(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-сб)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-ДНВ114
Організація освітнього процесу від вересня до трав- ня. 5-й рік життя. Частина 2
Щербак А.М.
Організація освітнього процесу від вересня до трав- ня. 5-й рік життя. Частина 2

Організація освітнього процесу від вересня до трав- ня. 5-й рік життя. Частина 2

Щербак А.М.

Код:123-ДНВ114

Кількість сторінок:368

Формат, мм:148х210

Weight:0.2550 кг

Обкладинка:М'яка

Вік:5+

Мова видання:Укр.
Анотацiя
Посібник містить орієнтовне планування організації життєдіяльності дітей п’ятого року життя за блочно-тематичним принципом. Наведено перспективне планування на весь навчальний рік та планування занять за такими освітніми лініями: «Дитина в соціумі», «Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування», «Логіко-математичний розвиток», «Ознайомлення з природним довкіллям», «Художньопродуктивна діяльність». Також уміщено циклограми трудової, ігрової, дослідно-експериментальної діяльності дітей і циклограми спостережень на навчальний рік, на основі яких складаються календарні плани. Розроблені підходи до планування є універсальними, відповідають змісту Базового компонента дошкільної освіти та вимогам чинних програм, зокрема, «Дитина» та «Українське дошкілля». Видання рекомендоване вихователям груп дітей п’ятого року життя закладів дошкільної освіти.
Turn Expand
Змiст
Передмова
Перспективне планування життєдіяльності дітей п’ятого року життя 
Січень 
Тема блоку «Зимові розваги» (І, ІІ тиждень)
Художньо-продуктивна діяльність 
Тема блоку «Про здоров’я потрібно дбати» (ІІІ, IV тиждень)
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Логіко-математичний розвиток 
Ознайомлення із соціумом 
Ознайомлення з природним довкіллям
Художньо-продуктивна діяльність
Циклограма рухливих ігор
Циклограма дидактичних ігор
Циклограма спостережень 
Циклограма трудової діяльності
Циклограма дослідно-експериментальної діяльності
Лютий
Тема блоку «Ми — жителі планета Земля» (І, ІІ тиждень)
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Логіко-математичний розвиток
Ознайомлення із соціумом 
Ознайомлення з природним довкіллям
Художньо-продуктивна діяльність
Тема блоку «Людина працею славна» (ІІІ, IV тиждень)
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Логіко-математичний розвиток
Ознайомлення із соціумом
Ознайомлення з природним довкіллям
Художньо-продуктивна діяльність
Циклограма рухливих ігор
Циклограма дидактичних ігор
Циклограма спостережень
Циклограма трудової діяльності 
Циклограма дослідно-експериментальної діяльності
Березень 
Тема блоку «Я та моя родина» (І, ІІ тиждень)
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Логіко-математичний розвиток 
Ознайомлення із соціумом
Ознайомлення з природним довкіллям
Художньо-продуктивна діяльність 
Тема блоку «Зустрічаємо весну!» (ІІІ, IV тиждень)
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Логіко-математичний розвиток
Ознайомлення із соціумом 
Ознайомлення з природним довкіллям 
Художньо-продуктивна діяльність
Циклограма рухливих ігор
Циклограма дидактичних ігор
Циклограма спостережень
Циклограма трудової діяльності
Циклограма дослідно-експериментальної діяльності
Квітень 
Тема блоку «Світ прав дитини» (І, ІІ тиждень)
Художньо-продуктивна діяльність 
Тема блоку «Безпека дитини» (ІІІ, IV тиждень)
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 
Логіко-математичний розвиток
Ознайомлення із соціумом 
Ознайомлення з природним довкіллям
Художньо-продуктивна діяльність
Циклограма рухливих ігор 
Циклограма дидактичних ігор
Циклограма спостережень 
Циклограма трудової діяльності 
Циклограма дослідно-експериментальної діяльності
Травень 
Тема блоку «Все квітує і співає» (І, ІІ тиждень)
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Логіко-математичний розвиток
Ознайомлення із соціумом 
Ознайомлення з природним довкіллям
Художньо-продуктивна діяльність 
Тема блоку «Знай, люби, оберігай рідний край» (ІІІ, IV тиждень)
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Логіко-математичний розвиток
Ознайомлення із соціумом 
Ознайомлення з природним довкіллям 
Художньо-продуктивна діяльність 
Циклограма рухливих ігор 
Циклограма дидактичних ігор
Циклограма спостережень 
Циклограма трудової діяльності 
Циклограма дослідно-експериментальної діяльності
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.