макеналті

Справжнісінька серія «космічних автобіографій», яка в гумористичній формі познайомить малечу з основними небесними тілами Сонячної системи.

Тут є Марс, оповідач книги «Марс: запрошення для землян». Він дуже гостинний і все чекає, коли ж до нього завітають люди. Тут є багато цікавинок, про які буде корисно дізнатися не лише дітлахам: на Марсі вищі гори, глибші каньйони, довші дні та аж два супутники! Марс навіть думає, що Земля заздрить йому через це.

Ще є Місяць, найкращий друг Землі. Він завжди поруч та дбає про стійкість планети. І на сторінках книги «Місяць: найкращий друг Землі» він розповідає маленьким землянам про своє космічне життя.

«Найзірковіша автобіографія» серії — це «Сонце: одне на мільярд». Адже тут справжня зірка, в усіх значеннях цього слова, весело й легко розкаже цікаві факти про себе. Яскрава серія книжок буде пізнавальною для маленьких допитливих читачів.

Для школярів

«Хочу на Марс!», «Ранок» у співпраці зі Штучним Інтелектом

Це експеримент на основі співпраці людини та штучного розуму, чиїм можливостям за останній час ми неодноразово дивувалися.

«Хочу на Марс!» — перша в Україні книга, створена за допомогою Штучного Інтелекту. Історія розгортається навколо колонізації людьми Марсу. В центрі сюжету — дитина 5-6 років. І попереду — велике майбутнє, та вже зараз глибини космосу надихають героя на пошуки нових місць для життя людей.

«Хочу на Марс!» — це яскраве та захопливе читання про космос і унікальне колекційне видання, адже надрукована книга обмеженим накладом.

«Хочу стати космонавтом»

Справжнісінька енциклопедія для малого дослідника космосу, який мріє про далекі галактики і незбагненні простори Всесвіту.

У цій книзі діти дізнаються про першовідкривачів космосу — сміливих пілотів і дослідників, а також познайомляться з творцями ракет.

«Хочу стати космонавтом» розкриває перед маленькими читачами цілий світ космічних подорожей. Сприяє розвитку дитячої уяви, вчить цінувати науку та дослідження, а також надихає на досягнення великих мрій і цілей.

«Бінкі. Космокіт», Ешлі Спайрс

Ідеальний вибір для читачів-початківців. Головний герой книги — харизматичний, вусатий і смугастий улюбленець, наділений феноменальними здібностями.

Бінкі — космокіт, так він думає про себе. Насправді він свійський котик, який ніколи не залишав домашньої «космічної станції». Він планує вирушити у відкритий космос (на вулицю), дослідити незнані світи (двір) і дати бій прибульцям (комахам). Бінкі починає будувати ракету й готується до галактичної експедиції. Та зібравшись у політ Бінкі розуміє, що забув дещо важливе — і це не котячий лоток для умов невагомості…

«Детективна малювалка. Я бачив НЛО», Ангеліна Журба

Книжка, у якій можна малювати — чи не мрія для кожної дитини. Тож про що буде ця малювалка?

У Києві стався гучний злочин. Зникли Агнес і Мурко — ватажки банд собак і котів. І все вказує на те, що їх викрали прибульці. За підозрілу справу береться найкращий київський детектив — папуга Брюс. Але йому не впоратися без допомоги малечі, тож доведеться уважно прочитати описи злочинців і скласти власні фотороботи підозрюваних.

«КОГТІЙ: серія котопригод», Джонні Марчіано, Емілі Ченовет

Оповідь у книзі ведеться від імені хлопчика і кота, тож історію читач дізнається з перших вуст (а подекуди й вус). Цікаве поєднання сюжету, гумору та кумедних ілюстрацій про Когтія не змусять малечу сумувати. Це неймовірна історія дружби кота-прибульця та земного хлопчика.

У серії — чотири пригодницькі книги, які були визнані бестселерами за версією New York Times. Бонусом до книги є кото-тест — перейшовши за QR-кодом читач дізнається своє котяче ім’я.

«Маленькі астронавти», Андре Кайперс

Космічні пригоди справжнього астронавта Європейського космічного агентства, Андре Кайперса. Він уже двічі був у космосі та працював на Міжнародній космічній станції, тож знає про ракети все та космос все.

У першій книзі за час тренувань у Дитячій космічній академії малеча дізнається все про космічні польоти та життя на орбіті, навчиться співпрацювати, виконуючи складні завдання та навіть зможе отримати диплом маленького астронавта!

Це серія найзахопливіших і найбожевільніших пригод на борту космічного судна! Смішні та дивні факти про космічні перельоти — про перевантаження на старті; — про невагомість; — про стикування космічних кораблів; — про супутники зв’язку й сонячні батареї.

Бакаржиєва Діана