(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)з 9-30 до 21-00 (сб)Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Кошик
0
123-З706032У
Всесвітня історія. Історія України. Інтегрований курс. 6 клас. Навчально-практичний зошит. Серія «Компетентнісно-орієнтовне навчання»
Горєла І.М., Сасіна О.О.
123-З706032У

Всесвітня історія. Історія України. Інтегрований курс. 6 клас. Навчально-практичний зошит. Серія «Компетентнісно-орієнтовне навчання»

Горєла І.М., Сасіна О.О.

Кількість сторінок:96

Формат, мм:205х260

Weight:0.1720 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Анотацiя
Навчально-практичний зошит «Всесвітня історія. Історія України. 6 клас» складено на основі оновленої програми, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 7.06.2017 р. № 804. Теоретичний матеріал та практичні завдання спрямовані на розвиток в учнів інтересу до предмета та формування низки ключових компетентностей (спілкування державною мовою, уміння вчитися впродовж життя, обізнаність у сфері культури тощо) та предметних компетенцій (хронологічної, інформаційної, просторової, логічної, аксіологічної).
Матеріал розподілено за уроками. Зошит містить розділи:
▪ «Довідник», в якому подано стисло теоретичний матеріал уроку;
▪ «Попрацюй зі словником», в якому акцентується увага на основних історичних термінах і поняттях;
▪ «Запамʼятай дати», в якому зазначено основні дати курсу;
▪ «Це цікаво» — додатковий матеріал, який сприяє актуалізації пізнавального інтересу учнів;
▪ «Попрацюй з документом» — сприяє формуванню уміння працювати з історичним джерелом;
▪ «Попрацюй з картою» — розвиває уміння орієнтуватися в історичному просторі;
▪ «Висновки» — формує уміння давати оцінку історичним подіям і постатям;
▪ «Домашнє завдання» — передбачає різнорівневі індивідуальні завдання.
Зошит передбачає різноманітні форми роботи з історичним довідником, хронологією, картами, історичними поняттями та термінами, різними видами джерел.
Зошит призначений для учнів 6 класів загальноосвітніх навчальних закладів і може використовуватися в комплекті з підручником, атласом і контурною картою.
Turn Expand
Змiст
ВСТУП. Коли і як розпочалася історія людства
Урок 1. Предмет і завдання історії. Теорії походження людини 
Урок 2. Періодизація історії людства. Як працювати з підручником інтегрованого курсу історії 
Урок 3. Практична робота «Лічба часу в історії стародавнього світу» 
Урок 4. Урок узагальнення 

РОЗДІЛ І. Первісні спільноти. Археологічні культури
Урок 5. Як працюють археологи. Природні умови, спосіб життя, суспільна організація первісних  людей
Урок 6. Світорозуміння і мораль первісних людей 
Урок 7. Основні стоянки і пам’ятки первісних людей на території України. Трипільська археологічна культура 
Урок 8. Практична робота за розділом «Первісні спільноти. Археологічні культури» 
Урок 9. Узагальнення знань за розділом «Первісні спільноти. Археологічні культури»

РОЗДІЛ ІІ. Стародавні цивілізації Азії та Африки
Урок 10. Що в історії називають цивілізацією. Цивілізація долини Нілу. Природно-географічні умови розвитку давньоєгипетської цивілізації. Повсякденне й господарське життя
Урок 11. Організація суспільства і влади в Давньому Єгипті 
Урок 12. Міфологія, писемність і мистецтво Давнього Єгипту. Будівництво пірамід
Урок 13. Цивілізація Дворіччя. Природно-географічні умови розвитку Шумеру та Вавилону. Повсякденне і господарське життя. Організація суспільства і влада у містах — державах і царствах Дворіччя. Закони Хаммурапі 
Урок 14. Міфологія, писемність і мистецтва. Епос про Гільгамеша 
Урок 15. Фінікія. Природно-географічні умови розвитку. Повсякденне і господарське життя. Фінікійська колонізація. Карфаген. Алфавіт
Урок 16. Ізраїльсько-Юдейське царство: організація влади й суспільства. Єрусалим. Біблія як історичне джерело 
Урок 17. Практична робота № 1 за розділом «Стародавні цивілізації Азії та Африки»
Урок 18. Практична робота № 2 за розділом «Стародавні цивілізації Азії та Африки»
Урок 19. Узагальнення знань за розділом «Стародавні цивілізації Азії та Африки»
Урок 20. Тематичне оцінювання

РОЗДІЛ ІІІ. Антична цивілізація
Урок 21. Природно-географічні умови Балканського півострова 
Урок 22. Археологічні відкриття Мінойської й Ахейської палацових цивілізацій 
Урок 23. Давньогрецьке суспільство
Урок 24. Афіни і Спарта 
Урок 25. Греко-перські війни 
Урок 26. Утвердження демократії в Афінах за Перікла 
Урок 27. Господарювання і повсякденне життя в Давній Греції
Урок 28. Грецька релігія та міфологія
Урок 29. Античні олімпійські ігри
Урок 30. Сімʼя, освіта та виховання афінян і спартанців
Урок 31. Підкорення Греції Філіпом ІІ. Александр Македонський 
Урок 32. Елліністичні держави. Культура елліністичної доби 
Урок 33. Велика грецька колонізація. Заснування античних грецьких поселень
на території України (у Північному Причорноморʼї) 

Урок 34. Суспільне, господарське життя і побут в античних полісах
на території України. Взаємини греків і місцевого населення
Урок 35. Суспільно-політичне, господарське життя кіммерійців та скіфів 
Урок 36. Культура та релігія Кіммерії та Скіфії
Урок 37. Сармати
Урок 38. Готи, гуни
Урок 39. Природно-географічні умови Апеннінського півострова. Виникнення міста Рима 
Урок 40. Римська республіка у V–I ст. до н. е.: соціальний устрій та організація влади
Урок 41. Військова експансія Риму 
Урок 42. Диктатура Цезаря 
Урок 43. Римська імперія. Октавіан Август 
Урок 44. Пантеон римських богів. Римське право
Урок 45. Мистецтво Давнього Риму 
Урок 46. Кризові явища в Римській імперії
Урок 47. Виникнення і поширення християнства. Перетворення християнства на офіційну релігію 
Урок 48. Розпад Римської імперії 
Урок 49. Велике переселення народів
Урок 50. Падіння Західної Римської імперії
Урок 51. Походження (витоки) словʼянських народів. Природно-географічні умови історичної прабатьківщини словʼян 
Урок 52. Суспільне та господарське життя і духовний світ словʼян
Урок 53. Передумови розселення словʼян. Розвиток словʼянських племен у процесі розселення 
Урок 54. Анти і склавіни на теренах України 
Урок 55. Практична робота № 1 за розділом «Антична цивілізація»
Урок 56. Практична робота № 2 за розділом «Антична цивілізація» 
Урок 57. Практична робота № 3 за розділом «Антична цивілізація» 
Урок 58. Практична робота № 4 за розділом «Антична цивілізація» 
Урок 59. Узагальнення за розділом «Антична цивілізація»
Урок 60. Тематичне оцінювання

РОЗДІЛ IV. Витоки європейської та інших сучасних цивілізацій Урок 61. Причини зникнення стародавніх цивілізацій. Сучасні цивілізації на карті світу. Головні ознаки європейської цивілізації та її історичне підґрунтя 
Урок 62. Китайська цивілізація (місце розташування, основні заняття населення, імперії Цінь та  Хань)
Урок 63. Китайська цивілізація (релігія та культура)
Урок 64. Індійська цивілізація (природні умови, господарське життя, імперія Мауріїв)
Урок 65. Індійська цивілізація (релігія та культура)
Урок 66. Ісламська цивілізація 
Урок 67. Практична робота з розділу «Витоки європейської та інших сучасних цивілізацій»
Урок 68. Узагальнення знань за розділом «Витоки європейської та інших сучасних цивілізацій»
Урок 69. Тематичне оцінювання
Урок 70. Підсумкове узагальнення

Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.