(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-пт)
з 10-00 до 17-00 (сб)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-НУР005
Робота над помилками на уроках української мови у 1–4-х класах. Методична система опрацювання всіх орфо- грам курсу за алгоритмами : У 2 ч. Частина 1
Мачнева О.М.

Робота над помилками на уроках української мови у 1–4-х класах. Методична система опрацювання всіх орфо- грам курсу за алгоритмами : У 2 ч. Частина 1

Мачнева О.М.

Код:123-НУР005

Кількість сторінок:208

Формат, мм:148х210

Weight:0.1500 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Анотацiя
Посібник містить методичні рекомендації та дидактичний матеріал для організації та проведення системної роботи над помилками на уроках української мови у 1–4-х класах.
Задля зручності вчителя зміст структуровано за навчальними темами та принципом «від простого до складного».
Опрацювання кожної орфограми, що вивчають у початкових класах, запропоновано проводити за алгоритмом, використовуючи фронтальну, групову, парну та індивідуальну форми роботи.
Використання матеріалів посібника дасть змогу вчителеві-практику сформувати мовну компетентність школярів як ключову, розвинути їхню орфографічну пильність, мовну пам’ять, підвищити швидкість письма, інтерес до навчання, поглибити знання з рідної мови, розвинути мовленнєві вміння й навички, а також реалізувати наступність між початковою та середньою ланками освіти.
Для вчителів початкових класів, методистів навчальних закладів, студентів педагогічних закладів освіти, гувернерів, батьків.
Turn Expand
Змiст
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
РОБОТА З ОРФОГРАМАМИ
№ 1. Уживання букв для позначення звуків мови. Написання літер, поєднанн
4 Робота над помилками на уроках української мови у 1–4-х класах
№ 9. Уживання букв г, ґ 
№ 10. Написання словникових слів
№ 11. Перенесення слів із рядка в рядок
№ 11.1. Перенесення слів зі збігом двох або кількох приголосних звуків
№ 11.2. Перенесення з рядка в рядок однієї букви
№ 11.3. Перенесення частин слів з літерами ь та й у середині слів
№ 11.4. Перенесення слів зі сполученням літер дж, дз
№ 11.5. Перенесення слів із буквосполученнями йо, ьо
№ 11.6. Перенесення слів з двома однаковими буквами, що позначають подовжені приголосні звуки
№ 11.7. Перенесення слів з апострофом
№ 11.8. Перенесення односкладових, двоскладових, трискладових слів, що не поділяються для переносу
№ 12. Розділові знаки при звертанні
№ 13. Добирання заголовка до тексту
№ 14. Оформлення абзаців у тексті
№ 15. Повторювання окремих слів у тексті (лексичні повтори)
№ 16. Визначення головних членів речення
№ 17. Встановлення зв’язку слів у реченні
№ 18. Добирання слів, близьких за значенням
№ 19. Добирання слів, протилежних за значенням
№ 20. Уявлення про частини мови. Іменник
№ 20.1. Постановка питання до слів, що відповідають на питання хто? що? 
№ 20.2. Змінювання іменників за числами
№ 21. Уживання великої літери
№ 21.1. Уживання великої літери в іменах, по батькові та прізвищах людей
№ 21.2. Уживання великої літери у кличках тварин
№ 21.3. Уживання великої літери у назвах міст, сіл, вулиць, річок
№ 22. Уявлення про частини мови. Прикметник
№ 22.1. Постановка питання до прикметників різного роду, числа
№ 23. Уявлення про частини мови. Дієслово
№ 23.1. Постановка питання до дієслів
№ 24. Окреме написання службових слів у реченнях
№ 25. Добирання спільнокореневих слів
№ 26. Визначення кореня у спільнокореневих словах
№ 27. Правопис ненаголошених голосних е, и у корені слова
№ 28. Дзвінкі приголосні звуки у кінці слова або складу
№ 29. Уживання знаку м’якшення
№ 29.1. Знак м’якшення у кінці слів для позначення м’якості кінцевого приголосного
№ 29.2. Знак м’якшення у середині слова для позначення м’якості попереднього приголосного перед твердим
№ 30. Написання двох однакових букв на місці м’якого подовженого звука
№ 31. Правопис буквосполучень йо, ьо
№ 31.1. Уживання буквосполучення йо на початку слова, на початку складу, після голосного
№ 31.2. Уживання буквосполучення йо на початку складу після приголосного, що вимовляється роздільно з йо
№ 31.3. Уживання буквосполучення ьо у середині та в кінці складу після м’яких приголосних
№ 32. Уживання апострофа після твердих приголосних б, п, в, м, ф, р перед буквами я, ю, є, ї, що позначають два звуки
ЗМІСТ ЧАСТИНИ 2
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.