Переходь на українську ua
Каталог
Е-книги
График работы:
с 9-00 до 21-00 (пн-пт), с 10-00 до 19-00 (сб)
с 9-00 до 21-00 (пн-пт), с 10-00 до 19-00 (сб)
Каталог
Е-книги

Українська література. 8 клас. Нова програма

Українська література. 8 клас. Нова програма
  • От 390 грн безплатно Укрпочтой

Українська література. 8 клас. Нова програма

90,00 грн
Купить
Добавить в избранное
  • Код производителя: УММ032
  • ISBN: 9786170028051
  • Вес: 0.19
  • Формат, мм: 210х297
  • Количество страниц: 144
  • Язык издания: Украинский
  • Обложка: Мягкая
  • Класс: 8
Аннотация

Навчальний посібник містить конспекти всіх уроків української літератури за новою програмою для 8 класу 11-річної школи. Серед них уроки текстуального вивчення творів, позакласного читання, розвитку зв'язного мовлення, літератури рідного краю, тематичного оцінювання. Запропоновані розробки містять елементи нестандартних підходів, інтерактивних методик.

Читать полностью
Содержание книги
Урок №‌ 1. Художня література як одна з форм духовної діяльності людини. Функції художньої літератури. Різновиди образів. Аналіз художнього твору 5
Урок №‌ 2. Українські історичні пісні. Пісні про звитяжну боротьбу козаків із турецько-татарськими нападниками «Зажурилась Україна», «Та, ой, як крикнув же козак
Сірко» 7
Урок №‌ 3. Українські історичні пісні. Пісні про боротьбу проти соціального та національного гніту «Ой Морозе, Морозенку» 9
Урок №‌ 4. Історичні пісні «Максим козак Залізняк», «За Сибіром сонце сходить» 11
Урок №‌ 5. Образи історичних осіб, лицарів‑оборонців рідної землі, створені народною уявою в історичних піснях. «Чи не той то Хміль?» 13
Урок №‌ 6. Пісні Марусі Чурай. Легендарна поетеса з Полтави. Трагічна доля її життя. «Засвіт встали козаченьки», «Віють вітри, віють буйні» 15
Урок №‌ 7. Пісні Марусі Чурай. Їхня популярність, фольклорна основа, народнопоетичні образи. «Ой не ходи, Грицю» 17
Урок №‌ 8. Українські народні думи. Героїчний епос українського народу. Різновиди дум
(історико-героїчні, соціально-побутові). Жанрова своєрідність, історична основа, героїчний зміст дум. Специфічність поетичної форми, ритму. Морально-етична проблематика 19
Урок №‌ 9. Кобзарі та лірники — виконавці народних дум (О. Вересай, Г. Гончаренко, М. Кравченко та інші). Сучасні виконавці: Василь та Микола Литвини, В. Нечепа. Національна капела бандуристів України 21
Урок №‌ 10. Дума «Маруся Богуславка». Проблема вибору, душевна роздвоєність Марусі Богуславки між любов’ю до рідної землі та становищем дружини турецького вельможі 23
Урок №‌ 11. Розвиток зв’язного мовлення. Образ Марусі Богуславки. Проблема вибору, душевна роздвоєність головної героїні народної думи 25
Урок №‌ 12. Позакласне читання. Володимир Малик «Черлені щити» 27
Урок №‌ 13. Позакласне читання. Володимир Малик «Черлені щити» 29
Урок №‌ 14. Література рідного краю. Легенда «Кошовий Сірко» 31
Урок №‌ 15. Контрольна робота № 1 33
Урок №‌ 16. Тарас Шевченко. Викуп поета з неволі, причини його покарання царем, арешт, перебування в казематі, заслання 35
Урок №‌ 17. Усвідомлення місії поета. Роздуми Т. Шевченка про власну долю, долю України «Мені однаково, чи буду…» 37
Урок №‌ 18. Роздуми Т. Шевченка про плинність, скороминущість життя людини на землі, про долю людини. «Ой три шляхи широкії…» 39
Урок №‌ 19. Тарас Шевченко. Філософська лірика. «Думи мої, думи мої…» (1847) 41
Урок №‌ 20. Леся Українка. Життя поетеси, її мужність і сила духу 43
Урок №‌ 21. Потужне ліричне начало, романтичність. Тема гармонійного єднання людини з природою в поезіях Лесі Українки. «Давня весна» 45
Урок №‌ 22. Волелюбність, оптимізм, мрія і дійсність як провідні мотиви поезії Лесі України. «Хотіла б я піснею стати…» 47
Урок №‌ 23. Роль митця в суспільстві, служіння музі й народові, суть людського щастя, вдячності в ліро-епічній поемі Лесі Українки «Давня казка» 49
Урок №‌ 24. Володимир Сосюра. Коротко про поета. Патріотичні, інтимні, пейзажні мотиви його творів. Патріотичний пафос вірша «Любіть Україну!» 51
Урок №‌ 25. Щирість ліричного самовираження. «Васильки» — взірець інтимної лірики. «Осінь» («Облітають квіти, обриває вітер…») 53
Урок №‌ 26. Володимир Підпалий. «Бачиш: між трав зелених…», «Зимовий етюд». Щирість почуттів поета. Ідея гуманізму, людяності, бережливого ставлення до природи. Незбагненна краса світу, патріотичні почуття. Багатозначність і змістова глибина художніх образів 55
Урок №‌ 27. Василь Голобородько — самобутня постать в українській літературі. Наскрізний патріотизм, філософічність, фольклорна основа поезій автора. «З дитинства: дощ» 57
Урок №‌ 28. Оригінальність та простота висловлення глибоких почуттів і важливих думок у творах «Наша мова», «Теплі слова» Василя Голобородька 59
Урок №‌ 29. Із сучасної поезії (кінець ХХ — початок ХХІ ст.). В. Герасим’юк «Чоловічий танець» 61
Урок №‌ 30. І. Малкович «Із янголом на плечі», «З нічних молитов». Глибокі роздуми поета-сучасника над проблемами української мови, національної культури 63
Урок №‌ 31. Розмаїття сучасної лірики. А. Мойсієнко «Жовтень жовті жолуді» 65
Урок №‌ 32. І. Павлюк «Дівчинка». Прагнення поета зазирнути у світ душі звичайної людини, осмислити її призначення та сенс життя. Г. Кирпа «Мій ангел такий маленький», «Коли до вас темної ночі» 67
Урок №‌ 33. Розвиток зв’язного мовлення. Написання твору-роздуму про сучасне поетичне мистецтво 69
Урок №‌ 34. Повторення та узагальнення вивченого 71
Урок №‌ 35. Контрольна робота № 2 73
Урок №‌ 36. Іван Карпенко-Карий. Короткі відомості про життя та творчість видатного українського драматурга ХІХ століття. Театр «корифеїв». Трагікомедія «Сто тисяч» — класичний взірець українського «театру корифеїв» 75
Урок №‌ 37. Проблема бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи у трагікомедії «Сто тисяч» 77
Урок №‌ 38. Проблема влади грошей — наскрізна, «вічна» тема у світовому мистецтві 79
Урок №‌ 39. Засоби сатиричного змалювання в трагікомедії «Сто тисяч» 81
Урок №‌ 40. Розвиток зв’язного мовлення 83
Урок №‌ 41. Література рідного краю. Петро Василенко «Печенізьке поле» 85
Урок №‌ 42. Михайло Коцюбинський. Коротко про письменника. «Дорогою ціною». Пригодницький, романтичний сюжет повісті 87
Урок №‌ 43. Протест Остапа і Соломії проти кріпосницької наруги — протест проти будь-якого насильства над людиною. Вічний тип шукача правди 89
Урок №‌ 44. Проблема волі людини та можливостей її здобуття в повісті М. Коцюбинського «Дорогою ціною» 91
Урок №‌ 45. Кохання Остапа й Соломії як центральний мотив у творі. Непереможна сила почуття, що керує вчинками, поведінкою героїв, впливає на їхній вибір 93
Урок №‌ 46. Час і вічність у повісті. Символічні образи. Романтичність, мужність і сила волі української жінки Соломії 95
Урок №‌ 47. Олександр Довженко — видатний український кінорежисер і письменник. Його оповідання про Другу світову війну. «Ніч перед боєм» — твір про героїзм, самовідданість, патріотичні почуття українців, проявлені під час воєнного лихоліття 97
Урок №‌ 48. Образи діда Платона і діда Савки — представників українського трудового народу. Їхній моральний урок для солдатів 99
Урок №‌ 49. Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути» — повість про школу й проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей 101
Урок №‌ 50. Проблема особистості в сучасному світі у творі Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути» 103
Урок №‌ 51. Ніна Бічуя. «Шпага Славки Беркути». Роль батьків у вихованні дітей та їхньому дозвіллі 105
Урок №‌ 52. Осмислення важливості моральних чеснот у творі «Шпага Славка Беркути» 107
Урок №‌ 53. Характеристика образів героїв твору 109
Урок №‌ 54. Контрольна робота № 3 111
Урок №‌ 55. Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Проблема людини в суспільстві, її знеособлення 113
Урок №‌ 56. Проблема свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії у творі В. Дрозда «Білий кінь Шептало» 115
Урок №‌ 57. Повість Юрія Винничука «Місце для дракона». Казка про сучасний світ, у якому й досі панують «драконячі закони» 117
Урок №‌ 58. Парадокс: дракон Грицько — поет і християнин. Характеристика головних образів 119
Урок №‌ 59. Роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви у творі Ю. Винничука «Місце для дракона» 121
Урок №‌ 60. Позакласне читання. Марина та Сергій Дяченки «Ритуал» 123
Урок №‌ 61. Література рідного краю. Поезія Ніни Супруненко 125
Урок №‌ 62. Валентин Чемерис і його гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання» 127
Урок №‌ 63. Поетизація першого почуття, розповідь про дружбу й перше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення 129
Урок №‌ 64. Особливості розповіді про дитячі проблеми в дорослому житті за допомогою гумористичних засобів 131
Урок №‌ 65. Характеристика головних образів твору: Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок 133
Урок №‌ 66. Література рідного краю. Борис Грінченко «Панько» 135
Урок №‌ 67. Розвиток зв’язного мовлення. Твір-розповідь з елементами роздуму за повістю В. Чемериса «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання» 137
Урок №‌ 68. Повторення та узагальнення 139
Урок №‌ 69. Контрольна робота № 4 141
Урок №‌ 70. Урок-підсумок
Читать полностью
Отзывы покупателей
#
На даный момент список отзывов пуст
Оставте свой отзыв о товаре
Оставить отзыв
Ваше имя*
Email*
Ваш отзыв*
Другие книги из этой серии
Код:ПФМ007
Фізика. 9 клас. ІІ семестр
1 отзыв
Печатная
45,00 грн
Купить
Код:ПФМ003
Фізика. 8 клас. Мій конспект
Добавить отзыв
Печатная
45,00 грн
Купить
Код:ПБМ009
Біологія 8 клас. Нова програма 2017 р.
Добавить отзыв
Печатная
90,00 грн
Купить
Код:ПФМ006
Фізика. 9 клас. І семестр
Добавить отзыв
Печатная
45,00 грн
Купить
Код:ПОМ004
Мій конспект. Основи здоров’я. 7 клас
Печатная
80,00 грн
Купить
Код:ПОМ006
Мій конспект. Основи здоров’я. 8 клас
Печатная
80,00 грн
Купить
Код:ФКМ001
Фізична культура. 8 клас
2 отзыва
Печатная
80,00 грн
Купить
Смотреть все книги
С этим товаром покупают
Код:ПФМ003
Фізика. 8 клас. Мій конспект
Добавить отзыв
Печатная
45,00 грн
Купить
Код:Ф692007У
Українська мова. 8 клас. Розробки уроків (до підр. Пентилюк)
2 отзыва
Печатная
39,90 грн
Купить
Другие книги автора
Смотреть все книги