(057) 727 70 90
(067) 546-53-73
(066) 332-97-99
(073) 442-39-26
(067) 573-53-83 (Viber)
з 8-30 до 21-00 (пн-сб)
Зателефонуйте мені
Укр.Рус.
Змінити мову сайту
Basket
0
123-ІПМ024
Всесвітня історія. 9 клас
Морозова Н.М.

Всесвітня історія. 9 клас

Морозова Н.М.

Код:123-ІПМ024

Кількість сторінок:120

Формат, мм:210х297

Weight:0.1600 кг

Обкладинка:М'яка

Мова видання:Укр.
Анотацiя

Видання «Мій конспект» — серія посібників, які ставлять на меті допомогти вчителеві під час підготовки до уроку. Пропонований посібник розроблено у повній відповідності з оновленою програмою до курсу «Всесвітня історія» для 9 класу (рівень стандарту). Конспекти всіх уроків курсу «Всесвітня історія» подано на окремих аркушах. У виданні передбачено завдання, спрямовані на формування історичних компетентностей учнів, а також розробки практичних занять та уроків узагальнення та тематичного оцінювання. Для записів учителя передбачено місце.
Для вчителів історії.

Turn Expand
Змiст
Календарне планування курсу «Всесвітня історія». 9 клас (35 годин)
Розділ 1. ЄВРОПА ПІД ЧАС ФРАНЦУЗЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ ТА НАПОЛЕОНІВСЬКИХ ВІЙН
Уроки 1–2. Криза «старого порядку» і Французька революція кінця XVIII ст.
Уроки 3–4. Франція від Консульства до Віденського конгресу
Урок 5. Лабораторно-практичне заняття «Права людини в революційній Франції»
Урок 6. Узагальнення. Тематичне оцінювання за розділом 1
Розділ 2. ЄВРОПА ТА АМЕРИКА В ДОБУ РЕВОЛЮЦІЙ І НАЦІОНАЛЬНОГО ОБ’ЄДНАННЯ (1815–1870 рр.)
Урок 7. Індустріальна революція та спроби осмислення нової дійсності
Урок 8. Велика Британія
Урок 9. Франція
Урок 10. «Весна народів»
Урок 11. Німеччина та Італія
Урок 12. Російська імперія
Урок 13. США і Латинська Америка
Урок 14. Лабораторно-практичне заняття «Повсякденне життя»
Урок 15. Узагальнення. Тематичне оцінювання за розділом 2
Розділ 3. МОДЕРНІЗАЦІЯ КРАЇН ЄВРОПИ ТА АМЕРИКИ в останній третині ХІХ — на початку ХХ ст. ПРОБУДЖЕННЯ АЗІЇ
Урок 16. Формування індустріального суспільства
Урок 17. Франція
Урок 18. Німецька імперія
Урок 19. Велика Британія
Урок 20. США
Урок 21. Російська імперія
Урок 22. Австро-Угорщина і Балкани
Урок 23. Японія, Китай, Османська імперія
Урок 24. Лабораторно-практичне заняття «Реформи європейських країн у ХІХ — на початку ХХ ст.»
Урок 25. Узагальнення. Тематичне оцінювання за розділом 3
Розділ 4. МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ (друга половина ХІХ — початок ХХ ст.)
Урок 26. Міжнародні відносини наприкінці ХІХ ст.
Уроки 27–28. Лабораторно-практична робота «Міжнародні відносини на початку ХХ ст.»
Урок 29. Узагальнення. Тематичне оцінювання за розділом 4
Розділ 5. РОЗВИТОК КУЛЬТУРИ І ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ (кінець ХVІІІ — початок ХХ ст.)
Урок 30. Розвиток, освіти, науки і техніки
Урок 31. Розвиток культури
Урок 32. Вплив науково-технічної революції на суспільство
Урок 33. Лабораторно-практичне заняття «Повсякденне життя людей на початку ХХ ст.»
Урок 34. Узагальнення. Тематичне оцінювання за розділом 5
Урок 35. Узагальнення до курсу
Turn Expand
Вiдгуки Залишити вiдгук
Залишити вiдгук
обновить
Оновити
Поля з (*) є обов’язковими для заповнення.