(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)з 9-30 до 21-00 (сб)Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Кошик
0
123-Ш177001У
Конструктор уроку. Природознавство. 3 клас + CD-диск
Баришполь С.В.
123-Ш177001У

Конструктор уроку. Природознавство. 3 клас + CD-диск

Баришполь С.В.

Кількість сторінок:144

Формат, мм:205х260

Weight:0.2370 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Анотацiя
Посібник містить (автор Баришполь С. В.) шаблони планів-конспектів усіх уроків з природознавства для 3 класу відповідно до нової програми. З їхньою допомогою можна швидко скласти власну розробку уроку та здати її на перевірку.
До посібника додається електронний диск, що містить допоміжні матеріали для уроків, роздавальні матеріали для учнів, календарний план, такі самі плани-конспекти уроків, як і в посібнику.
Кожний із цих компонентів можна відредагувати в редакторі Word та роздрукувати. Призначений для вчителів початкової школи для проведення уроків з природознавства.

Ви можете замовити електронну версію у захищеному форматі PDF. Для цього натисніть на "Придбати електронну версію".
Turn Expand
Змiст
Вступ 3
Урок №1. Вступ. Різноманітність природи. Пізнання природи людиною4
Урок №2. Вода в природі. Світовий океан, його частини. Позначення на контурній карті частин Світового океану.6
Урок №3. Властивості води. Три стани води. Температура плавлення льоду та кипіння води 8
Урок №4. Вода — розчинник. Розчинні та нерозчинні речовини. Практична робота «Дослідження розчинності речовин, що використовуються в побуті».10
Урок №5. Прісна та морська вода. Розподіл запасів прісної води на Землі. Використання прісної і морської води людиною12
Урок №6. Робота води в природі. Використання води людиною. Запитання до природи: «Вода — руйнівник, чи вода — рятівник?»14
Урок №7. Охорона води.16
Урок №8. Екскурсія до водойми18
Урок №9. Повітря, його склад та властивості..20
Урок №10. Пружність та теплопровідність повітря. Розширення повітря при нагріванні. 22
Урок №11. Нагрівання та охолодження повітря над сушею та водною поверхнею. 24
Урок №12. Рух повітря. Дослідницький практикум «Як змусити вітер працювати?».26
Урок №13–14. Склад повітря. Джерела забруднення повітря. Міні-проект «Виявлення пилу в повітрі
та встановлення джерел його забруднення».28
Урок №15. Поняття про гірські породи, їх різноманітність 30
Урок №16. Корисні копалини, способи їх видобування. Практична робота «Ознайомлення з колекцією корисних копалин» 32
Урок №17. Види корисних копалин. Використання корисних копалин у господарській діяльності людини34
Урок №18. Склад ґрунту. Значення та охорона ґрунтів. Демонстраційний дослід «Виявлення складу ґрунту»36
Урок №19. Охорона ґрунту 38
Урок №20. Екскурсія «Ґрунти моєї місцевості». Запитання до природи «Як поліпшити властивості ґрунту?»40
Урок №21. Сонце — невичерпне джерело енергії. Поняття про енергію.
Сонячна енергія та її перетворення на інші види енергії.42
Урок №22. Вплив Сонця на об’єкти неживої природи44
Урок №23. Сонце, вітер і вода — невичерпні джерела енергії46
Урок №24. Вплив Сонця на життєдіяльність людини. Поняття про збереження тепла та електроенергії у побуті 48
Урок №25. Збереження тепла та електроенергії в будинках. Дослідницький практикум «Як зменшити втрати тепла в будинку?»50
Урок №26–27. Творчий проект «Захисти природу»52
Урок №28. Закріплення вивченого. Контроль знань54
Урок №29. Рослини — живі організми. Закладання досліду «Умови проростання насіння»56
Урок №30. Різноманітність рослин у природі.58
Урок №31. Умови розвитку рослин. Практична робота «Дослідження умов розвитку рослин». 60
Урок №32. Квіткові рослини. Практична робота «Розмноження квіткових рослин» 62
Урок №33. Пристосування квіткових рослин до різних умов.
Практична робота «Робота зі зразками гербаріїв квіткових рослин».64
Урок №34. Різноманітність культурних рослин. Культурні рослини рідного краю66
Урок №35. Хвойні рослини. Значення хвойних рослин для природи68
Урок №36. Повторення вивченого про рослини. Охорона рослин. Запитання до природи: «Які легенди про рослини і тварин складали наші пращури?»70
Урок №37. Тварини. Різноманітність тварин 72
Урок №38. Комахи. Охорона комах 74
Урок №39. Риби. 76
Урок №40. Птахи78
Урок №41. Звірі (ссавці).80
Урок №42. Способи живлення тварин (рослиноїдні, м’ясоїдні (комахоїдні, хижі), всеїдні тварини) 82
Урок №43. Ланцюги живлення. Практична робота «Складання ланцюгів живлення»84
Урок №44. Дикі і свійські тварини. Походження свійських тварин від диких.86
Урок №45. Повторення вивченого про тварин. Узагальнюючий урок.88
Урок №46. Гриби — живі організми. Будова грибів. 90
Урок №47. Значення грибів для природи. Гриби їстівні та отруйні92
Урок №48. Бактерії. Значення бактерій для природи. Віруси94
Урок №49. Закріплення вивченого. Запитання до природи: «Чому бактерії називають і друзями, і ворогами людини?».96
Урок №50. Охорона рослинного і тваринного світу. Червона книга України .98
Урок №51. Державні заповідники та ботанічні сади. Заповідні території рідного краю.100
Урок №52. Урок-панорама «Будь природі другом» .102
Урок №53. Повторення вивченого за темою «Рослини, тварини і середовища їх існування».104
Урок №54. Ознайомлення з розмаїттям рослинного і тваринного світу рідного краю. Екскурсія до весняного парку.106
Урок №55. Організм людини.108
Урок №56. Системи органів тіла людини та їхнє значення в житті людини.110
Урок №57. Опорно-рухова система. Формування постави. Практичне завдання «Перевірка власної постави» 112
Урок №58. Травна система. Харчування. Дослідницький практикум «Раціон здорового харчування».114
Урок №59. Дихальна система. Попередження захворювань органів дихання. 116
Урок №60. Кровоносна система. Бережне ставлення до серця та його тренування. Практичне завдання «Вимірювання частоти пульсу»118
Урок №61. Шкіра. Значення шкіри для організму людини. Збереження шкіри.
Практична робота «Вивчення властивостей шкіри». 120
Урок №62. Органи чуття. Гігієна органів чуття. Дослідницький практикум «Як визначити гостроту свого зору?» 122
Урок №63. Нервова система. Профілактика нервових станів, ситуації тривоги 
Урок №64. Підсумковий урок за темою. Контроль знань
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.