Orders made on March 8-10, will be sent on March 11
(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)
from 9-00 to 21-00 (Sat)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-ПБМ012
Біологія. 11 клас
Євсеєв Р.С., Задорожний К.М.

Біологія. 11 клас

Євсеєв Р.С., Задорожний К.М.

Код:123-ПБМ012

Кількість сторінок:128

Формат, мм:200х260

Weight:0.1700 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Поділитися:
Анотацiя
Посібник повністю відповідає новій програмі з останніми змінами (2017 р., рівень стандарт). Розробку кожного з уроків розташовано на окремому аркуші з полями для нотаток. Н аданий матеріал є основою, завдяки якій учитель може адаптувати конспект до потреб конкретного класу і свого бачення викладання предмета.
Згідно з новою навчальною програмою для 11 класу (затверджена наказом МОН України від 07.06.2017 № 804), наведена кількість годин на вивчення кожної теми є орієнтовною, а їх послідовність у межах одного навчального року вчитель може змінювати на власний розсуд. У розробках уроків ураховано компетентнісний підхід до навчання.
Turn Expand
Змiст
ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ 
ТЕМА 5. АДАПТАЦІЇ 
Урок 1. Адаптація як загальна властивість біологічних систем (Частина 1. Подразливість) 
Урок 2. Адаптація як загальна властивість біологічних систем (Частина 2. Рух) 
Урок 3. Адаптація як загальна властивість біологічних систем (Частина 3. Саморегуляція) 
Урок 4. Адаптація як загальна властивість біологічних систем (Частина 4. Адаптація різних груп організмів). Принцип єдності організмів та середовища існування
Урок 5. Загальні закономірності формування адаптації. Поняття про преадаптацію та постадаптацію. Властивості адаптацій 
Урок 6. Формування адаптацій на молекулярному та клітинному рівнях організації
Урок 7. Стратегії адаптації організмів. Поняття про екологічно пластичні та екологічно непластичні види. Поняття про адаптивну радіацію 
Урок 8. Життєві форми тварин та рослин як адаптації до середовища існування 
Урок 9. Екологічна ніша як наслідок адаптацій організмів певного виду до існування в екосистемі 
Урок 10. Поняття про спряжену еволюцію (коеволюцію) та коадаптацію 
Урок 11. Основні середовища існування та адаптації до них організмів 
Урок 12. Способи терморегуляції організмів 
Урок 13. Симбіоз та його форми 
Урок 14. Організм як середовище мешкання. Поширення паразитизму серед різних груп організмів. Адаптації паразитів до мешкання в організмі хазяїна. Відповідь організму хазяїна на оселення паразитів 
Урок 15. Адаптивні біологічні ритми біологічних систем різного рівня організації. Типи адаптивних біологічних ритмів організмів 
Урок 16. Фотоперіодизм та його адаптивне значення 
Урок 17. Узагальнення знань з теми «Адаптації» 
ТЕМА 6. БІОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ 
Урок 18. Науки, що вивчають здоров’я людини. Принцип здорового способу життя 
Урок 19. Безпека і статева культура
Урок 20. Негативний вплив на здоров’я людини алкоголю, паління та наркотиків
Урок 21. Вплив стресових факторів на організм людини 
Урок 22. Вплив навколишнього середовища на здоров’я людини 
Урок 23. Імунна система людини, особливості її функціонування 
Урок 24. Профілактика неінфекційних захворювань людини (Частина 1. Захворювання опорно-рухової, кровоносної, дихальної і травної систем) 
Урок 25. Профілактика неінфекційних захворювань людини (Частина 2. Захворювання видільної, ендокринної, нервової і статевої систем) 
Урок 26. Профілактика інфекційних захворювань людини 
Урок 27. Профілактика інвазійних захворювань людини 
Урок 28. Профілактика захворювань людини, що передаються статевим шляхом 
Урок 29. Представлення проектів «Особиста програма зміцнення здоров’я» 
Урок 30. Узагальнення знань з теми «Біологічні основи здорового способу життя»
ТЕМА 7. ЕКОЛОГІЯ 
Урок 31. Предмет вивчення екології, її завдання та методи. Зв’язки екології з іншими науками. Екологічні закони 
Урок 32. Екологічні чинники та їхня класифікація. Закономірності впливу екологічних чинників на організми та їх угруповання. Стено- та еврибіонтні види 
Урок 33. Популяції. Класифікація популяцій. Структура та характеристики популяцій. Механізми регуляції густоти (щільності) та чисельності популяцій 
Урок 34. Властивості та характеристики екосистем. Типи зв’язків між популяціями різних видів в екосистемах 
Урок 35. Екологічні сукцесії як процеси саморозвитку екосистем. Причини сукцесій та їхні типи. Закономірності сукцесій 
Урок 36. Агроценози, їхня структура та особливості функціонування. Шляхи підвищення продуктивності агроценозів 
Урок 37. Біосфера як глобальна екосистема, її структура та межі 
Урок 38. Біогеохімічні цикли як необхідна умова існування біосфери
Урок 39. Вчення В. І. Вернадського про біосферу та ноосферу та його значення для уникнення глобальної екологічної кризи 
Урок 40. Представлення проекту «Дослідження особливостей структури місцевих екосистем (природних чи штучних)» 
Урок 41. Узагальнення знань з теми «Екологія» 
ТЕМА 8. СТАЛИЙ РОЗВИТОК ТА РАЦІОНАЛЬНЕ ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ 
Урок 42. Сучасні екологічні проблеми у світі та в Україні 
Урок 43. Види забруднення, їхні наслідки для природних і штучних екосистем 
Урок 44. Антропічний вплив на атмосферу. Наслідки забруднення атмосферного повітря та його охорона 
Урок 46. Антропічний вплив на гідросферу. Причини порушення якості природних вод. Охорона водойм 
Урок 46. Основні шляхи антропічного забруднення ґрунтів, їхні наслідки. Необхідність охорони ґрунтів 
Урок 47. Антропічний вплив на біорізноманіття 
Урок 48. Проблеми акліматизації та реакліматизації видів. Збереження біорізноманіття як необхідна умова стабільності атмосфери 
Урок 49. Екологічна політика в Україні. Червона книга та чорні списки видів тварин. Зелена книга України 
Урок 50. Концепція сталого розвитку та її значення. Природокористування в контексті сталого розвитку 
Урок 51. Поняття про екологічне мислення 
Урок 52. Узагальнення знань з теми «Сталий розвиток та раціональне природокористування»
ТЕМА 9. ЗАСТОСУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ БІОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У МЕДИЦИНІ, СЕЛЕКЦІЇ ТА БІОТЕХНОЛОГІЇ 
Урок 53. Завдання та досягнення сучасної селекції. Внесок вітчизняних учених-селекціонерів
Урок 54. Сучасні методи селекції тварин, рослин та мікроорганізмів. Явище гетерозису та його генетичні основи 
Урок 55. Значення для планування селекційної роботи вчення М. І. Вавилова 
Урок 56. Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції
Урок 57. Генна інженерія людини: досягнення та ризики. Біоетичні проблеми сучасної медицини 
Урок 58. Сучасна біотехнологія та її основні напрямки. Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології 
Урок 59. Поняття про біологічну небезпеку, біологічний тероризм та біологічний захист. Біологічна безпека та основні напрямки її реалізації 
Урок 60. Представлення проекту «Трансгенні організми: за і проти» 
Урок 61. Узагальнення знань з теми «Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології»
Урок 62. Узагальнення: роль біології у вирішенні сучасних глобальних проблем людства
ЛІТЕРАТУРА
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.

Серiя Мой конспект

View full series
Інформатика. 4 клас

Інформатика. 4 клас

Видання «Мій конспект» — це нова серія посібників, які ставлять за мету надати допомогу вчителю під час підготовки до уроку. Автор пропонує базову основу, використовуючи яку кожен учитель може створити власний конспект уроку.
Детальнiше
Інформатика. 5 клас. Нова програма. Серія «Мій конспект»

Інформатика. 5 клас. Нова програма. Серія «Мій...

Видання «Мій конспект» — це серія посібників, які ставлять за мету надати допомогу вчителеві в підготовці до уроку. Автор пропонує базову основу, використовуючи яку, кожен учительможе створити власний конспект уроку. Пропонований посібник призначений для вчителів загальноосвітніх закладів, які викладають інформатику в 5 класі за оновленою програмою,...
Детальнiше
Історія України. 10 клас. Рівень стандарту. Серія «Мій конспект»

Історія України. 10 клас. Рівень стандарту. Серія...

Видання «Мій конспект» — серія посібників, які ставлять на меті допомогти вчителеві під час підготовки до уроку. Пропонований посібник цілком узгоджено з новою програмою (2017 р.) до курсу «Історія України » для 10 класу. Конспекти всіх уроків курсу подано на окремих аркушах.У виданні передбачено завдання, спрямовані на формування предметних компетентностей...
Детальнiше
Історія України. 7 клас

Історія України. 7 клас

Видання «Мій конспект» — серія посібників, які ставлять на меті допомогти вчителеві під час підготовки до уроку. Пропонований посібник цілком узгоджено з новою програмою (2017 р.) до курсу «Історія України» для 7 класу. Конспекти всіх уроків курсу подано на окремих аркушах. У виданні передбачено завдання, спрямовані на формування предметних компетентностей...
Детальнiше