У посібнику подано перспективний та розгорнутий календарний план організації навчально-виховного процесу з дітьми молодшого віку ЗДО. План складений за блочнотематичним принципом, що забезпечує змістову цілісність, системність, послідовність, ускладнення та повторення матеріалу протягом тематичного тижня.
Цей посібник можна використовувати як робочий календарний план, в який необхідно тільки вписати: індивідуальну роботу, трудову діяльність, загартовувальні заходи, роботу щодо попередження дитячого травматизму та роботу з батьками.
Передмова
Навчальне навантаження на дитину (друга молодша група)
1. Освітня лінія «Особистість дитини»
1.1. Безпека життєдіяльності (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
1.2. Здоров’я та фізичний розвиток, гігієна життєдіяльності, здоров’я та хвороби (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
1.3. Рухова активність та саморегуляція. Перспективне планування занять з фізичної культури (згідно з розподілом занять)
1.4. Комплекси вправ ранкової гімнастики
1.5. Гігієнічна гімнастика після полуденного сну
1.6. Фізкультурні хвилинки і паузи
1.7. Піші переходи
1.8. Фізкультурно-оздоровчі комплекси на ділянці (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
1.9. Самосвідомість та самоставлення (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
2. Освітня лінія «Дитина в соціумі»
2.1. Перспективне планування занять «Дитина в соціумі» (згідно з розподілом занять)
2.2. Сім’я. Родина. Рід (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
2.3. Рідний край. Моя Батьківщина (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
2.4. Люди. Дорослі. Діти. Соціалізація (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
2.5. Робота за проектом «Садочок — простір, дружній до дитини». Соціально-комунікативна та родинна компетенція (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
3. Освітня лінія «Дитина в природному довкіллі»
3.1. Перспективне планування занять «Ознайомлення з природою» (згідно з розподілом занять)
3.2. Природа планети Земля. Всесвіт (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
3.3. Світ живої та неживої природи (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
3.4. Спостереження, екскурсії (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
Жива природа
Нежива природа
3.5. Природничо-екологічна компетенція (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
4. освітНя ліНія «дитиНа в світі Культури»
4.1. Предметний світ. Дитячий садок. За межами житла (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
4.2. Предметно-практична діяльність. Праця дорослих (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
4.3. Початки народознавства (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
4.4. Праця дітей. Самообслуговування (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
4.5. Господарсько-побутова праця (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
4.6. Праця в природі (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
4.7. Ручна праця (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
4.8. Світ мистецтва. Перспективне планування занять з образотворчої діяльності (згідно з розподілом занять)
Малювання
Аплікація
Ліплення
4.9. Музична діяльність. Перспективне планування занять з музичної діяльності (згідно з розподілом занять —
2 заняття на тиждень)
4.10 Театральна діяльність. Перспективне планування занять (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою, 4 заняття на місяць)
5. освітНя ліНія «Гра дитиНи»
5.1. Сюжетно-рольова гра (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
5.2. Народні українські ігри
5.3. Рухливі ігри, ігри з правилами (Повторення гри 4–6 разів, тривалість 10–12 хвилин)
6. освітНя ліНія «дитиНа в сеНсорНо-ПіЗНавальНому Просторі»
6.1. Перспективне планування занять з математики (згідно з розподілом занятьь)
6.2. Перспективне планування занять з логіки (згідно з розподілом занять)
6.3. Пізнавальна активність. Конструктивно-будівельні ігри (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
7. освітНя ліНія «мовлеННя дитиНи»
7.1. Перспективне планування занять з розвитку мовлення (згідно з розподілом занять)
7.2. Перспективне планування занять з навчання грамоти (згідно з розподілом занять)
7.3. Зв’язне мовлення. Робота за казками В. Сухомлинського (поза розкладом у повсякденному житті згідно з циклограмою)
1. Что такое электронные книги?
Электронная книга (англ. E-book) – версия книги в электронном (цифровом) виде. Данный термин применяется как для произведений, представленных в цифровой форме, так и в отношении устройств, используемых для их прочтения.
2. Как купить электронную книгу?
Зарегистрироваться на сайте; Найти нужную книгу в нужном формате; Положить ее в корзину (можно добавлять несколько книг); Оформить заказ; Оплатить содержимое корзины.
Необходимо перейти в Личный кабинет, нажав в верхнем правом углу сайта кнопку «Вход», ввести логин (номер телефона или e-mail), пароль, и в разделе «Мои электронные книги» скачать приобретенную книгу в нужном формате. Или же просто перейти в «Мои электронные книги» своего Личного кабинета, если вы уже вошли в свой аккаунт на сайте ранее.
ВНИМАНИЕ! Электронные издания защищены от редактирования и копирования материалов.