(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(097) 053-26-73 
з 8-30 до 21-00 (пн-сб)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-Н901998У
НУШ Дивоколо. Книжка для додаткового читання. 3 клас
коченгіна М.В.

НУШ Дивоколо. Книжка для додаткового читання. 3 клас

коченгіна М.В.

Код:123-Н901998У

Кількість сторінок:128

Формат, мм:205х260

Weight:0.3340 кг

Обкладинка:Тверда

Мова видання:Укр.
Поділитися:
Ціна:
120.00 грн.
Available formats:
Анотацiя
Посібник «Дивоколо. Книжка для додаткового читання» для 3 класу містить різноманітні навчальні (художні, пізнавальні, науково-популярні) тексти. Зміст посібника орієнтований на здобувачів освіти, які прагнуть опанувати навичку вдумливого читання. Запропоновані в посібнику вправи й завдання спрямовані на закріплення необхідних учням читацьких умінь роботи з художнім твором.
Книжка зручна для використання як для вчителів, так і для учнів, які прагнуть розширити коло читання й ознайомитися з творами класиків української та зарубіжної літератури, а також сучасних українських письменників.
Інтернет-підтримка містить відеоуроки з онлайн-читаннями від авторів, презентації літературознавчих термінів, тлумачний словничок, пам'ятки , інструкції щодо виготовлення театральних ляльок для розігрування діалогів. Розміщені на сайті interactive.ranok.com.ua презентації та відеоуроки можна завантажити за QR-кодом.
Turn Expand
Змiст
Розділ 1. Учуся розуміти медіа. Оцінюю інформацію. Висловлюю оцінні судження
Що таке медіа?
Простір дитячого читання.
Про те, які бувають комп’ютери
Кіберкоманда «Смайлик». Уривок. Яна Мазур
Учусь оцінювати інформацію. Правила безпечної поведінки в Інтернеті
Учусь висловлювати власне ставлення й оцінні судження. Толерантність. Етикетні норми спілкування
Хто великий? Наталя Карпенко
Простір дитячого читання. Учуся розуміти й допомагати іншим Шоколадне печиво. Наталія Ясіновська
Простір дитячого читання. Про толерантність, етикетні норми спілкування й дружбу з добрим гумором
Як ми до Генки ходили. Ярослав Стельмах
Учусь аналізувати медіатексти за критеріями: факти і думки та судження про них
Простір дитячого читання. Учусь самовиражатися й досягати мети, шукати інформацію в різних джерелах
Геній на п’ять секунд. Оксана Лущевська
Розділ 2. Карнавал сучасної художньої літератури для дітей: «Я не хочу так, як всі!..»
Я не хочу так, як всі! Наталя Карпенко
Плакав зайчик. Наталя Карпенко
Велослон. Сашко Дерманський
Мишенятко Мицик. Уривок. Юхим Чеповецький 
Учуся відчувати красу рідного слова. Досліджую засоби художньої виразності Уже в саду осінньому гуляє листопад…
Осінь. Валентин Бичко
Осіннє. Оксана Кротюк 
Розділ 3. Як усе починалося: літературна мандрівка до джерел 
Усна народна творчість
Починати гру пора!
Зазивки (зазиванки) 
Лічилки
Домовлянки
Мирилки
Скоромовки
Загадки
Жмурки. Тамара Коломієць
Простір дитячого читання. Читаю, дізнаюся, як жили й гралися мої однолітки в минулому.
Микитичів дуб. Уривок. Іван Франко
Легенди
Криниця-журавель. Легенда Поділля 
Про сніг. Легенда Наддніпрянщини
Байки
Не впусти рака з рота. Байка
Казки, казки… У світі їх багато.
В них мрія людства, мудрість поколінь…
Героїко-фантастичні казки
Казки, казки… У світі їх багато. Надія Красоткіна
Ознайомлююся з особливостями героїко-фантастичної казки
Кирило Кожум’яка. Українська народна казка
Визначаю структурні особливості героїко-фантастичних казок
Розділ 4. Давно те діялось!
Українські та зарубіжні письменники ХІХ – початку ХХ ст. — дітям
Українські письменники
Тарас Шевченко (1814–1861)
Давно те діялось! Ще в школі. Тарас Шевченко
За сонцем хмаронька пливе. Тарас Шевченко
Чималий у яру ставок. Тарас Шевченко
Дорогі шевченківські місця. Анатолій григорук
Леонід Глібов (1827–1893) 
«Ведмедик». Леонід глібов
Олена Пчілка (1849–1930)
Дивна хатка. Олена Пчілка
Леся Українка (1871–1913)
Казка про Оха-чародія. Леся Українка
Іван Франко (1874–1916)
Лисичка і Рак. Іван Франко 
Олександр Олесь (1878–1944)
Пан Коцький (п’єса за мотивами української народної казки) 
Зарубіжні письменники
Ганс Крістіан Андерсен (1805–1875)
Срібна монета. Казка
Учуся відчувати красу рідного слова.
Досліджую засоби художньої виразності
Ліс під інеєм дріма. По землі іде зима...
Січень. Тамара Коломієць
Перший сніг. Олена Пчілка
Сію, сію, посіваю…
Сійся, родися. Народна посівальна пісенька
Народна щедрівка
Розділ 5. «Мову рідної природи розуміти серцем вмій!..»
Науково-художня література для дітей
Досліджую особливості науково-художнього твору
Лісовий санітар. Віктор Приходько
Розділ 6. Українські письменники ХХ — початку ХХІ століття — дітям
Зимові пригоди
Чаклун Зландій (уривок із повісті-казки «Ковалі щастя, або Новорічний детектив). Всеволод Нестайко
Знайомий сніговик. Леся Воронина
У сузір’ї Гончих Псів. (Фантастично-новорічна пригода). Анатолій Костецький
Добрий гумор і сміх у творах українських письменників
Хатка, яку Збудував собі Джек (п’єса за англійською народною пісенькою)
Рятувальник. Сашко Дерманський
Мандри авторськими казками
Про лисицю, їжачка і сірого зайчика (за мотивами української народної казки). галина Римар
Все прокидається поволі…
Учуся відчувати красу рідного слова
Досліджую засоби художньої виразності
Все прокидається поволі. Анатолій Костецький
Весняні дзвони. Микола Сингаївський
Ой весна, весна — днем красна
Про мале солов’ятко. галина Римар
Все буде добре. Марина Павленко
Розділ 7. Продовжую ознайомлюватися з науково-художніми творами
Фея сховалася. Валентина Вздульська 
Пісня весни. Олег Буцень
Розділ 8. Бережімо Україну
Мій дім — це мій край на ім’я Україна. Наталя Карпенко
Дивовижні імена. Анатолій григорук
Розділ 9. Ознайомлююся з творами сучасних українських і зарубіжних письменників
Мала Баба Яга. Мала Баба Яга сердиться. (Уривок)
Отфрід Пройслер
Електромобіль Сашко. Олеся Мамчич
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.

Серiя Дивоколо. Книжка для додаткового читання

View full series
НУШ Дивоколо. Книжка для додаткового читання. 2 клас

НУШ Дивоколо. Книжка для додаткового читання. 2...

Посібник «Дивоколо. Книжка для додаткового читання» для 2 класу містить різноманітні навчальні (художні, пізнавальні, науково-популярні) тексти. Зміст посібника орієнтований на здобувачів освіти, які прагнуть опанувати навичку вдумливого читання. Запропоновані в посібнику вправи й завдання спрямовані на закріплення необхідних учням читацьких умінь роботи...
Детальнiше